Bölüm 22

112 1 0
                                    

Asi

Genç kızın kiraz dudaklarına öpücükleri ardı ardına sıralıyor dudakları o kadar tatlı ve doyumsuzdu ki Barlas her öpücükte aynı güzel tadı veren dudaklardan kopup sıyrılamıyordu. Ama genc kız Barlas'ın gömleğinin düğmelerini acmıs tırnaklarını kaslarına geçirmişti, Kız üste çıkarak cocuğun boynuna keskin öpücükler bırakmaya başladı, dilini kullanıyordu bu sefer. Gerçekten bir ask yaşıyormuş gibi. Dilini ve dudaklarını kaydırarak Barlas'ın göğüslerine gelmiş ikisinin de ucuna ısırıklar bırakıp Barlas'ın ufak bir iniltisine neden olmustu. Genç kız Barlas'ın kasıklarına oturup kendini sürtüğü zaman Barlas kızın altında kıvranıyor, pantalonun altından belli olan erkeklıgı adeta can çekisiyordu. Genc daha fazla dayanamayınca gec kızı altına alıp elbisesinı cıkarttığı sırada. Gözüne seksi bir kız çarpmıştı.

Barlas; Jartiyer! iyi seçim dedi Barlas jartiyerın iplerini dişlerinin arasına alarak. 

Barlas ise sadece anın tadını yasıyordu, bu akşam her şey fazla özel fazla yumuşaktı sanki Genç kızın jartiyer' ınden sonra coraplarını da söküp almıstı, ikiside simdi sadece ic camaşırlarıyla kalmışlardı. Barlas Arya'nın göğüslerine yaklaşırken Arya , Barlas'ın camasırını tutmuş odanın bir köşesine savurmustu. Barlas bu ise gülerken Arya'nın dudaklarından başlayarak göğüs arasına göbeğine oradan da kadınlığına camasırının üzerinden öpücükler kondurup kızı anadan üryan bırakmıştı. Tek eliyle kızın saçlarını okşarken diger eliylede de göğüs uclarına daireler çiziyordu. Dudaklarını acıp kızın göğüs uçlarını emmeye başladığında başka bir boyuta sürüklendıklerını anladı genc kız, Barlas kızın göğsüne gereken ilgiyi gösterdikten sonra yavaş yavas kızın kasıklarına doğru inip keskin bir şekilde kızın içine girmiştı.

İkisi de vuslatın en anlamlı yerine ulaşmıs olmalarına rağmen hala duramıyor tabiri caizse kanları birbirine çekiyordu. Arya dizlerini titredıgını hissetti mutluluk dolu anlar yaklaşıyordu iste. Titremesi bitip yüzünü geniş bir sırıtış kapsadığında ağzından derin bir " oooooh " sözü çıkmıştı. Barlas'a baktığında oda rahatlamış derin ama kesik nefesler alıyordu.

Just My LuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin