13.kapitola...

162 19 10
                                    

Skoro ma tam vystrelo!

,,Makaj!´´ zareval na mňa Lukáš, načo sa naším smerom pozrel jeden policajt. Zavolal na druhého a rozbehli sa za nami. No už boli postarší a tak to museli obísť, pretože už nedokázali vyskočiť cez okno ako mi.

,,Nepozeraj tam  do riti!´´ zakričal na mňa zadychčane Lukáš a pridal na tempe. Rozbehol som sa zarovno s ním a sústredil sa iba na cestu pred nami.

Už som chápal, prečo sme mali bundy a kapucne...

,,Ty si to vedel?!´´ zareval som naňho.

,,Iba tušil,´´ odpovedal mi, uškrnul sa a nervózne sa zasmial.

Dobehli sme do nejakého parku a tam mi Lukáš nakázal dať si dole bundu. Rýchlo som ju zo seba dal dole a podal mu ju. Obe bundy sme potom vložili do kríkov a pozakrývali kríkmi. Mali sme šťastie, že v parku nikto nie je. Bolo už predsa desať hodín.

,,Necháme ich tu,´´ oznámil Lukáš a opäť sa rozbehol. Pustil som sa za ním a na moje prekvapenie Lukáš vbehol do neďalekej krčmy.

Sadli sme si za stôl a objednali si radler- náš obľúbený grepový.

,,Kriste mňa z teba porazí!´´ vyčítal som mu hneď ako čašníčka odišla a nechala nám na stole dve pivá.

,,Aj tak by nás nesledovali. Nič sme v tej budove nepoškodili.´´

,,Tak prečo si potom schoval tie bundy?´´

,,Chcel som to spraviť dramatickejšie,´´ uchechtol sa a odpil si z piva. Vtedy mi to naozaj prišlo smiešne a začal som sa smiať. Lukáš sa ku mne pridal a ako tak sme sa upokojili, keď na nás začali ľudia zazerať.

Odpil si poriadny dúšok. Až teraz som si uvedomil, že som vysmädol. ,,Neverím že boli taký sprostý a zapli sirény!´´ pokrútil hlavou Lukáš a smial sa.

,,Keby neboli taký sprostý, už by nás mali.´´

,,Máš pravdu, takže na sprostých policajtov!´´ prehlásil Lukáš a štrngli sme si pohármi.

O hodinu sme sa vrátili pre bundy a pobrali sa domov.

Celú cestu domov som sa uchechtával pri spomienke na policajtov.

Doma som vovliekol do svojej izby a hodil sa na posteľ. Začal ma opäť chytať smiech. Obrátil som sa a zaboril hlavu do vankúša. Keď smiech ustal, prevalil som sa s úsmevom na chrbát. Úsmev mi  začal miznúť z tváre, keď sa mi vrátila spomienka na dôvod, prečo som sa potreboval vykričať.

Pokrútil som hlavou, aby som si vytriasol myšlienky a založil som si slúchadlá. V ušiach mi začala dunieť skladba a ja som si pohmkával melódiu. Prestalo ma baviť ničnerobenie a zapol som si Wi-fi. Hneď mi pípol asi štyrikrát Messenger a tak som otvoril chat head. Odpísal som na správy. Na koniec som si nechal správu od Nat.

>Hmm, ahoj :)

Mrkol som sa vľavo hore. Jasne tam svietil nápis TERAZ, ktorý označoval, že je práve prihlásená.

<Ahoj :)

Hneď mi prišla odozva.

>:) Ako sa máš?

<Dobre :)

  Deje sa niečo?

>Nie... Malo  by sa? :)

<Ja neviem...

>Nie ;) Nič sa nedeje :)

<Hm, tak dobre...

  Čo robíš? :)

>Počúvam pesničky a som na messi :3

Ty? :)

<Ja tiež počúvam pesničky :D

 Aké počúvaš ty?

>Vážne? :D Neverím :P

<Naozaj!

A tak som jej screenshotol skladbu, ktorá mi práve hrala. Boom Clap od Charli XCX- bývala naša obľúbená.

>Aaaa :O Ja počúvam to isté! :O :3

>Teraz ti neverím ja! :P

Poslala mi screenshot kde bolo jasne vidieť, že počúva to isté. Overil som si to aj časom, ktorý bol na fotke tiež. Rýchlejšie sa mi rozbúchalo srdce. Vyschlo mi v hrdle a ihneď som napísal novú správu.

<OMG!! Si robíš srandu? :O

>Nie :D Nerobím ;) :3

<Páči sa ti?

>Áno- veľmi :33

  Našla som ju v mobile a neviem ju prestať počúvať :3

<Fakt?

>Hej :)

  Prečo?

<Ja len...

  Nespomenula si si na niečo?

>...

<??

Videné. Nič viac. Nezačala písať ďalšiu správu.

<Nat!?

Videné.

<NAT!!

Videné.

Rýchlo som zminimalizol chat head a vyťukal z pamäti jej číslo. Po medzi tretím a štvrtím zazvonením konečne zdvihla.

,,Nat!?´´

Ticho.

,,Ohlásiš sa mi konečne prosím ťa!?´´

,,Áno, áno. Som tu.´´

,,Tak?´´

,,Hm?´´

,,Spomenula si si na niečo?´´

Ticho.

,,NAT! Povec mi to!´´

Myslel som, že nehovorí nič, preto že ma opäť nechce raniť tým, že si nič nepamätá. No nečakal som, že povie to čo som počul.

,,Čo si to povedala?´´

,,Dobre si počul.´´

Zostal som ticho. ,,Nie, zle som počul.´´

,,Nie, dobre si počul! Na niečo som si spomenula...´´

Tááák 3:) Budem krutá s tým koncom! :DD Užite si čakanie na ďalšiu časť, sweethearts :33 :* :D :D Love ya :3 :* :D 

Guys, ešte mám na vás dotaz ;) 

Napadlo ma, či by ste náhodou nechceli nejakú časť aj z pohľadu Natálie ;) Ak áno- môžete kludne napísať 1 alebo 2 alebo 3 časti(z tých, ktoré sú už publikované tu na Wattpade) a ja by som ich pridala... Niečo ako flashbacky od Natálie ;) Ak by boli viacerý, ktorý by chceli nejaký flashback, vybrala by som si z nich 2 či 3 flashbacky ;) A nápad na flashback by som venovala tomu, koho napadol ;) :)) Ok uvažujte a prosím napíšte či by ste chceli :)

Love ya :33 :*

Long Ride (sk)....Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang