Джимин се чувстваше много натоварен. Реши да си вземе душ, защото този ден бе изключително тежко.
Когато излезе от банята, се запъти съм леглото си. Легна там и заплака много силно.
Когато Хоби си тръгна, той не спря да мисли за Юнги. Чудеше се къде е той. Какво ли прави сега? Как ли е той? Жив ли е изобщо? На последния въпрос знаеше отговора, но това също го вълнуваше.
Реши да погледне телефона си и познайте! Съобщение от онзи странник.
Lover. M_Ss: Хей, сладурче! Извинявай, че те оставих на сийн, но имам добра новина! Вече съм в Сеууууллллл!!!
SeenLover. M_Ss: Мъниче?
SeenLover. M_Ss: Обидих ли те с нещо :(
Lover. M_Ss: Моля те отговори ми!
Lover. M_Ss: Ще плача...
SeenLover. M_Ss: Явно си го връщаш за онзи ден...
Lover. M_Ss: Направи ме много тъжен сега
SeenДжимин вече бе по-добре, след като остави онзи на сийн. Не му се занимаваше точно сега със странници.
Мислеше за Юнги.
Онзи Юнги, който го изостави.
Онзи Юнги, който го нарани.
Онзи Юнги, който просто си тръгна .
И онзи Юнги, когото много обичаше.Тъжно, нали...
Джимин не се бе чувствал съсипан така от около 2 години, когато се случи онова нещо.
Чувстваше се празен.. Отново.
Чувстваше се сам и изоставен, а не виждаше приятелите, които има.Сега мислите му се отнесоха до Хосок... как не го е забелязал до преди. Как пък изведнъж той реши да харесва точно Джимин, но Мочито знаеше, че това се случва изведнъж и сърцето бие неконтролируемо от това веднъж нататък.
Чудеше се какво ще стане. Беше доста обиден на Хоби.
Не можеш ей така да целунеш някого, освен ако и той не го иска или не показва сигнали, че го иска.
Искаше един друг човек да опита устните му... Искаше това от поне 9 проклети години. Само 9. Хаха колко незначетелно число в зависимост от това за какво става дума.
9 възглавници. 9 молива. 9 сандвича. 9 години
Единствената разлика тук е в думата след "9".
Изведнъж на Джимин му дойде идея!
-Ами ако замина в Пусан! За 2 месеца! Страхотно! Ще се махна поне за малко от този шибан град.
-Да, ало! Искам да си пусна неплатен отпуск за 2 месеца. Да, точно така.. За 2 месеца!
И така приключението за младия Чим започна.
Или пък не...
ESTÁS LEYENDO
Do you love me?! «YOONMIN» {СПРЯНА}
De Todo"-Обичам те, Парк Джимин! Мамка му от кога искам да ти го кажа. Обичам те! Джимин просто стана и излезе от стаята. " Където любовта и договорите са на власт. Където любовта е споделена и невъзможна. Където мъката и болката обвземат сърцата на двама...