Şehvetin Eseri
Arya dudağına bıraktığım ince ısırıktan sonra bogazından küçük bir inleme Yükselmıstı, iyice yanına yaklaşıp erkeklığımı kadınlığını üzerinde denk getirip üzerine cıktım, önce alnına sonra burnuna, en sonda dudaklarına geldim, üst dudağını kavradım, çekip çekip bırakıyor Arya'nın kafasını kaldırırp beni öpmeye calısmasını izliyordum, en sonunda dayanamamıs, beni altına alıp üzerime at biner gibi binmişti, öyle bir bakıyordu kı " Düştün mu benim elime der gibi " kıkırdayarak kulak mememe uzandı, kıkırdağımdan baslayarak boynuma kadar dili ile çizgiler cızıyor beni zıvanadan çıkarıyordu, buna dayanamadığımı bildiği halde özellikle yapıyordu! Ardından daha asağılara indi ve erkeklıgımın uzerine oturdu, once T-shırtumden kurtuldu, ardından pantalonumdan da kurtulup tekrar uzerime cıkıp at biner gibi binmeye basladı, ancak bunu değil gercek bir doyum istiyordum, tekrar onu altıma alıp, hınzır bir gülüş savurdum.
Ardından dudaklarına yapısıp, ellerimi bacaklarının arsına soktum, Arya'nın kadınlığını oksarken, Arya inlemeye başlamıştı bile, kıkırdayarak geceliği askılarından tuttum ve aşağıya sıyırdım, içinde sutyenc yoktu, altına da seksı dantellı bir g - strıng giymiştí. Dudaklarımla camasırını cıkartıp tam kadınlığının uzerinde durdum, yukarılara cıkıp, Arya'nın zevkten pembeleşmıs göğüs uclarına öpücükler kondurup dil hareketleri yapmaya başladım, ancak Arya bununla beraber iyice zıvanadan çıkmış inlemeye başlamıstı, kadınımı bu kadar etkilediğimi bilmek ne kadar güzel bir şey diye düşündüm ve kıkırdayarak, göbek deliğine indim, onu opuyor, ısırıyor ardından da yalıyordum, daha sonra en asağılara kayıp Arya'nın bacak arasına yerleştim, önce dudaklarımı devreye soktum, onu cıldırtmak ıstercesıne, ardından da dilimi en derinlere soktum, adeta dilim ile Arya'yı ucurmustum, onunla beraber bende inlemeye başlamış başımı iyice gömmüştüm biraz oyundan zarar gelmezdı. Boxerımı cıkartıp, Erkeklıgımı tutup Arya'nın ıslanmıs ilişkiye hazır kadınlığına surtuyor, ama ıcıne sokmuyor.
Arya nerdeyse cıldıracak gibiydi kafasını bir kaldırıyor bir hırsla arkaya yaslıyordu.
Arya; " Barlas! Yapacaksan yap artık sunu pislik " dedi Arya kafasını kaldırıp bağrırken, ardından titremeye başladı, bellikı rahatlamıstı, biraz sakinleşmesını bekledım ve içine girdim, o sırada derin bir oh sesı yukseldı dudaklarından. Tek bacağını omzuma koyup hareketı daha kullanımlı bir hale getirdi , ardından beni alta alıp üzerime cıktı ve penısımı ıcıne alıp oturup kalkmaya basladı.
Barlas; " Daha hızlı! " Diye hırladım inlemelerımın arasından, ardından tıtremeye kasılmaya basladım, Arya anlamıs olacak kı üzerimden kalkıp yanıma yattı