Bölüm 18

185 1 0
                                    

İfla Olmaz 3

Ama Barlas sıkılmışı.. gülümseyerek karısına döndü.. elinde dünyanın en güzel vazosunu tutuyormuş, eğer biraz sıkarsa elinde dağılcak, serbest bırakırsa yere düşüp param parça olacakmış gibi hissediyordu. Başını ellerinin arasına alıp alnına bir öpücük kondurdu. Arya ellerini kocasının göğsüne koydu.. gömlek düğmelerini tek tek açtı.. her açtığı yolda kocasının bedenine yakıcıöpücükler koyuyordu. Gömlek yeri boyladığında Arya kafasını kaldırdı.. şimdi Barlas karısının ceketini yere fırlatmış gömleğini açıyordu, her açtığı düğmede Aryanın ona yaptığını yapıyordu.

İkiside iç çamaşırı ile kaldığında Barlas aç gözlerle kadınını süzdü.. dolgun göğüsler.. güzel kalçalar.. pürüzsüz bembeyaz bir ten o kadar güzel görünüyordu ki.. insanı içine alıp başka dünyaya götürüyordu. Genç kızı soğuk duvar ve kendi arasında sıkıştırdı eğilip kulak memesini dişleri arasına aldı.. emdi emdi emdi.. genç kız zevk ile inlerken dudakalrını boynundan dudaklarına getirdi..

Önce yumuşak tatlı bir öpücük kondurdu.. sonra bir tane daha.. bir tane daha ..

Daha sonra hiç ayrılmamak üzere dudaklarını sevdiği kadının dudaklarına kapattı. Bedenini Arya‘ya yaslayıp,onun için harekete geçen erkekliğini kadının vücuduna dayadı. Arya hissettiği tatlı sertlik ile inledi.. Barlas karısının alt dudağını dişlerinin arasına alıp serbest bıraktı. Arya kollarını Barlasın boynuna dolayıp onu daha fazla kendine çekti. Daha sonra bacaklarını beline dolayıp erkekliğinin üzerine oturdu.

Genç kız Barlasın kasıklarına oturup önce kendi sırtına uzandı ve büyük bir hızla sütyenini çıkarıp yere fırlattı. Ardından eğilip Barlasın kulak memesini ıslak

dudaklarının arasına aldı.. bol bol öptü.. ardından daha da aşağılara kaydı, dudaklarına küçük küçük öpücükler kondurup çenesini dişledi, Barlas zevk içinde

inlerken elleri Arya ‘nın göğüslerine gitti.. uçlarını çekiştirdi.. elleriyle sıktı oynadı.. Arya inleyerek Barlasın göğsüne eğildi gögüs ucunu ağzına alıp dili ile ucuna

masaj yapmaya başladı. Genç adam sona geldiğini hissediyordu.

Arya kocasının iç çamaşırını çıkarıp, erkekliğini ellerinin arasına aldı.. Barlas Arya‘nın adını sayıklayarak zirveden düşerken Arya kocasına yaptığı şeyle

kıkırdadı.

Barlas; “ sen çok yaramaz bir kadınsın ve ben şimdi senin icabına bakacağım “ dedi karısının üzerine eğilirken.

Önce göğüslerinin ortasına bir öpücük kondurdu.. daha sonra uçlarını ağzına alıp emmeye yalamaya ısırmaya başladı. Bu sırada parmakları da uslu durmamış

Arya ‘nın kadınlığı ile oyalanıyordu. Barlas tekrar hareketlenirken. Arya‘nın göbek deliğine bir ısırık bıraktı. Arya ellerine yorganı almış inlerken. Barlas genç kızın

bacak arasına yerleşip kadınlığında keşfe çıktı..

Barlas; “ benim için hazırsın “ dedi dudaklarını kızın kadınlığına gömerken.

İkisi de zevkin doruklarına çıkmışlarıd işte.. Arya özlediği duyguya kendisini teslim etti. Zirveden en aşağıya bıraktı kendisini..

Genç adam kadınını izledi.. onu bu hale o getirmişti.. Arya sadece ona aitti. Karısı rahatlayıp kendisine geldiğinde Barlas hiç zaman kaybetmeden gerekli

pozisyonu aldıktan sonra yavaşça karısının içine girdi..

Ama o kadar yavaştı ki genç kadın dayanamadı.

Arya; “ Barlas lütfen daha hızlı “ dedi yutkunarak.

Barlas’ın ritmi gözle görülecek biçimde arttı…

Daha hızlı.. daha sert karısının içine girdi…

Gelmek üzereyken eğilip Arya ‘nın alnına bir öpücük kondurdu.

Just My LuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin