3.deo

4.7K 244 25
                                    

Trebalo joj je da ode što dalje, želja za hodanjem rasla je sa adrenalinom, pobeći od istine, od haosa u glavi i izmešanih osećanja zbog izdaje, prevare i griže savesti. Bežala je od njega a najviše od sebe. Ulice su se sužavale, uspori zbog kaldrme i prolaza koji za trenutak izazvaše nelagodu zbog tame, veče se polako nadvilo nad Lionom. Korak po korak kao u lavirintu, menjale su se zgrade ali uličice su bile iste...za trenutak je zaslepi svetlost motora i ona po inerciji uđe u prvi lokal po još žestine. Zastade za trenutak da joj se oči naviknu na polutamu. Razabra šank i simpatičan bušon (restoran iz doba svile i radničkih komuna). Mali drveni stolovi sa belim stolnjacima bili su predivan kontrast kamenim zidovima i tamnim gredama. Siđe par stepenika i sede na barsku stolicu. Sredovečni barmen se ljubazno osmehnu i mekim glasom izgovori.

-Gospođica je spremna da se večeras oprosti sa tugom...viski?

-Baš tako...dupli! – osmehnu se bez imalo stida. Podiže ruku i oslobodi kosu šnale i ukosnica. Protrese zlataste uvojke i odahnu.

Iskapi tečnost istog trenutka i klimnu glavom. Oseti plamen kako se širi njenim venama i jaru u obrazima. Disala je kratko kao da je istrčala maraton. Prekrsti noge i uze torbicu tražeći Vanesine cigarete...sa zadovoljstvom izvuče jednu iz tabakere i shvati da je telefon zaboravila na stolu u sali. Nasmeja se i zacakli očima pri pomisli kako Fabijan čeka njen poziv dok uživa u seksanju sa svojom ljubavnicom. Verovatno joj se oboje smeju naslađujući se novcu koji će im doneti. Čekaće pogodan trenutak da je šutne i obezbedi divan život svojoj budućoj ženi i detetu. Lice joj se zgrči pri pomisli na dete. Udarac je bio silovit...ona nije određena za majku, bila je samo njegova bogata kurva koju je ponižavao. Njena utroba nije mogla primiti „sveto seme" Fabijana de La Casse. Nesrećnica i glupača koju godinama pravi budalom! Iz očaja je polako prelazila u stanje besa, u magnovenju, već pripita mozak je slao signal za osvetu pumpajući u njene vene adrenalin. Trže je zvuk stolice i ona okrete glavu u tom pravcu tražeći razlog. Podiže obrve kada srete mrki pogled ispod tamnih veđa. U polutami ocrtavali su se obrisi širokih ramena u dobro skrojenom sakou. Crna rolka otkrivala je snažne grudi neznanca. Zapahnu je hladnoća od njegove pojave i ona je registrova kao strah. U drugoj situaciji pobegla bi glavom bez obzira ali u ovom stanju je za sekund postao izazov. Okrete se prema barmenu i reče.

-Molim vas...odnesite gospodinu piće na moj račun.-jedva preko usana prevali rečenicu.

-Gospođice, sigurni ste? – čovek je brižno pogleda.

-Mhmmmm...hiljadu posto sam sigurna! Sipaj i daj meni čašu...sama ću mu odneti, dobro društvo uvek prija.

Skliznu sa visoke stolice i dočeka se spretno i ako joj je pod izmicao...uze čaše sa pićem i polako se uputi ka strancu.

Nije skidao oči sa njenih dok nije sasvim prišla stolu...kliznu pogledom po njenoj figuri i zaustavi se na nagom ramenu sa spuštenom naramenicom. Tereza spusti piće i naže se na pedalj od njegovog lica, jedva promumla pruživši mu ruku.

-Moje ime je Udata...a tvoje ako nemaš ništa protiv?

-Oženjen...-prihvati nežnu šaku i steže joj prste cimnuvši je na milimitar do usana.

Krv joj se sledi u žilama kada utonu u tamu njegovih očiju i dahnu.

-Sigurno je pogrešan trenutak...nisam želela...-neznanac podiže ruku u znak da ne želi objašnjenje prekidajući je u pola rečenice.

-Očigledno da je pravi, u suprotnom ne bi prišla. –spusti prste na oblu mišicu i izazva jezu klizeći do vrhova prstiju ne skidajući pogled sa njenih očiju.

Tereza se za trenutak otrezni, crvena lampica za opasnost blinkala je svo vreme svesna rizika iz sekunde u sekundu. Nikada nije ulazila u priču sa strancima jer su vremena sama po sebi bila nesigurna. Kroz glavu su joj prolazile strašne priče o čudacima, bolesnicima i ubicama. Kao da je pročitao njene misli povuče je na stolicu ne ispuštajući joj ruku. Podiže čašu i pogleda u njenu stavljajući do znanja da želi popiti ponuđeno piće. Uhvati je napad groznice, smeteno ga posluša i otpi gutljaj jake tečnosti dok joj je mozak grozničavo radio kako da se otarasi nepoznatog. Ukoči se kada se naže i pored uha prošaputa.

StranciWhere stories live. Discover now