Șoptește-mi-n urechie cuvinte de dragoste

46 4 4
                                    


Șoptește-mi-n ureche cuvinte de dragoste, strânge-mă-n brațe și nu mă lăsa, nu mă lăsa să cad! Inima-mi bate, cuvintele zboară, în noapte de amor, pentru ultima oară! Privește-mă-n ochi, lucește dorința, inima-mi bate, curmă-mi suferința! Noaptea se lasă, ușor, peste noi, stelele strălucesc falnice pe cer, noapte în doi.

Petale de flori, roșii de sânge, căci inima-mi frântă fredonează un cântec de dor. Ferestre luminate mă cheamă acasă, dar refuz orice chemare ce nu-i de la tine. Șoptește-mi-n ureche cuvinte de dor, strânge-mă-n brațe și nu mă lăsa, nu mă lăsa să cad!

Pe străzi slab luminate îmi ascund fața palidă, privind în gol și ca un ecou îți aud vocea-nceată. Te-am pierdut de mult, dar încă lupt pentru o noapte de amor pe-o barcă, pe lac, lupt pentru o șoaptă dulce în ureche, când îmi închid ochii și savurez fiecare secundă, în timp ce îmi mângâi obrazul fin.Privesc luna albă, ce, ca o mireasă, se jertfește pe cer și mă gândesc că poate... o privești și tu, așa pot fi mai aproape, te pot simți mai bine!

În brațele tale mă las și stau la tine în poală, în timp ce tu îmi șoptești cuvinte de dragoste. Dar mă rup de realitate și îmi amintesc că tu o vrei pe ea, ai nevoie de ea, iar eu... nu voi fi niciodată ea! Parfumul tău mă înconjoară din nou, mă amețești și mă înnebunești!

Cântec de vioară, la ultimul vers, lacrimi se scurg, te simt în piept! Cântec de dor, la ultima strigare, te părăsesc! Șoptește-mi-n ureche cuvinte de dragoste, strânge-mă-n brațe și nu mă lăsa, nu mă lăsa să cad!

SentimenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum