Epilog

399 16 13
                                    

-Kocham Cię i nic tego nie zmieni...

Iril

Wracaliśmy do domu, przed chwilą powiadomiliśmy wszystkich ,że kryzys z Tsubakim zażegnany.

-Co zrobiłaś, że zrozumiał błąd?- zapytał Kuro, dostrzegłam lekkie zaciekawienie w jego oczach.

Zaśmiałam się cicho.

Retrospekcja

-Owszem,czemu to robisz?

-Sleepy Ash, nie. Nie tylko on ,całe rodzeństwo servampòw kiedyś zdecydowali o śmierci sensei'a. To właśnie Lenistwo go zabiło.

-Masz poczucie straty i żal do rodzeństwa?

-Tak.

-Czyli w skrócie, chcesz się zemścić?

-Tak.

-Wiesz, poczucie straty i żalu to ludzkie emoje. Odczuwa je każdy człowiek.
Nie sztuką jest się mu poddać ,z czego wynika chęć zemsty. Sztuką jest się oprzeć i przebaczyć. Nawet jeśli ten mężczyzna był dla ciebie ważny, to skoro Kuro go zabił na pewno miał powód.
Nie powinieneś być samolubny, bo to uczyni Cię potworem gorszym od tego za kogo uważasz swoje rodzeństwo. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Podjęli taką decyzję z jakiegoś powodu.
Skoro posiadasz ludzkie emocje potrafisz również wspòłczuć. Zabijasz wampiry i ludzi, oni też są ważni dla kogoś. To ,że tobie ktoś coś odebrał nie oznacza ,że ty także musisz. Zamiast zabierać innym ,zrób wszystko aby nikt więcej nie czuł tego cierpienia co ty.

Koniec Retrospekcji

-To był długi monolog o człowieczeństwie i emocjach.

Time Skip

Weszłam do domu ,wydarzenia z dzisiaj były mimo wszystko budujące. Czuje się silniejsza i już wiem ,że Kuro kocha mnie naprawdę.

Miłość jest silna ,gdy się innym ufa, Nie Zapomnij o tym!

Kuro poszedł do salonu ,zapewne żeby pograć. Podeszłam do niego szybkim krokiem i złapałam za ramie ,zatrzymując. Popatrzył się na mnie pytająco.

Ušmiechnęłam się do niego słodko.

-Zrobimy coś Upierdliwego ?- zapytałam podkreślając ostatnie słowo.

Przez chwile nie rozumiał ,ale parę sekund później się lekko uśmiechnął.

Złapał mnie w biodrach i podniósł.
Namiętnie całując zaniósł do mojej sypialni.

To już jest koniec, nie ma już nic.

I tak oto dobrneliśmy do końca Kuro x OC.
Mam nadzieje ,że się podobało.

Napisane: 23.06.2019
Opublikowane:26.06.2019

SerVamp-Nie Zapomnij!!! ||Kuro X OC||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz