6. Bölüm | İddaa Sonucu

5.8K 266 115
                                    

Elif'i odayı temizlemeyi bitirmesi için bırakmamın üzerinden tam bir saat geçmişti.

İçimden Elif'in bitirebilmesi için dua ederken bir de ne zaman çalacak diye telefonumu kontrol ediyordum.

Odada volta atarken birden telefonum çaldı ve bende hiç düşünmeden telefonumu açtım.

Ben açar açmaz,
"Elif bitirebildin mi?" dedim endişeyle.

Karşıdaki ses,
"Elif nerede doğruyu söyle Ada getirtme beni oraya!" dedi sinirli şekilde bağırarak.

Bu Cenk'ti!

Ne diyecektim ben şimdi?!

Demir'in odasını temizlediğini söylesem kampta 3. Dünya Savaşı çıkardı.

Hemen aklıma gelen ilk şeyi uydurarak,
"Imm, şey, şey de o, sahilde o sahilde. Bronzlaşmak istiyormuşta biraz ondan sahile gitti." dedim ve derin bir nefes aldım.

Cenk,
"Yalan söyleme Ada, o piçlerin odasında di mi?" dedi.

Sesi bu sefer çok daha ürkütücü biçimde gelmişti.

Hem nereden biliyordu Cenk?

Ben,
"Aaa Cenk olur mu öyle şey? Kim uydurdu sana bunu?" dedim şirinlikle.

Cenk,
"Hilal odada onları beraber görmüş. Yalan söyleme bana! Seninle de sonra görüşeceğiz!" dedi ve telefonu suratıma kapattı.

Üff ne yapacaktım şimdi ben?

Umarım Ateş odada değildir ve kavga o kadar büyümez diyerek odamın kapısından kendimi attım ve Demir'lerin odasına doğru depar atmaya başladım.

Odanın önüne geldiğimde karşıdan Cenk'inde hızlı bir şekilde odaya yaklaştığını gördüm.

Cenk iyice yanıma gelince kolumdan sıkıca tutup,
"Sen bu işe sakın karışma. Neler döndürüyorsunuz bilmiyorum ama sonra çok fena hesaplaşacağız." Dedi ve beni ittirircesine bıraktı.

Hemen acıyan kolumu ovuşturup Cenk'in arkasında koştum.

Cenk, odaya girer girmez,
"Orospu çocuğu! Ne yaptığını sanıyorsun sen?" dedi çok sert bir biçimde bağırarak.

Bağırdıktan sonra hemen halıyı silen Elif'i yerden sert biçimde kaldırdı ve kolundan tutup benim olduğum tarafa geçirtti.

Demir,
"Ne yapıyor gibi görünüyorum? Sikmiyorum herhalde seninkini." dedi ve göz devirdi.

Cenk çok sinirlenmiş olacak ki Demir'in üstüne atılarak,
"Git her gece yatağına giren orospularına temizlik yaptır amına kodumun çocuğu." dedi ve Demir'in suratına sertçe bir yumruk attı.

Demir sakinliğini bozmadan başını tekrar Cenk'e çevirerek,
"Bir kere de senin orospularını denemek istedim." dedi.

Dediği şey tabiki Cenk için bardağı taşıran son damlaydı.

Cenk birden Demir'in üstüne atılarak ona saldırmaya başladı.

Tabiki bu sefer Demir'de hiç sakin gözükmüyordu.

İkisi kavga ederken Elif ve bende arkadan,
"Durun! Lütfen durun!" diye bağırıyorduk.

Artık kavga o kadar şiddetlenmişti ki ikisininde yüzünün farklı bölgeleri kanıyordu.

Kendimi hemen dışarı atıp telefonumu açtım ve rehberimden bir isim seçip aradım.

Telefon açılınca ben,
"Alo Ateş?" dedim telaşla.

Düşman Okullar: YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin