Bölüm 20

145 1 0
                                    

Buz 

Derin bir nefes aldim ve yavasca yaklasitirdim yuzumu, yuzune dogru..Ilik nefesini hissediyordum. Iyice yaklastim ve dudaklarimi dudaklarina bastirdim. Kac dakika oyleydik bilmiyorum ama daha sonra ellerim tisortunun uzerinde ve yuzunde gezinmeye basladi. Ve o an ikimizinde dudaklari sanki planlanmis gibi ayni anda hareket ediyordu. Bu opusme birden bire alevlenmisti. Sonunu biliyordum ve boyle olmasini istiyordum. Kollarimi boynuna dolayip iyice cektim kendine. Daha sonra o da elleri ile sikica belimi sardi ve birbirimize yapistik. Ellerim tisortunun uzerinden gogsunu ve karin kaslarini oksuyordu. Sonra tisortunu cekerek kar beyazi ortuleri olan koca yataga dogru goturdum onu. Barlas bi an dudaklarin dudaklarimdan ayirip hizla nefes almaua basladi. Alnini alnima dayadi, ikimizde derin derin nefesler aliyorduk.

Barlas: Emin misin.. diye sordu fisiltiyla.

Arya: Seni istiyorum. dedim sessizce.

Barlas: Seni seviyorum. dedi ve bu sefer o opmeye basladi beni.

Elleri uzerimde ki bana kocaman olan tisortu bir cirpida cikarmisti. Bende hizla onun tisortunu cikarttim. beni yataga yatirdi, elleri vucudumu kesfe cikti. Bacaklarimda gezinen elleri sutyenimin kopcasina Barlas gitti ve bor seferde acti. Daha sonra dudaklarini dudaklarimdan ayirip goguslerime dogru indi. Hazzin ve zevkin verdigi bu tutku dolu duyguyla kendimden gecmistim. Barlas sertlesmis olan gogus uclarimi isiriyordu ve hem aci hem de zevkle kesik kesik inlemeye basladim. Daha fazla dayanamadim ve kafasindan tutup yukari cektim ve hizla dudaklarina yapistim. Ardindan yuvarlanip uzerine ciktim ve once pantolonundan kurtulup tekrar dudaklarina yapistim. Barlasın elleri kalcamda ve bacaklarimda gezinip beni iyice kendine bastiriyordu ve baksirinin icinde ki sertlesmis penisini hissediyordum.

Tekrar uzerime cikip yanlardan fiyonklu olan ic camasirimin iplerini cozdu hizla. Ardindan kendi baksirini cikardi ve dudaklarini boynuma yapistirdi. Artil dayanamiyordum;

Arya: Hadi artik! dedim inleyerek. 

Ve o an kasiklarimda ki keskin siziyi ve hazzi hissettim. Acinin verdigi etkiyle tirnaklarimi Barlasın sirtina gecirdim. Barlas bi sure icimde oylece durup saskinca bana bakti;

Barlas: Arya .. S-sen... diyebildi saskinca.

Arya: Sen benim ilkimsin.. diye fisildadim.

Barlas: Sen benimsin, benim.. dedi mutlulukla ve dudaklarini alnima bastirip icimde hareket etmeye basladi.

Ikimizde buyuk bir hazzin sonunda rahatlayarak bor sure kaldik oylece.

Just My LuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin