10.kapitola...

212 22 2
                                    

Enjoy loves ;) :3 :*

Odtiahla sa odo mňa a žiarivo sa usmievala. Tiež som sa usmial, keď som videl že je šťastná. Aj keď ja som nepociťoval také šťastie ako ona...

,,Chcem ísť domov,´´ povedala mi zrazu a usmievala sa ako slniečko. Akoby bola zakliata k večnému usmievaniu sa.

,,Dobre, tak pohľadáme Ninu a...´´

,,Nie,´´ skočila mi do reči. ,,Chcem ísť domov s tebou...´´ Zabudol som dýchať. ,,A navyše, Nina sa tu dobre zabáva. Napíšem jej že som šla domov počas cesty.´´ Žmurkla na mňa a pobrala sa k domu. Ochromene som tam zostal stáť. ,,Už sa pohni, nechcem ísť v noci sama.´´ V tom  momente sa moje nohy rozbehli po štrkovej ceste a dohonili Nat. Ona sa iba uškrnula a kráčala vpred. Usmial som sa a myslím, že som sa trocha aj začervenal.

Prekľučkovali sme pomedzi napitých aj pripitých ľudí a vyšli na ulicu. Natália sa na ulici z ničoho nič rozosmiala a trošku poskočila dopredu. Otočila sa ku mne čelom a kráčala dozadu. Pritom sa usmievala a ukazovala jej dokonalé zuby.

,,Chcem robiť somariny.´´

,,Čože?´´

,,CHCEM ROBIŤ SOMARINY!!!´´ zakričala na celú ulicu.

,,Pššt, už je po desiatej.´´

,,A? Komu to vadí?´´

Zasmial som sa. ,,Tím ľudom čo spia.´´

,,Pardoon!!!´´ zakričala smerom k oknám domov a zachichotala sa. Tiež som sa zasmial a pokrútil hlavou. ,,Čo sa ti nepáči?´´

Len som sa na ňu tajomne usmial. ,,Mali by sme sa pobrať k tebe domov.´´

,,Ale ja NECHCEM ísť domov!´´

,,Ale veď...´´

,,To som povedala iba preto, aby som ťa dostala z tej párty. Bolo to ľahšie, než ti vysvetľovať pravý dôvod.´´

Nie, bolo to prospešnejšie, lebo inak by som ju nikam nepustil. ,,A čo také by si chcela robiť?´´

Chvíľu- kým premýšľala- zostalo ticho. Potom sa nadšene ozvala: ,,Poďme tancovať!´´

,,Tancovať? Veď si tancovala na party.´´ zasmial som sa sám pre seba.

,,Nereptaj a poď!´´

Chytila ma za ruku a potiahla do stredu cesty. Zaujala postoj ako pri valčíku. Uškrnul som sa a chytil ju za pás a ruku.

,,Počkaj!´´ Vytrhla sa mi a začala niečo vyberať  z vačku. Mobil. ,,Nemôžeme tancovať bez hudby. ´´

Odomkla mobil a začala v ňom hľadať. ,,Ako chceš nájsť v mobile skladbu na...´´ Nestihol som dohovoriť a ozvala sa skladba na viedenský valčík. Natália rýchlo zaujala postoj a ja som sa ohromene pridal. ,,Ako?´´ dokázal som sa jednoducho spýtať.

,,To je kúzlo,´´ povedala tajomne a žmurkla na mňa.

Potom sme sa už začali kĺzať po asfaltovej ceste. Do tmavej, ale teplej noci sa rozliehala valčíková melódia a mi sme... tancovali. Presúvali sme sa po ceste pomocou tanečných krokov. Ona stála na špičkách, aby budila dojem, že má vysoké topánky a zároveň aj preto, že je oproti mne veľmi nízka. Moje nohy v suprách sa obratne pohybovali popri jej šikovných nôžkach v konverzách.

Hľadel som do jej očí a zabudol som na svet okolo. Topil som sa v čokoládovej hnedej a v bruchu sa ozvali motýliky. Na ruke mi naskočili zimomriavky a celé telo sa mi rozochvelo.

Long Ride (sk)....Where stories live. Discover now