7

217 15 11
                                    

ИЗНЕНАДА !!!🎉🎉🎁
На всякъде се пръснаха конфети, всички надуваха някакви свирки, носеха празнични шапки, а Джин който беше по средата държеше торта! Омг торта и то ръчна. Колко ли време я е правил? Сега виждам, че на всякъде има украса. Докато аз седях като вцепенен, другите ме прегръщаха, поздравяваха и викаха но аз не ги слушах, защото бях изумен. Когато се усетих те вече бяха запалили двадесет и една свещи на тортата,пееха песничката за рожден ден,а после брояха до 21. Аз си намислих нещо и духнах свещите, като другите избухнаха в ръкопляскания.

Гл. т. Джимин

Омоо Кукинцето се разплака от изненадата. Доволен съм. Все пак ми е като дете и най-много се грижа за него. Споделяме си почти всичко. Докато си размишлявах Джин почна да го успокоява.

Джин: - Спокойно детето ми. Не плачи, обичаме те.

Джун: - Е браво сега и Джин се разплака. Хоби не почвай и ти де.

Юнги: - Е компанията стана ревлива. Аз отивам да ям, вие си ревете.

-О да хайде към храната, че съм гладен

И така се запътихме към масата, която беше отрупана с всякакви вкусотий, които Джин бе направил старателно, като рамен, кимчи, даже имаше и суши.
Всички нападнаха храната, Шуга сипа алкохола и се започнаха спорове, разгорещени разговори, много шеги. Изобщо вечерята мина много добре.

Гл.т. Намджун

О боже вечерята беше превъзходна. Джин готви уникално. Желая да ми готви така до края на живота ми. Ох Джуне стегни се! Просто трябва да говориш с него. След вечеря започнахме игрите с пиачката. Юнги беше направил някакъв коктейл с алкохол, плодове и не знам какво още. Та така играта беше да си задаваме въпроси и ако отговорим правилно пием шот, а ако отговорим грешно - пием два.

И така вече към 2 часа бяхме пияни до козирката и ето, че на Хоби му хрумна великата идея:

Хоби: - Хей хора айде *хлъц* да играем на *хлъц* шише!

Куки: - Ми айхсде!

Взехме едно шише, седнахме в кръг и го завъртяхме. Падна ми се да предизвикам Джимин. Хайде Намджун мисли.... мисли.... О да Юнги нещо все говори за него, ама много не го слушам, защото мисля за Джин.

-Джимин предизвиквам те до края на играта да седиш в скута на Шуга.

Той така и направи. След което завъртя шишето и се падна Хоби да предизвика Тае.

Хоби: - Избери си някой и отидете в стаята ти за ,,7 минути в рая".

Не знам дали си падаше по него, ама Ви си взе под ръчичка Кук и тръгнаха нагоре, като се чу щракане на ключалка ,след като влязоха в стаята му...

И така до края на играта нещата се развиха по следния начин:
Джимин седеше в Юнги само по боксерки.
Юнги трябваше да държи задника на Джимин.
Хоби танцува на пилон гол. После трябваше да си пъхне пръста в едно шише и го заклещи, че чупихме бутилката.
Джин остана само по дънки и имах възможността да гледам красивото му тяло и едва не ми протекоха лигите.
Аз пък трябваше да тлърквам, не че можеш, ама другите ме насърчаваха.

И към 4 часа заспах на земята в хола, а другите нямам представа къде... А забравих също да кажа, че Техьонг и Джънкук не се върнаха от седемте им минути в рая....

__________________

Хей хей! Това се качва по-рано, заради ей това детенце ellie_babygirl ❤😘

Та надявам се историята за сега да ви харесва и моля дайте някакво мнение, че вече не знам! 💕💞

Айде до другия ъпдейт! 💜

Do you love me?!                                   «YOONMIN»  {СПРЯНА}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora