Part 5

288 20 4
                                    

Vihdoinkin toinen erittäin tylsä, pitkästyttävä ja masentava koulupäivä oli ohitse. Mielessäni ei ollut nyt enää mikään muu kuin RUOKA. Halusin vain äkkiä kotiin syömään ja katsomaan pewdiepien uusinta minecraft pelivideota. Seison bussipysäkillä odottaen 10 minuuttia aikataulustaan jäljessä olevaa bussia, ja näpyttelen puhelinta. Pian kuitenkin räkänen iPhoneni päättää sammua kylmyyden takia. Pistän sen turhautuneesti takaisin taskuuni ja alan laskemaan rahojani. Näen kuinka kusen keltaisen värinen vanha ruosteinen metalli tölkki, eli linja-auto alkaa lähestyä pysäkkiä. Nappaan repun maasta ja hyppään bussin kyytiin. Valitsin jonkun paikan ihan perältä ja laitoin kuitin ja loput rahani lompakkoon.
"Ainii... ne bileetkin. Miks edes suostuin? Oonko ihan älyvajaa?!"
Raivoan itselleni pääni sisässä ja isken kämmeneni vasten kylmiä kalpeita kasvojani.
Painan stop-napista jonkin verran ennen taloani olevan pysäkin kohdalla, sillä siitä ei ollut enää kovin pitkä matka kotiini, enkä halunnut että muut kanssamatkustajat saavat tietää missä talossa oikeen asun. En usko että ketään olis se edes kiinnostanut, mutta kai tuo on sit jäänyt jonkin näköseks traumaksi..
Pääsin sisään ja laitan reppuni maahan. Ketään ei näytä olevan kotona mutta rutiinien vankina moikkaan silti, en tiedä kyllä kenelle. Otan jääkaapista vanukkaan ja rynnin pää kolmantena jalkana omaan huoneeseeni. Laitan puhelimen laturiin ja alan katsoa youtube videoita ja syömään vanukastani. Pian kuitenkin näytön yläkulmaan pomppaa ilmoitus. Viesti... joltain???

+23689343
Tuunko tänää hakemaan kuudelta?🤪

Felix
Hääääh???? Kuka sie oot???

+23689343
Changbin ofc 🤣
Unohitko jo mun bileet?😢

Felix
Ahaa?🤨
Ja no.. joo unohin. En tiiä haluunko tulla.

+23689343
No mikset?😳
Oon nyt big sad , loukkaat miun tunteita 😭

Felix
No.. okei. Tuu sit hakemaan, mutta älä oleta et viihdyn siellä.🙄

+23689343
Noin sitä pitää 😘

Heitän puhelimeni huoneeni sohvalle ja huokaisen syvään. Mihin olen taas suostunut?
En tiedä kuinka pitäisi tuntea. Mikä on oikein ja mikä väärin? Aloin heti ahdistumaan edes kun ajattelin niitä 'bileitä'. Vaihdoin nopeasti vaatteeni joihinkin vähemmän hikisiin ja likaisiin. Laitoin mustan hupparin, jonka alla oli long-sleeved turtle neck raitapaita, sekä mustat revityt farkut. Olin aivan valmis lähtemään, ja kello olikin jo melkein kuusi. Vedin mustavalkoiset tennarini jalkaan ja vedin takin päälleni. Avasin oven ja hyytävän kylmä myöhäissyksyn tuuli puhalsi vasten kasvojani.

[EYO WASSUUUUUUP joo tein uuden vähän lyhyemmän osan koska oli tylsää lol]

ANGEL BY THE WINGS [CHANGLIX]Where stories live. Discover now