Jeongguk belinde hissettiği ağrıyla huzursuzca yerinde kıpırdandı. Feci halde yorgundu. Sanki üstünden bir tır geçmiş gibi hissediyordu. Yorgun olduğundan dolayı uykusundan uyanmamaya çalışıyordu fakat vücudunun her bir köşesinde hissettiği ağrılar onu ister istemez uyandırdı. Gözlerini elleriyle ovarken belindeki büyük elin sahibi onu iyice kendine çekti. Jeongguk arkasında hissettiği bedenle kalakalırken gözleri yuvalarından çıkacak kadar büyüdü.
Dün Taehyung'un doğum gününe gelebilmek için babasını zor ikna etmişti. Tek düşüncesi biraz eğlenmek kafa dağıtmaktı fakat Jeongguk eğlencenin dozunu fazla kaçırmış deli gibi sarhoş olduktan sonra kendisinden hoşlandığını bildiği delta'nın yanında bulmuştu kendini, devamını tam olarak hatırlayamıyordu ama kalçasında hissettiği büyük ağrılardan dolayı ne olduğunu anlayabiliyordu.
" Siktir!"
Belindeki ellerden kurtulmaya çalışırken gözleri sinirle dolmuştu. Kendisi sarhoştu ama Taehyung'un hiç mi aklı çalışmıyordu. sarhoş olan birinden yararlanacak kadar şerefsiz miydi.
"Taehyung çek ellerini!"
Delta duyduğu bağırmayla gördüğü rüyadan ayrılmıştı. Başı fena halde ağrıyordu. ellerinden birini ağrıyan başına götürmek için ince ve çıplak belden çekerken hissettiği tenle kalakaldı.
Jeongguk belindeki elden kurtulduğunda zorlanarak yatakta oturur pozisyona geldi ve beyaz yorganı utançla kafasına kadar çekerken dolu gözlerle taehyung'a bakıyordu.
"N-nasıl böyle bir şerefsizlik yapabilirsin pislik!"
Delta, Jeongguk'un dolu gözlerini görünce sinirle kendisine küfür etti. İkiside deli zurna sarhoştu ki delta bilinçli olarak böyle bir şey yapmazdı. onu kıracak hiçbir şey yapmak istemezdi.
"Jeongguk bak ben çok sarhoştum özür dile-"
"Bırak yalanı zaten beni elde edebilmek için elinden geleni yapıyordun!!"
Jeongguk'un yanağından yaşlar süzülürken göğsündeki beyaz yorganı daha sıkı tuttu. Kendini bok gibi hissediyordu. Nasıl böyle bir hata yaparım diye düşünüyordu.
"Seni bu şekilde elde etmeye çalışmıyordum Jeongguk! Ve ikimizde sarhoştuk, sana babamın üzerine yemin ederim ki sarhoştum bu şekilde olsun istemezdim.."
Jeongguk tek elinin tersiyle gözlerindeki yaşı sildi. Tüm suçu Taehyung' atamayacağını anladı çünkü lanet olsun ki oda kendinde değildi. Yine de sinirli olduğundan sert konuşmaya devam etti.
"Çık dışarı."
"Jeong-"
"Çık dışarı üzerimi giyineceğim!"
Başını eğip utanarak söylese bile sesi sinirli çıkmıştı. Bir an delta'ya bağırdığı gerçeği yüzüne çarpınca ürkek gözlerini yavaşca delta'ya çevirdiğinde tek gördüğü pişman bir yüzdü.Delta yataktan sakince kalktı yerdeki siyah kot pantolonunu alıp iç çamaşırı olmadan hızlıca giydi ve odadan çıktı.
Jeongguk dolu gözleriyle yataktan zorlukla kalktığında acıyla inledi. Hayvan herif!biraz nazik olsaymış keşke diye geçirdi içinden iç çamaşırı ve pantolonunu zorlukla giyerken gömleğine hüzünle bakıyordu. yırtılmıştı!
Eve nasıl gidecekti?! Ev demişken... Babalarına ne hesap verecekti! Sinirle karışık ağlamaklı bir şekilde isyan edercesine bağırdığında kapıda bekleyen delta telaşla aniden odaya daldı."Jeongguk neyin var! Bir şey mi oldu?!"
"Gömleğim yırtılmış ben eve nasıl gideceğim! Gittiğimde babamlara ne hesap vereceğim!"
Jeongguk'un zaten dolu olan gözlerinden yaşlar akmaya başlarken delta çıplak göğsüne bakmamak için icinde büyük bir savaş veriyordu.
"B-benimkinden bir tane vereyim Jeongguk."
Titreyen sesine lanet ederken dolabına yöneldi. Eesmen delta'nın sesi titremişti! Geniş dolabın içinden kendine en küçük gelen bir tişört bulup nazikçe omegaya uzattı
"Bu bana çuval gibi olur!"
"Yapabileceğim bir şey yok üzgünüm.."
Jeongguk tişörtü alıp aceleyle üstüne geçirdi.
"Annenler.. aşağıda mı?"
parmak uçlarına bakarken sordu. Kesinlikle kimse görmeden buradan gitmeli ve bu konu burada kapanmalıydı."Hayır evde değiller."
Taehyung'un şuan tek düşünebildiği dün geceydi. Resmen hoşlandığı omega ile birlikte olmuştu, kendisi sadece hoşlandığını düşünüyordu(!) Herkese karşı sert olan delta jeongguk'a karşı sert olamıyordu nedense‽
Omega kafa sallayıp odadan çıkmak için bir kaç küçük adım attı ve durdu. Gerçekten canı yanıyordu yürümeye devam edecekken dizi sanki onu taşıyamamış gibi yere düşeceği anda delta hızlı reflexleriyle tutmuştu onu.
"Jeongguk iyimisin?!"
"Hayır değilim lanet olsun! Çok acıyor, bu normal mi?"
"Bilmiyorum jeongguk... İlkin miydi?"
Elini ensesine atarken sormuştu. Bu sorunun cevabını zaten biliyordu neden sorup da onu utandırmıştı ki
"Sanane aptal herif!"
"Sanırım sıcak bir duş alırsan biraz rahatlarsın, duşu ayarlayayım mı?
Sonra istersen krem-"
Taehyung kesinlikle böyle bir hareketi başkasına yapmazdı Jeongguk onun için farklıydı."Ne saçmalıyorsun ne duşu ne kremi! Asla senin evinde duş almam. Bak şimdi gidiyorum ve her şeyi unutuyoruz tamam mı? Bundan kimseye bahsetmek yok! Eğer birinden duyarsam... Eğer duyarsam çok kötü olur anladın mı!"
resmen omega delta'ya kafa tutuyor onu tehdit ediyordu. Jeongguk delta'nın kendinden hoşlandığını bildiği için böyle rahat davranıyordu ama içten içe de korkuyordu. istese onu şimdi paramparça ederdi.
Taehyung olumlu anlamda kafasını sallarken Jeongguk aldığı onayla zorda olsa evden çıkabilmişti.
Öncelikle bu fic diğer omegaverselerden biraz farklı, çağ ilerlediği için insanlar bazı Kurt özelliklerini kaybettiler
1-kızgınlık dönemi yok
2-feromon salgılama yok
3-sadece delta'lar dönüşebiliyor ki toplumda delta sayısı diğer ırklara göre daha az
4-mühürlenen omega mühürünü kırabilir ve başka biriyle evlenebilir
5-eşler ayrı kalınca doğaüstü bir şekilde acı çekmezler
6-üst ırklar alt ırklara itaat ettiremezler▶GÜNCEL NOT: DEĞİŞMİŞTİR. İLERİDE KIZGINLIK VE FEROMON SALGILAMA GİBİ ÖZELİKLER VAR◀
-Finish-Hikayeye başlama tarihi : 26 haziran 2K19
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my sweet omega |kooktae|
Fanfiction"Aldıracağım! Lanet olsun ben daha 18 yaşındayım kendime sahip çıkamıyorum bir bebeği nasıl doğurayım!" |DeltaTaehyung |OmegaJeongguk