Dadı
Bana yardımcı olursun hem diyip omurlarrımı öpüyordu. O öptükçe Barlası arzuladığımı farkettim dayanamadım omuzlarımdan sonra boynuma sıra gelmişti.Yavaş yavaş öpüyor beni delirtiyordu ama hoşumada gidiyordu. En sonunda yanaklarım onun ardından dudagımı bulamilmişti öpüşmüyorduk sadece dudaklarımı degdiriyorduk bizim nasıl bir fantezimiz var daha çözmüş degilim.Nefeslerimiz birbirine karışıyor beni kendimden geçmemi saglıyodu. Koltukta döndük Barlasın üstüne oturdum.
O beni öperken aklıma degişik fikirler geldi. Bir yabancı filimde görmüştüm iki sevgili ellerinde krema kutuda birbirlerinin boynuna,gögüslerine sıkıp öpüyolardı. Bende Barlasın üstünden kalktım. Buna bozulmuş olacakki suratı astı fikrimi duysa zevkten dört köşe olurdu. Mutfaga gittim, dolapta krema bulma umuduyla kapagı açtım ahahaha var mış ben gülünce Barlas yanıma gelmişti. Kremaya elime alıp Barlasa döndüm. 'Ne yapcaksın' derecesinde bakıyordu. “Pasta yapmıcaz heralde benim salak sevgilim” dedim ve onu tezgaha ittim. Boynuna krema sıktım onun boynunu yalarken o şortumu çıkarıyordu zevke geldi sanırım Barlas bey sorttan kurtulunca elimdeki krema kutusu aldı ve sütyenin üzerinden gögüslerime sıktı, soguk oldugu için içim ürperdi. Kremayı yalıyor beni delirtiyordu. Kendimi bulutların üzerinde hissediyordum dili gögsüme degdikçe bu tezgahta olmıcagını anladık ve krema fantezimizi bırakıp odamıza çıktık Barlas beni yataga attı belim acımıştı ama şimdi belimi düşüncek durumum yoktu erkegimi arzuluyordum üzerime çıktı ve aşşagıda salonda oturukenki sakinligi yok vahşi bir aslan gibi heryerimi öpüyor,ısırıyordu buda benim resmen azmama sebep oluyordu.
Heryerimi öptükten sonra bir yol kat edemedigimiz için Barlas sütyenden başlayarak beni soymaya başladı o beni soyarken onun altında sadece onun kalın karın kaslarını inceliyordum bu adam benim mi diyordum en sonunda Barlas beni soyunca bende dayanamayıp Barlas altta ben üste şekilde döndük Barlasın küçügünün kalktıgını hissediyordum pantolandan kurtuldum sıra boxerındaydı ondanda kurtulunca Barlas beni altına aldı.Yine kontrol ondaydı bacaklarımı açıp arasına yapışmıştı onun dilini her hissettigimde agzımdaki inlemelere engel olmadım.Barlas hem inlemelere gülüyor hemde işine devam ediyordu en sonundaBarlas dudaklarıma yapıştı.Dudaklarımı öperken içime birşeyin girdigini hissediyordum.Barlas gel git yaparken hayattan bagımız kopmuş bulutların üzerindeydik. Nefessiz kalınca Barlas içimden çıkıp yanıma kendini atmıştıkarnım bir yukarı bire aşşagı inip çıkıyordu nefesimi düzene soktugumda Barlasın üzerine yattım kulagıma dün geceki gibi birşeyler fısıldıyordu bu beni mutlu ediyordu.