49

113 10 5
                                    

Когато Джимин се прибра, вече беше късно, затова си взе храна от магазина.

Преоблече се и седна на дивана, за да се наяде. Пусна си нещо да гледа и когато се нахрани, легна на дивана. Неусетно заспа.

Събуди се 2 часа след това и реши да си вземе душ и да се премести в леглото си.

Когато се изкъпа, си облече пижамата и легна на голямото си легло, но някакси не можеше да заспи вече, затова си взе и телефона. Видя, че има съобщение:

Lover. M_Ss: Хей! Липсвах ли ти?

SexyD_daddy>_<: Охх, защо все на мен?

Lover. M_Ss: Какво?

SexyD_daddy>_<: А не, нищо не съм казал. Как си? Какво правиш?

Lover. M_Ss: Ами супер съм, но ще съм още по-супер, ако се видим най-накрая. Иначеее правя деца. Ти?

SexyD_daddy>_<: Илл бе. Няма да се видим и не е ли малко грубо да си на телефона, докато ги правиш тези деца?

Lover. M_Ss: Само те бъзикам. Реално просто си мисля за теб.

SexyD_daddy>_<: Леле, това някак беше мило. Но само някак.

Lover. M_Ss: Мога да бъда и най-милия човек на света. Мога да бъда и най-извратения, а също и най-грубия.

SexyD_daddy>_<: Това беше дълбоко.

Lover. M_Ss: В какъв смисъл

SexyD_daddy>_<: Ти си шибан перверзник.

Lover. M_Ss: Признай, че и ти си, но не го признаваш.

SexyD_daddy>_<: Може би малко, но не за непознати.

Lover. M_Ss: Обиден съм -_-

SexyD_daddy>_<: Говоря само истината, миличък.

Lover. M_Ss: Ти да не би..

SexyD_daddy>_<: Не, просто за изречението.

Lover. M_Ss: НАРЕЧЕ МЕ МИЛИЧЪК. ЙЕЕЕС, БЕБЧЕЕЕ.

SexyD_daddy>_<: Моля те успокой се хахахха. Стана случайно.

Lover. M_Ss: И аз един ден случайно ще вляза в теб.

SexyD_daddy>_<: Много си извратен честно.

Lover. M_Ss: А какъв цвят е косата ти?

SexyD_daddy>_<: Това са малко странни въпроси и не знам дали да ти кажа.

Lover. M_Ss: Моля те кажи ми. Няма да те открия лесно сигурно.

SexyD_daddy>_<: Добре де. Не знам дали ще се изненадаш, но е синя. Едно такова синьо-сивкаво, ако си представяш.

Lover. M_Ss: Звучи интересно! Нали каза, че харесваш студен чай? С какво ти е любимия?

SexyD_daddy>_<: Ами принципно с горски плод, но пия и с лимон. Слава Богу в кафето, в което работя  има с горски плодове.

Lover. M_Ss: О, това е супер. А в кое кафе работиш?

Джимин за момент забрави , че този човек е непознат и се унесе в разговора. Направи една голяма грешка или поне така си мислеше.

SexyD_daddy>_<: При Моне. Защо?

Когато осъзна, че е казал къде работи веднага го изтри и се направи, че нищо не е станало.

SexyD_daddy>_< изтри съобщение.

Lover. M_Ss: Какво изтри?

SexyD_daddy>_<: Ами обърках се. Нищо особено.

Джимин изключи телефона си и опита да заспи, но не знаеше, че съобщението не бе видяно само от него.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 27, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Do you love me?!                                   «YOONMIN»  {СПРЯНА}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora