LUKÁŠ
ENJOY :33 :*
Vyšli sme hore schodmi do kúpeľne v jej izbe. Nejako som to zvládol a sadol si na vaňu.
,,Čo sa preboha stalo?" Spýtala sa ustráchane Nina.
,,Pobili sme sa," odpovedal som jednoducho a sykol som, keď mi priložila k oku uterák nasiaknutý studenou vodou.
,,Kto?!"
,,No Adam, Miky, Viktor a ja."
,,Bože!! To už neviete robiť nič iné?"
,,Nebola to naša vina!"
,,Tak koho?!"
Sykol som.
,,Pôjdeme spolu teda von?" Spýtal som sa s nádejou v hlase.
,,Vážne to chceš riešiť teraz?"
,,Áno."
Vzdychla si. ,,To budeme riešiť zajtra. Teraz ťa musím ošetriť."
,,Ty nič nemusíš."
,,Chcem... Chcem ťa ošetriť."
Hľadel som do jej modro-zelených očí a vybavila sa mi predstava, ako jej zaborím prsty pod blond vlasy, pritiahnem si ju k sebe a ochutnám jej ružovkasté úzke pery.
Opätovala mi pohľad a v tej chvíli som pocítil potrebu vedieť, akým smerom sa uberajú jej myšlienky.
Sklopila pohľad a po chvíli ho upriamila na moju rozťatú peru. Prešla mi po nej prstom a ja som myslel že sa tam prepadnem od toľkého vzrušenia. Nahlas som preglgol.
Jej doteraz vážna tvár sa usmiala. Potom opäť zvážnela.
,,Už si to povedal Adamovi?"
,,Nie."
,,Pobili ste sa preto, že si z vás strieľali?"
,,Hej."
,,Že si strieľali z teba," prehovorila no nebola to otázka.
Mlčal som.
,,Kedy mu to povieš?"
Nechcel som sa baviť na túto tému.
,,Kedy pôjdeme spolu von?" Spýtal som sa, akoby som prehliadol jej otázku.
,,Spravíme dohodu. Zajtra spolu pôjdeme von a ty to večer povieš Adamovi."
Chvíľu som nad tým rozmýšľal.
,,Dobre. Vyzdvihnem ťa o druhej. Ďakujem," oznámil som jej a zberal sa dole. Vošiel som z kúpeľne do jej izby.
,,Počkaj, kam ideš? Mal by si tu prespať." Vybehla za mnou.
Zostal som ohromene stáť na mieste.
,,Prosím?" pomaly som sa obrátil k nej.
,,No hej, si zranený a v takomto stave nepôjdeš po uliciach."
,,Ďakujem. Tak ja teda idem do obývačky." Otvoril som dvere na jej izbe a chystal sa vkročiť na chodbu, ale ona mi ich pred nosom zabuchla. Teraz som zostal maximálne šokovaný.
,,Ja... V obývačke už spí Adam."
,,A kde mám teda spať?"
,,Tu."