Bölüm 6

194 1 0
                                    

Lüzumsuz Savaş 6

Barlas’dan geriye giderken, kabinin duvarına çarptım. Ah lanet olsun! Barlas üstüme yürürken bedeni artık bedenime yapışmıştı.

Dilimle dudağımı ıslatıp bir kez daha yutkundum

“Aşkıım nolur çık, rezil olacağız”

Başını iki yana sallarken dudaklarıma eğildi. Dudaklarımı teslim alırken, bir elini belime yerleştirmiş beni kendine iyice bastırmıştı. Yavaş,yavaş sertleşen erkekliğini hissederken karnıma giren krampların haddi hesabı yoktu.

Belimi okşarken, diğer elini baldırıma yerleştirdi. Baldırımı okşayarak kadınlığıma geldi, külotumu sıyırıp kadınlığımı okşarken hafif bir inleme kaçmıştı dudaklarımdan

Parmağını ıslanan kadınlığıma geçirirken, ellerimle omzuna tutunmuştum. Nefes alışı hızlanırken boynuma ısırıklar bırakıyordu.

Onun olmak istiyordum! Onu içimde istiyordum!

Çok farklı bir istekti bu, daha önceki gibi değildi. Aç susuz gibiydim, doyumsuzluk damarlarımda dolaşıyordu.

Parmağını kadınlığıma geçirip çıkarırken başımı duvara iyice yasladım. Gözlerim duyduğum zevkten kapanırken nefes alışlarım Barlas’ın nefes alışlarıyla karışıyordu.

Barlas parmağını kadınlığımdan çıkarıp başını boynumdan çıkardı. Önümde eğilip –kısacık olan geceliği- hafif kaldırıp külotumu indirdi. Başını kadınlığıma gömerken ellerini kalçalarıma yerleştirip kadınlığımı ağzına bastırdı.

Beni ele geçiren bu istek, parçalıyordu. Ellerim istemsizce Barlas’ın başına giderken onu iyice bastırılmış olan kadınlığıma bastırıyordum. Kadınlığımın üzerinde içinde dolaşan dili beni nefessiz bırakıyordu.

“Ahh B-Barlaass”

Kesik, kesik çıkan cümleme hiç aldırmadan diliyle kadınlığımı vakumladı. Bitmek üzereydim, ölmek üzereydim, Arya değildim o an. Kimdim neydim bilmiyorum, belki de Barlas’a doyamayan biri…

Ellerim Barlas’ın saçlarının arasında dolaşırken sarsıla,sarsıla rahatladım. Gözlerim hafif aralanırken, Barlas kendini kadınlığımdan çekmiş ve ayağa kalkmıştı. Bana yaklaşıp alnıma bir öpücük kondurdu, sonra göz kapaklarıma ve sonra burnuma, öpücükleri yüzümde dolaşırken birden kadınlığımın içinde onu hissetim, sertleşmiş olan erkekliğini hissettim

Hafif bir çığlığı serbest bırakırken ellerim istemsizce sırtına gitti, erkekliğini hareket ettirip gel-git yapıyordu.

Acı ve zevk büyürken, kabinin dışında bizimle ilgilenen erkek olan elamanın sesini zar zor duydum

Kendini bir kez daha bana bastırıp gözlerini sımsıkı yumdu, ellerimi saçlarından çekip göğsüne yerleştirdim, onu iteklerken hafif, hafif inliyordum.

Bir süre sonra kendini benden çekip pantolonu ve baksırını kaldırdı. Pantolonun düğmesini iliklerken ben dağılmış bir vaziyette duvara yaslanmıştım.

Üstünü düzeltip yanıma yaklaştı, külotumu kaldırıp alnıma bir öpücük bıraktı

Just My LuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin