İfla Olmaz 4
Arya Barlas‘ın baskıcı dudakları karşısında adeta ezilmişti ama daha fazla karşı gelemedi.Oda kocasına susamış kavgaları yüzünden çok fazla yıpranmıştı ve ona yine en iyi gelecek olan kişi oydu. Ellerini Barlas‘ın boynuna dolayıp bacaklarını adamın beline doladı. Zaten kısacık olan elbisesi belinde halka şeklinde toplanmış, kalçalarını adeta kocasına sunmuştu. Barlas duvarlara çarpa çarpa karısını yatağa taşıdı . Aryayı tabiri caizse resmen yatağa bırakıp gömleğini başından çıkarıp attı, ardından kemerini çıkarıp yatağın yanına koydu ve Arya’nın üzerine çıktı.. Arya beklenti ile yatakta kıvranıyor Barlasın boynunda ki saçları ile oynuyordu. Genç adam hışımla karısının dudaklarına yapıştı sanki bir şeylerin öcünü alıyor sinirini çıkarıyor gibiydi. Arya ezilen dudaklarını acıdan kurtulmak istercesine başını yana doğru çevirip Barlas‘ın kulak memesini ağzına aldı Barlas karısından beklemediği dokunuş ile inledi..
Barlas; “ ba- na ne yapı- yorsun “ dedi güçlükle..
Arya gülümseyerek kocasının üzerine çıktı, elbisesi tamamen kalçasında toplanmış. Adeta kalçalarını Barlas‘in ziyafetine sunmuştu. Arya Barlas‘in boynundan yol izleyerek göğüslerine geldi, uçlarına dili ile oval daireler çiziyordu. Barlas yarı açık gözleri ile kadınına baktı. Ellerini uzatıp Arya‘nın kalçalarını ellerinin arasına aldı ve bir tane şaplak indirdi. Arya küçük bir çığlık atarken. Yine de pes etmedi genç kız.. kocasının üzerinde biraz daha aşağıya kayıp ellerini Barlas’in kasıklarına attı ve boxerını çıkardı. Ve erkekliğinin özgürlüğünü ilan etmesini sağladı. Arya gülümseyerek kocasının kasıklarına öpücükler kondururken. Barlas neredeyse kendisini tutamayacak hale gelmişti.
Barlas; “ Ar- Arya tamam “ dedi zorlukla hırıltılı sesinin arasından.; “ pekala pes “ Arya gülümseyip kocasının üzerinden inerken.
Önce kadınını nazik hareketlerle soydu.. sonra sinsi bir bakış atıp komodinin üzerinde duran kemerine uzandı ve Arya‘nın bacaklarını araladı. Daha sonra dudaklarına sert bir öpücük kondurup ellerini bağladı. Arya beklenti içinde inlerken Barlas kadının omuzlarına sık ve yumuşak öpücükler kondurmaya başlamıştı. Onun tadı kimsede yoktu işte.. Arya‘nın göğsüne indiğinde genç kız ihtiyaçla göğüslerini Barlasa doğru itti. Genç adam karısının kendisine canlanan. Onun dudaklarına aç olan göğüslerini ağzına alıp inledi..‘’ mmmm harika “ dedi gülümseyerek.. Arya kocasından duyduğu laflar ile daha fazla kendisinden geçerken.. Barlasın ağzı Arya ‘nın göğüslerini esir almıştı bile. Diğer eli ise boş durmuyor kadının vücudunda keşfe çıkıyordu. Gülümseyerek öpücüklerini… dilini göğüslerinin arasında ki vadide dolaştırdı adam, Arya gözlerini kapatmış.. sıkı sıkı elinin altında ki kemere asılmıştı.. Barlas daha aşağıya kaydı.. önce karısının göbek deliğine narın öpücükler kondurdu.. sonra kadınlığına geldi.. Arya Barlas‘in nefesini hissettiğinde.. inledi… Barlas karısını daha fazla deli etmek için devam etti hareketine ancak Arya artık daha fazla dayanamayacak hale gelmişti.Karısının bacak arasına kafasını gömüp.. onun tüm susuzluğunu giderdi.. o kadar acıkmıştı ki genç kadın kocasına.. sanki bir gün değil bir asır Barlas işti. Barlas kafasını kaldırmadan devam etti. Genç kız daha fazla dayanamayacaktı.. direndi ama Barlasın acımasızlığına dayanamadı.. ve orada Barlas’in adını haykırarak rahatladı.. Barlas daha yukarılara çıkıp karısının dudaklarına tatlı- sert bir öpücük kondurdu. Daha sonra Arya‘nın bacaklarını aralayıp, sert bir şekilde hiç alıştırma yapmadan tek seferde içine girdi. Genç kız rahatlamanın mutluluğuna kavuşamadan .. kocasından gelen hareketle dişlerini dudaklarına geçirdi. Barlas’in sert olmasına çok fazla alışık değildi. Genelde kocası ona yumuşak davranırdı. Yani en azından bu kadar sert olmazdı.
Arya inleyerek ‘’ hızlı dedi daha hızlı” ama Barlas aksine genç kadını cezalandırmak istercesine yavaşladı şimdi neredeyse arada asırlar kadar geçen bir zaman vardı.
Yaşadığı yoğun duygu yüzünden Arya‘nın gözleri doldu. Barlas genç kızın canını yaktığını düşündü.. içinden çıkmaya yeltendiği sırada.. Arya durdurdu onu..
Arya; “ ne olur çıkma Barlas. ama benimle oyunda oynama “ dedi zorlukla..Önce birbirlerini kaybetmeleri boşanmaları.. sonra barışmaları.. aileye açıklama yapmak zorunda olmaları. Bu akşam ki kavgaları hepsi yorucu olmuştu genç kız için.. Barlas karısının alnına bir öpücük kondurup.. içine işlemeye devam etti…