Bir Tutam Baharat
O dudaklarimizi birlestirirken saskindim, karsilik veremiyordum, çünkü ondan boyle bir sey beklemiyordum. Bir sure sonra ona ayak uydurdum, ve elimle belini kavrayarak koltukta yatar bir konum almasini sagladim. Dilimi dudaklarinin arasina yollarken belli belirsiz inlemisti, dudaklarimiz dans ederken ellerimi belinden biraz daha asagilara, kalcalarina dogru kaydirdim. Bunu yapmam uzerine agzindan ikinci bir inleme kopmus, ellerini saclarimin arasindan gecirmis ve ensemdeki saclarla oynamaya baslamisti. Nefessiz kaldigini anladigimda boynuna indim, ben boynuna opucuklerimi kondururken o bacaklarini belime dolamis, beni kendine bastiriyordu.
Ensemden tutup dudaklarimizi tekrar birlestirdiginde dogruldum, elbisesini siyirdim ve ellerimi kalcalarinin altina koyarak ona destek verdim. Sonra ayaga kalkip yatak odasina dogru yurumeye basladim. Duvarlara carpa carpa nihayet yatak odasinin yolunu bulabilmistim, aslinda bunu yapmaya cok aliskin olmama ragmen nedense Aryayı operken bir yandan yurumeye konsantre olamiyordum. Onu yataga yavasca yatirdigimda uzerinden hafifce kalkarak tisortumu cikardim, ardindan onun elbisesini. Tekrar dudaklarimizi bulusturdugumda Arya'nın inlemeleri cogalmisti, ben goguslerini sutyeninin uzerinden oksarken o da ellerini sirt kaslarimda gezdiriyordu.
Dudaklarimi dudaklarindan cekerek tekrar boynuna indirdim, ve oradan da omuzlarina. Koprucuk kemiginde biraz oyalandiktan sonra goguslerine indim, cok dolgun cok guzellerdi, sanirim daha once boylesini hic gormemistim. Liseli bir genc gibi heyecanla sutyenini cikarip birini agzima aldigimda Aryanın inlemeleri cogalmisti, bir yandan bedenini zevkten arkaya atip bir yay bicimini alirken, bir yandan da titreyen elleriyle pantolonumun dugmesini cozmeye calisiyordu. Sonunda beceremedigini anlayip ise el attim, ve pantolonumdan da kurtuldum. Bunu yapip tekrar Arya'ya egildigimde o beni yataga dogru itip uzerime cikmisti, ve tahrik edici bir sekilde, arada bir nefesini vererek boynumu emmeye baslamisti. Bu sefer inleme sirasi bendeydi.
Artik dayanamayacagimi anladigimda ic camasirindan ve boxerimdan kurtulmustum, o da benimle ayni vaziyetteydi, "hadi, yap artik sunu" diye inliyor ve kendini bana dogru ittiriyordu. Onun bu cumleleri karsisinda bir hamlede sertce icine girdim, o bekledigimin aksine ciglik atmamis, sadece derin bir oh cekmisti. Ve ben bu zamana kadar bakire oldugunu saniyordum! Bu kadar guzel sevisen birinin bakire olmasinin imkansizligi aklima bile gelmemisti! Bu dusunceleri aklimdan savarak icinde hareket etmeye devam ettim.