15.kapitola...

210 19 5
                                    

,,Milujem ťa!!"
,,Neblázni," odpovedal som a zasmial sa.
,,Ale ja to myslím vážne!!" stál si za svojím Lukáš.
,,Len zato, že som ti priniesol nabíjačku?" Naoko som sa čudoval s pobavením.
,,Hej! Včera som si ju u teba zabudol a mobil sa mi cez noc vybil!"
,,Hovoríš to, akoby to, že sa ti vybila baterka bol zločin."
,,A nie je?!"
Len som sa zasmial a podal mu nabíjačku. Hneď sa po nej vrhol a zapojil si mobil do elektriny. S úľavou si povzdychol. ,,Čo ťa v tom telefóne čaká takého dôležitého?" Doberal som si ho.
Mali ste vidieť ten pohľad, čo na mňa hodil. K popukaniu!
Prižmúril oči a "hrozivo" odul peru ako nejaký pirát. Vyzeral fakt ako vystrihnutý z pirátskej komédie.
,,JE.VEĽMI.DÔLEŽITÉ.MAŤ.NABITÝ.MOBIL!!!" Zdôraznil každé slovo a tisol pritom k sebe čeľusť.
,,A čo je na tom také dôležité?"
,,JE TO DÔLEŽITÉ PRETO, PRETOŽE BY SA MI MOHLA OZVAŤ NAPRÍKLAD TAKÁ CAMERON DIAZ, ALEBO SARAH ELLEN," vravel naoko nabrúsene. Spoločne sme si zo seba robili srandu.
,,Aha, tak čo keby si si nastavil odkazovú schránku a Sarah s Cameron ti nechajú odkaz, keď po tebe tak veľmi túžia."
,,Máš pravdu, nechám ich, nech sa ozvú do schránky."
Zasmial som sa. ,,Ale teraz vážne, čakáš nejaký telefonát, sms-ku alebo také niečo?"
,,Hej, tak trochu. Má mi volať jedna baba."
,,A ty mi ani nepovieš?"
,,No, teoreticky som ti to ani teraz úplne sám nepovedal. Prišiel si na to ty."
,,Teoreticky máš pravdu... Poznám ju?"
,,Hm, hej."
,,A?"
,,Čo A?"
,,Kto to je, nie asi?" Plesol som sa po čele a čakal kým drahému Luckymu prejde otázka vedením do mozgu.
Pozrel na mňa takým tím divným pohľadom a potom povedal: ,,Je to Nina."
,,NINA?! Tá Nina?"
,,A aká iná?"
,, Počkať. Ty s ňou chodíš?"
,,Nie, zatiaľ nie."
,,Aha takže zatiaľ čo?"
,,Noo."
,,A prečo ti má volať?"
,,Máme ísť von."
,,Spolu?"
,,Nie, každý zvlášť! Ide len o ten pocit, že vieme že sme obaja vonku... Kriste pane, samozrejme že ideme SPOLU!!" Zasmial som sa. ,,Dobre, už ma viac spovedať nebudeš, lebo aj tak sa už nič nedozvieš. Teraz sa spýtam ja... Čo ty a Nat?"
,,No, o poslednom stretku na strome vieš a..."
,,Pripomeň mi, kedy to bolo?"
,,Pred týždňom." Lukáš prikývol. ,,...a odvtedy sme si písali skoro každý deň. Aspoň jeden krát za deň."
,,A o čom? Povedz že o sexe, povedz že o sexe,..."
,,Normálne veci."
,,Počkať, sex zhŕňaš do normálnych vecí alebo skôr nie?"
,,V tomto prípade skôr nie."
,,A aký je toto prípad?"
,,Boh vie."
,,Nepleť mi sem boha! To je medzi vami dvomi. A čo? Neriešili ste ten bozk?"
,,Nie."
,,Prečo?"
,,Musíš všetko vedieť?"
,,Vlastne áno. Niekto po tomto svete musí chodiť a vedieť všetko."
,,Poďme radšej niečo hrať."
,,Okay."

,,Skap ty zasran s pribrzdeným účesom ostrihaný podľa hrnca!!" Kričal po jednom vojakovi v hre Lukáš.
,,Veď má kuklu. Ako vieš že je ostrihaný podľa hrnca?" Smial som sa.
,,Lebo tak chodí! Kry ma!!"
Smial som sa ale pomohol som mu odstreliť troch súperov.

,,Poďme von!" zvolal po asi troch hodinách Lukáš. Bolo asi osem hodín.
,,Kam?"
,,Von. A na niečo cestou natrafíme."
Vydvihli sme sa na nohy a vyšli z domu.

Potulovali sme sa po uliciach pod svetlami lámp. Smiali sme sa a rozprávali sme hlúposti.
,,Inak, ako to že ti nevolala Nina?" spýtal som sa medzi rečou.
,,Ale volala."
,,Hej? A?"
,,Vraj pôjdeme von zajtra."
,,Spolu?´´
,,Nie! Každý zvlásť! Ide len o ten pocit, že budeme obaja vonku v tú istú chvíľu! Bože, samozrejme že spolu!´´
Zasmial som sa. ,,Bro, ty ju chceš? 
,,Nie." Odpovedal mi. Nezdalo sa mi to divné a tak som sa spýtal: ,,A ona teba?"
,,Mňa chce každý." Zaškeril sa na mňa.
,,Mňa do toho neťahaj.´´
,,Ale, čo si budeme nahovárať? Poznáme sa už nejaký ten piatok... Túžiš po mne každý deň viac a viac. A cez noc ti erekcia nedovolí spávať."
Vybuchol som do smiechu a Lukáš po chvíli so mnou. Smiali sme sa tak, že sme sa nedokázali nadýchnuť.

Long Ride (sk)....Where stories live. Discover now