Seison postilaatikoiden edessä, valmiina taas kohtaamaan Changbinin. Kumarrun hieman eteenpäin, että näkisin edes jotain sieltä pusikoitten takaa. Huomaan kuinka valkoinen Tesla model X kaahaa taloni eteen. Mietin hetken että kenellä on edes varaa ostaa tuollainen auto ilman et joutuis myymään koko omaisuuden, mukaanlukien vaimon ja lapset. Näen kuinka auton ikkuna rullaantuu hitaasti alaspäin, ja olen lowkey järkyttynyt nähdessäni kuka siellä on.
"Tuutsie? Vai meinaatko viel kauanki viivytellä." Changbin sanoo naurahten ennenkun tökkää varovasti oven auki sisäkautta. Naamani on aivan valkoinen järkytyksestä. Kävelen hitaasti autolle ja menen niin varovasti sisään kun pystyn, en meinaa haluis maksaa hirveetä laskuu siitä et oon vähä liannu jonku auton kylkee.
"Kuka edes tarttee näin kallista autoo ku normaalillakin pärjäis.." mutisin hiljaa samalla nojaten oikeaan käteeni.
"No eläs nyt. Tää kaikki mitä miul on, vois olla myös siun." Tuo sanoin ja virnisti.
Nyt kun totta puhutaan, Changbinilla oli itseasiassa aika lyötävän näköinen naama. Sen vessatapahtuman jälkeen en jotenkin enää lämmenny ajatukselle Changbinistä..
"Hei, kuules nyt. Ymmärrän et oot vihanen, mut et sie nyt voi pitää miulle mitää mykkäkouluu!" Tuo sanoi napakasti ja vilkaisi minua.
"Juujuu emmie piäkkää, en vaa jaksa vastata." Sanon hiljaa ja hymyilin tuolle vittumaisesti.
"Ja muuten.. Tiiän että tykkäät miusta. Se siun kaveri Jisung oli kertonu Minholle, ja Minho sit sano miulle. En siis yllättyny, kaikkihan mun perään kuolaa, mut en vaan tienny et oisit homo." Changbin sanoo ja naurahtaa pienesti." FUCKING BITCH AAAAAA VIHAAN JISUNGIA HETI KUN NÄEN SEN LORTON NAAMAN NI SIT LÄHTEE KAIKKIEN AIKOJEN PLASTIC SURGERYT!!!!"
Huusin mielessäni ja panikoin. Naamani alkaa yhtäkkiä tuntua vähän kuumalta ja silmäni kostuvat vihasta. Luulin että Jisungiin pysty luottaa salaisuuksien kanssa, mut toisin kävi. Ehkä se hänen hanipupu Minho oli jotenki manipuloinu Jisungin paljastamaa meidän muitten salaisuuksia, jotta se vois tehdä meidät näyttämään ihan pelleiltä..
"Älä sit kerro kellekkään muulle.. ja koita unohtaa, siun ei ois koskaa pitäny saada tietää." Vastaan tuolla ja pyyhin vähän vetisiä silmiäni.
"Miten mä voisin unohtaa sen että mun pitkäaikainen ihastus tykkää musta, hm?" Changbin sanoo hiljaisesti, mutta jotenkin.. viettelevällä äänellä. Pulssini kiihtyy nollasta ihan mittarin ylimpään asti ja miun päässä tapahtuu joku oikosulku. Ehkä se vaan pelleili miun tunteilla... Eihän se nyt oo mahollista että ihminen johon oon ollut ihan head over heels rakastunut, pitäis musta kans samalla lailla, eihän?!?!? Päätän vaan pitää turpani kiinni, ettei tilanne vaan lähtis eskaloitumaan. Vihdoinkin, tuskallisten 15 minuutin jälkeen me oltiin perillä. Astuin vähän Changbinin jälkeen ulos autosta, ja leukani loksahtaa auki, kun näen millainen talo tuolla oikein on. Joo siis, tiesin että Changbin on rikas mut en mä nyt tienny et se vittu joku miljonääri ois lmao. Changbin ottaa mun kädestä kiinni ja vie mut sisälle taloon. Riuhtaisen kuitenkin käteni irti ja lähden vihaisena etsimään Jisungia.[HAWYEET moi kaikki pitkästä aikaa!:D]