10. Bölüm || Pembe Dantelli ...

5.4K 238 107
                                    

Kerem uzaklaşmaya başladığı an Ateş'in omuzumdaki kolunu tutup kendimden uzaklaştırdım.

Sonra Ateş'e dönüp,
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?" dedim kaşlarımı çatarak.

Ateş,
"Teşekkür edeceğine bir de bağırıyorsun, o çocuk hayatında görüp görebileceğin en pezevenk insan." dedi.

Ben sinirimi yatıştırmaya çalışarak,
"Sanki sen ve Demir çok mu farklısınız ondan? Yatağınıza giren kızların haddi hesabı yok! Hala burada gelmiş bana arkadaşça yaklaşan birine iftira atıyorsun." dedim.

Ateş sinirden gülerek,
"O mu sana arkadaşça yaklaştı?" dedi ve gülmesini sürdürdü.

Artık kendimi tutamayıp Ateş'i sinir etmek için,
"Evet arkadaşça yaklaştı, arkadaşça değilde öbür türlüde yaklaşsaydıda sorun olmazdı. Sonuçta sevgilim yok. Bunların hiçbiri seni ilgilendirmez." dedim.

Ateş,
"Yani sevgili mi arıyorsun bir metre boyunla?" dedi.

Ben,
"Kes sesini artık. Sevgili falan aradığım yok ama neden olmasın? Sen artık bana yapacaklarını yaptırda şu kölelik mevzusu bitsin." dedim.

Aramızda kısa bir sessizlik olduktan sonra kendimi tutamayıp,
"Bu arada benim boyum 1.61." dedim ve sahilin başka bir tarafına kafamı çevirdim.

Ateş'in küçük bir kahkaha attığını duyduğumda kafamı aniden tekrar ona çevirdim ve,
"Gülme." dedim tüm ciddiyetimle.

Ateş tabiki gülmeye devam edip,
"Hadi yürü başımın belası." dedi ve yanımdan yürümeye başladı.

Tekrar şezlonga geldiğimizde Ateş havluyla iyice kurulanıp,
"Öğlen yemeği yiyemedik ve saat 4 oldu. İki saat sonra akşam yemeği var istersen sen odana git dinlen. Akşam yemeğinde önce odama gel." dedi.

Ateş'e 'tamam' anlamında başımı sallayıp yürüyecekken Ateş,
"Birde akşam kısa giyme." dedi.

Feminist duygularımın kabardığını hissederek,
"Sana ne? İstediğimi giyerim." dedim.

Ateş,
"Normal bir gün olsa haklısın ama bugün benim kölemsin." dedi ve beni dinlemeden arkasını döndü.

Ateş'e duyduğum tüm siniri bacaklarımı vurarak yürümekle çıkarmaya çalıştım.

Kendi odamın kapısına geldiğimde Elif odanın ortasında afallamış bir şekilde bekliyordu.

Kendimi mayomla yatağa atıp,
"Umarım Ateş tez zamanda kafasını kırar veya komaya girer." dedim.

Biraz sessizlik olduktan sonra Elif,
"Demir beni öptü." dedi.

Duyduğumu yavaş yavaş idrak etmeye çalışırken yataktan uçarak kalkıp,
"nE?!" dedim.

Elif oflayarak yatağına oturdu ve,
"Nasıl oldu bende anlamadım." dedi.

Hızlıca Elif'in yanına gidip,
"Neyi anlamadın Elif? Hemen tüm detayları ver!" dedim.

Elif,
"Sahilde sizinle konuştuktan sonra Demir beni çağırdı ve denize girmeden Demir'in odasına gittik. Demir tabiki yapacağı en iğrenç şeyi yaptırıp bana ayağını yıkattı. İğrençti! Hatırlamak dahi istemiyorum." dedi ve yüzünü buruşturdu.

Ona güldükten sonra ben,
"Hadi devam et!" dedim.

Elif,
"Ayağını yıkadıktan sonra tuvalete gidip ellerimi çitiliyordum, bir kaç dakika içinde Demir arkamda belirdi. Demir'e döndüğümde o kadar yakınımdaydı ki.." dedi.

Elif durduktan sonra ben,
"En heyecanlı yerinde kesiyorsun Elif! Devam et." dedim.

Elif,
"Of Ada sonrası malum. Dizilerdeki gibi işte ona döndüğümde aramızda mesafe yoktu. Sonra birden beni öptü.." dedi.

Düşman Okullar: YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin