!!!LUKU SISÄLTÄÄ ALKOHOLIA JA HIEMAN SEKSUAALISTA SISÄLTÖÄ!!!!
________________________
Lianan nk
Istuin peilin edessä pelkissä mustissa alusvaatteissa ja kiharsin vaaleanpunaisia hiuksiani. Vaikka olin värjännyt hiukseni vajaat kolme viikkoa sitten, niin juurikasvu näkyi varmaan Kiinaan saakka. Pitäisi etsiä jostain lähes samanvärinen väri, jotta voisin värjätä hiukseni uudestaan. Hiukseni olivat luonnostaan tummanruskeat, joten juurikasvu todellakin näkyi vaaleiden hiusten joukosta. Irrotin hiussortuvan kihartimen ympäriltä ja haroin sitä sormillani, jotta se aukenisi hieman. En pitänyt kauheasti sellaisista kunnon kikkaroista, vaan pidin enemmän kevyistä laineista. Heitin kiharan olkani yli, minkä jälkeen otin kulauksen beigestä tölkistä. Saatuani alkoholipitoisen nesteen alas kurkustani, niin kiepautin viimeisen sortuvan kihartimen ympärille. Koska hiukseni olivat pitkät ja paksut, niin kihartamisessa meni aina jokunen tovi, minkä takia en laittanut hiuksiani kovinkaan usein.
"...6, 5, 4, 3, 2, 1", laskin ääneen, minkä jälkeen päästin irti suortuvasta, joka liukui pois kihartimen ympäriltä ja jäi roikkumaan paikoilleen. Laskin kuumaan muotoilulaitteen kädestäni lattialle ja olin juuri asettamassa sormeni hiusteni joukkoon, kun huoneen ovi avautui yllättäen, ja tahaton kiljahdus karkasi huulieni välistä. Pyörähdin ympäri, ja ruskeat silmäni tavoittivat ovella seisovan Marcuksen, joka mitään sen enempää lupia kyselemättä asteli peremmälle huoneeseeni ja sulki oven perässään. "Mitä hittoo?" murahdin ja tuijotin serkkuani murhaavasti. En jaksanut välittää siitä, että päälläni oli ainoastaan pitsiset alusvaatteet, koska olihan poika nähnyt minut ilman vaatteitakin, joten tuskin tuon "viattomat" silmät tästäkään näystä sokeutuisivat.
"Oot vissiin menos sin Magnuksen pippaloihin", ruskeasilmäinen ihminen tuumasi ja istahti sängyn reunalle pitäen katseensa tiukasti minussa.
"Joo, mitä sitte?" tiedustelin ja kohotin kulmiani. "Meinaaks kieltää?" tokaisin kuivasti ja päädyin haromaan hiuksiani, jotka olivat yllättävän yhteistyöhaluiset tänään.
"En, mut tuun mukaan", Marcus totesi saaden minut naurahtamaan.
"Sä johonkin pippaloihin? Joo, ja mä oon Neitsyt Maria", tuhahdin ja muljautin silmiäni. "Haluuks mukaan vaan sen takii, et saat kytät mun tekemisii?" Otin siideritölkin käteeni ja nousin ylös lattialta, minkä jälkeen join juoman loput tölkinpohjalta. En kuitenkaan kääntänyt katsettani pois Marcuksesta, joka tuijotti minua takaisin.
"En, vaan ihan vaan sen takii, etten oo koskaan ollu missään bileis, koska Martinusta ei oikein kiinnosta, ja haluisin käydä edes yksis bileis", serkkupoika avautui ja nousi ylös sängyltä. "Onks sul noit jossain lisää?" tuo uteli ja osoitti sormellaan kädessäni olevaa tölkkiä.
"Ooks sä nyt tosissas?" kysyin hämmästyneenä ja sain vastaukseksi päättäväisen pään nyökäytyksen. "Tää on nyt joku maailman kahdeksas ihme. Meiän Marcus "Siveydensipuli" Gunnarsen aikoo juoda alkoholia ja tulla bileisiin", kiusoittelin kettuilevalla äänellä ja astelin matkalaukun luo. Laskin tyhjän tölkin kädestäni pöydän kulmalle, minkä jälkeen avasin matkalaukun lukon oikealla numeroyhdistelmällä ja kurkkasin laukun sisään. "Mitä sä haluut?" tiedustelin ja katsahdin vaaleahiuksista serkkuani pikaisesti.
"En mä tiiä. Tollasen samanlaisen, mitä sä joit äsken", Marcus vastasi epävarmasti ja kohautti olkiaan.
"Okei", vastasin ja otin matkalaukusta kaksi beigeä tölkkiä, yksi kummallekin. "Jos tää on nyt joku ansa, ni tunnet sen nahoissas", uhkailin ja tuijotin Marcusta suoraan silmiin.
"Vannon, ettei tää oo mikään ansa", serkku vannoi ja asetti kätensä sydämensä päälle. Tutkailin poikaa hetken katseellani, mutta lopulta huokaisin syvään ja heitin tölkin tuolle. Poika otti sen sujuvasti kiinni ja odotti hetken, ennen kuin avasi juomansa. Pienen empimisen jälkeen Marcus nosti tölkin huulilleen ja otti kulauksen alkoholipitoisesta juomasta. Marcuksen naamalla käväisi pieni irvistys, mutta loppujen lopuksi ujo hymy jäi koristamaan pojan huulia. "Ei tää nyt niin pahaa oo", vaaleahiuksinen laulaja tuumasi, kohautti olkiaan ja otti uuden hörpyn.
YOU ARE READING
Shh... It's a secret!
FanfictionVAROITUS! SISÄLTÄÄ ALKOHOLIA, TUPAKKAA SEKÄ RIVOA KIELENKÄYTTÖÄ JA KOHTAUKSIA, JOTEN LUKEMINEN OMALLA VASTUULLA. *** "Jopas, sä et näköjään ookaa mikään sulonen kissanpentu." - Älä anna ulkokuoren hämätä.