Istun raivokkaasti takaisin tuolille, lyöden pöytää nyrkillä.
"Oho, mitä siel vessas oikee kävi ku noin suututtaa?" Chan sanoo hieman huvittuneesti, ennen kun tajuaa minun olevan oikeasti vihainen.
"Unohtakaa vaan koko Changbin homma... Se sano et ootte muka jotenki tylsiä." Sanoin ja hengitin raskaasti, valmiina muokkaamaan sen kusipään naamaa.
"No älä nyt tollasesta pillastu. Ei meitä haittaa vaik Changbin ei tykkää meistä, at least se tykkää susta." Jisung sanoo tsemppaavasti, mutta jotenkin tuon sanat ärsyttää. Eiks tolla älykääpiöl oo mitään järkee päässään?
"No mut e-" kerkeän sanoa ennen kun näen Changbinin tulevan Minhon ja Hyunjinin kanssa ruokalaan. Noi kolme on tän koulun niin sanottu "holy trinity". Kaikki palvoo niitä, niin tytöt kuin pojatkin. Joko siks et ne on rikkaita, tai siks et ne vaan näyttää hyvälle. Ei ollut kovin normaalia et noi pojat tuli ruokalaan, kun ne normaalisti käy jossain kaupassa ruokatunnin aikaan. Alkuun ne ei huomannut meitä, ennen kun älykääpiö Jisung päätti alkaa heiluttelemaan kättään. Jisungia ei paljoo kiinnostanut miun ja Changbinin vessa kohtaus, kun oli pelkkä Minho mielessä. No joo, en ihmettele. Minho oli kiltti ja ihan nättikin. Näen kuinka Hyunjin lähtee vetämään muualle joittenki voimakkaasti hajustettujen tyttöjen kanssa, kun taas Minho ja Changbin alkaa tulla meitä päin. Hautaan pääni taas vaihteeksi käsiini, ja mietin vaihtoehtoja.
' juoksisko karkuun, vai kohtaanko nyt vaa tän tilanteen. Miksen vaa voinu hypätä katolta kun siihe oli mahollisuus? '
käyn hirveää taistelua pääni sisällä ennen kuin joku istuu viereiselle penkilleni. Toivon syvästi, että se ois ollu vaan Chan joka ois vaihtanu paikkaa, mutta kun nostin pääni, Chan istui yhä mua vastapäätä. Huokaisen syvään ja käännän katseeni vieressä istuvaan Changbiniin. Päätän kuitenkin olla töykeä, enkä edes sano tuolle mitään, vaan alan katsomaan Jisungin ja Minhon epätoivoista flirttailua."Nooh, kuinkas kauan meinasit olla vielä vihanen. Vitsit ei näköjään maistu siulle, eikö? Ei minuu haittaa et oot vihanen, tykkäänki ottaa välillä vähän haasteita." Changbin sanoi ja silitti päätäni. Koittiks se niiku jotaki, vai kuvittelinko mä vaan. En kuitenkaa uskonu et Changbin ois jotenki... poikiin päin suuntautuva.
"En tykkää vitseistä jotka kohdistuu hyökkäävästi miun kavereihin." Sanoin hiljaisesti ja pyöräytin silmiäni turhautuneesti. Tilanne oli tosi kiusallinen jo valmiiksi, mut vielä kiusallisemman siitä teki se, että vaan me viis oltiin ruokalassa, kun kaikki muut oli jo lähteneet.
"Aish.. ens kerralla varovaisemmin sit. Siis vitsien suhteen tietenki..." tuo sanoi tosi kinkyllä äänellä, josta olin hieman järkyttynyt. Nyt aloin tosissaan miettiä flirttailiks Changbin mun kanssa oikeesti...
[Joo siis en ainakaa tuu tällee out of no where hirveen tauon jälkee mut jööööö nice olipa taas lyhyt]