Събудих се сутринта и реших да ида до магазина, за да купя приготвени сандвичи за мен, Куки и Те.
Когато се върнах, те бяха в кухнята и бяха направили кафе. Седнахме да закусим, а после те си тръгнаха, защото имаха някаква работа.
Днес бе почивен ден и не трябваше да ходя на работа, но ми позвъниха, защото ще има някакво чаено парти на момиче на 11 години. Много странно. Такива партита не си ли правят на 5?
Нямаше голямо значение. Обичам деца, но са като малки дяволчета, които само чакат да заспиш.
Оправих се и отидох там. Имаше розови плакати, дантели и приготвени чашки по масите. За Бога колко човека щяха да присъстват на това парти?!?
След около 10 минути пристигна въпросното семейство. Наложи се да посрещам гостите и да ги настянвам. Имаше списъци, имена и доста скъсани нерви. Един Джимин, много малки деца. МНОГО. Облечени във всеки цвят на дъгата, но преобладаваше розовото. Сещах се за Джин, когато гледах розовите полички, дантели и какво ли не.
Когато се прибрах, си взех дълъг душ, за са се отпусна. Облякох една тениска и едни къси гащи и се проснах на леглото си. Взех телефона си и онзи странник пак ми беше писал.
Lover. M_Ss: Хей, бебче! Искаш ли да се видим?
SexyD_daddy>_<: Що за въпрос? Естествено, че да
Lover. M_Ss: Сериозно лиии?
SexyD_daddy>_<: Не -_-
Lover. M_Ss: Много си гаден :(
Дори не знаем дали сме от един град. Таа аз съм от Дегу. Родно място ми е.SexyD_daddy>_<: Аз живея в Сеул, но съм от Пусан родом. Впрочем супер, че сме в различни градове :)
Lover. M_Ss: Не бъди груб. Сега дори не говоря глупости, но много те искам, скъпи ;)
SexyD_daddy>_<: Пак ли почваш? Снимка на члена ми не щеш ли?
Lover. M_Ss: Ако може, бебче. Ако може.
SexyD_daddy>_<: Доста си ненормален.
Lover. M_Ss: Знам. А също не се радваш за дълго. Събирах пари, за да се върна в Сеул. Дойдох тук само защото преживявах голяма психична травма. Сега вече съм добре...
SexyD_daddy>_<: Ти си имал чувства? Оо, нее. Това значи ли, че ще трябва да се видим?
Lover. M_Ss: Аз много бих искал наистина (без задни мисли) просто, за да се запознаем наживо, но ти няма да искаш ;(
SexyD_daddy>_<: Може и да измислим нещо. Работя в едно кафене и може там. Абе има много време. Къде точно се местиш?
Seen
YOU ARE READING
Do you love me?! «YOONMIN» {СПРЯНА}
Random"-Обичам те, Парк Джимин! Мамка му от кога искам да ти го кажа. Обичам те! Джимин просто стана и излезе от стаята. " Където любовта и договорите са на власт. Където любовта е споделена и невъзможна. Където мъката и болката обвземат сърцата на двама...