Aşkın Dili Yoktur 1
Anahtarları bana atıp o da arkamdan geldi ben daha anahtarı daha değiline sokaman Barlas arkadan ellerini belime dolayıp beni kendine bastırmıstı.Sertlesmis olan erkekliğini kalçalarımda hissetmem çok zamanımı almamıstı.Anahtarı yere fırlatıp ona döndüm ellerimi ensesinde birlestirerek dudaklarına kapandım.Bir seylerini hıncını cıkarır gibi öpüyorduk o da bende.Dudaklarımdan ayrılıp diliyle boynumdan asagı daireler cizerken ben basımı geriye atmıs simdiden inlemeye baslamıstım.Beni kucağına alıp dudaklarıma tekrar yapıstığı sıradan topuklu ayakkabılarım ayağımdan cıkmıstı bile.Evin anahtarını ve ayakkabılarımı orada bırakıp balkon kapısına yöneldik her zamanki gibi açıktı.Geçtiğimiz her duvara sırtımı çarparak sonunda içeri girebilmistik.O beni bulduğu ilk koltuğa yatırırken ben onun gömleğinin düğmeleriyle ugrasıyordum.Gömleğinden kurtulduğumda o da benim elbisemi cekistirip cıkarmaya calısıyordu.Kulağıma eğildi önce nefesini verip ardından ''Üzgünüm'' dediğinde eliyle elbisemin fermuarını yırttığını anlamıstım.Cıkaramayınca careyi yırtmakta bulmustu tabi.O elbiseyi cok sevmistim Her neyse suan icin değicek gibiydi.Elleri cıplak tenimde dolastıkca tüylerim diken diken oluyordu, en ufak dokunusunda bile uyarılıyordum.Dudaklarımın mor olduğuna adım gibi emindim.Patlıcan gibi mor, balon gibi sisik.Sütyenimden kurtulunca göğüslerime bakıp yutkundu birini ağzına alırken diğerinide avuçluyordu.Bense çoktan bulutların üzerindeki yerimi almıstım.Islak öpücükler bırakıyor daha sonra emiyordu.Zevkten sertlesmis olan göğüs uclarımı emerken ben ellerimle saclarını sıkıyordum.Göğüslerimden ayrılıp ayağa dikildi ve pantolonunu cıkardı.Tekrar üzerime yerlesip bacaklarımı omuzlarına koyup göbeğimden baslayarak kadınlığıma kadar inen öpücükleriyle heyecandan ölmek üzere olduğumu hissediyordum.Burnunu kadınlığıma sürtüp ela gozlerini bana dikti suan birbirimize tutku dolu bakıyorduk.Hazzın doruklarındaydık.Kafasını vajinama gömüp yalayıp yutmaya basladı.Altında zevkten kıvranıyordum resmen cıkardığım sesler yüzünden sesim kısılıcak olabilirdi.Suan umrumda olucak son seydi.Ellerimde kafasına baskı yapıyor sonsuza kadar orada kalmasını istiyordum.İçime gönderdiği son dil darbesiyle ucurumun kenarından düsmüs havada süzülüyordum.Ben ilk orgazmımı yasarken o ayağa dikilmis boxerını cıkarıp bir kenara fırlatmıstı.Tekrar üzerime cıkıp dudaklarıma yapıstı tenlerimiz birbirine değen iki alev topuydu sanki.Biri ates ölcerle ölçse garanti 40'ı bulurduk.Yanıyordu resmen bedenim.Sertlesmis erkekliği bacaklarıma sürtündüğü zaman bile zevkten dört köse oluyordum.Dudakları kulağımı ıslatırken, nefesini üfleyerek konusuyordu.
''O kadar doyumsuzsunki..'' bu üç kelimeyi söyledikten sonra kendini sert bir sekilde icime bastırmasıyla evin içinde koca bir çığlık yankılanmıstı.Ön sevismeyi öyle uzatmıstıki simdi yavaslamaya takati kalmamıstı, icimde hızlı hızlı git geller yaparken bir elide belimi oksuyordu.Beni daha cok kendine bastırıyor daha fazla bütünlesmeye calısıyordu.Ama olanı bu kadardı.Titrediğini hisseittiğimde sona geldiğimizi anlamıstım.İkimizde bosaldığımızda Barlas tüm yükünü üstüme vermis, kafasını gögüslerimin arasına sokmus nefes alıslarını düzeltmeye calısıyordu.Sorun su ki altında eziliyordum resmen.
''B..arlas'' dedim nefes nefese, hala konusmakta zorlanıyordum.
''Kalkıyorum'' dediği an üzerimden kalkıp yerden boxerını aldı ve altına geçirdi.Bir lafıyla kızaran ben suan koltukta mayısmıs bir sekilde cırılcıplak karsısında uzanıyordum.
'' Dağılmıs halini izlemek cok hos ama aynı zamanda tahrik edici.Bir an önce giyinmezsen seni tekrar beceririm'' dediğinde ben coktan ic camasırlarımı üzerime gecirmistim.