Ахх, млади Джимин.
Защо ти бе нужно да заминаваш в Пусан? Какво правиш тук по дяволите?
Твоята любов е някъде там, но не и в Пусан.
Вече от 1 седмица Джимин се бе прибрал. Майка му бе много учудена. Какво ли правеше той там? И то за два месеца? Може би имаше проблеми, но не искаше да ѝ каже.
Какво се случи с него? Той винаги споделяше с майка си. Тя беше нещо ценно и свещено за него. Въпросът бе: "Какво се обърка мамка му?". Всеки се чуди понякога.
Джимин бе решил да отиде на разходка. Имаше толкова спомени тук. Вървеше и си представяше хора, с които е бил на определени места.
<<Така и не заведе Юнги тук, глупак такъв>> - мислеше си той.
<<Просто исках да му покажа това прекрасно място, на което отрастнах. Тук станах мечтател, а в Сеул само осъществих мечтите си>>
Джимин бе останал с майка си, защото баща му ги бе напуснал, когато е бил малък. Сега майка му си имаше нов мъж и той май не харесваше Джимин. Чим не можеше да го нарече баща. Не искаше.
Както вървеше, потънал в мисли, стигна до една площадка. Като малък си играеше с децата на нея. Седна на едната люлка там и се залюля съвсем леко.
Отново се замисли. Понякога това момче изпадаше в доста дълбоко замисляме.
Изведнъж чу нещо.
-Джимин? Парк Джимин!
-Хм? Марк? Това ти ли си, приятелю?
-Джимииин! Колко ми липсваше! - Марк прегърна стария си приятел.
-Какво търсиш тук? Не трябва ли да си в Сеул?
-Не.. Взех си почивка и съм тук на квартира. По-спокойно е.
Марк Туан. Стар приятел на Джимин. Също известен. Странно какво ли правеше наистина в Пусан?
-Искаш ли да отидем на кафе? - попита Марк и погледна умилително и нацупено.
-Естествено! - Джимин се изкиска и така двете момчета се запътиха към някое кафе.
Говориха си сякаш с часове. Когато бяха малки, се виждаха. Ме учеха в едно и също училище, но винаги излизаха в почивните дни. Правеха какви ли не пакости.
Джимин се чувстваше сигурен в компанията на Туан. Сякаш можеше да му сподели всичко. Бяха приятели още от малки все пак. А и Марк не бе от хората, които се променяха много. Даже си бе същия, както го помнеше Чим.
Когато започнаха кариерите си, нямаха толкова време да се видят. Правеха го веднъж на 2 месеца, за да споделят драмата в живота си.
Марк харесваше Лиса, но тя го бе отрязала. Тогава Марк бе станал гей. Каза си, че едно момче ще се отнася по-добре с него и така смени сексуалността си. Но между него и Джимин нямаше нищо повече от чисто приятелство.
+++++++++
Здравейте! Чудех се дали да спра историята, защото ми се струва малко глупава. Моля коментирайте! Старая се да правя главите по-дълги, но май се получава боза...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Do you love me?! «YOONMIN» {СПРЯНА}
Разное"-Обичам те, Парк Джимин! Мамка му от кога искам да ти го кажа. Обичам те! Джимин просто стана и излезе от стаята. " Където любовта и договорите са на власт. Където любовта е споделена и невъзможна. Където мъката и болката обвземат сърцата на двама...