9/limerence

10.5K 696 346
                                    


"kim haklı kim haksız karar veremiyorum.."

dolaptan kendime yiyecek bir şeyler çıkarırken omzum ile başım arasında sıkıştırdığım telefonumu düşürmemek içinde ayrıca bir efor sarf ediyordum. Mısır gevreği ve süt çıkarıp masaya koyduktan sonra dolabın kapağını ayağım yardımıyla kapadım.

" jimin,Tae Chanyeol hyunguma vurdu diyorum götünle mi dinliyorsun beni"

Sabahın köründe guruldayan karnımla uyanıp mutfaga inmiştim. Dünkü yaşananları da en ince ayrıntısına kadar birkaç dakikadır telefonda jimin'e anlatıyordum fakat istediğin dayanışmayı en yakın arkadaşımdan alamamıştım.

"sen sadece kendi tarafından bakıyorsun kook, haklı olduğun tek şey şiddet göstermemesi gerektiğini düşünmen"

Mısır gevreği için kase ve kaşık çıkarıp masaya koyduktan sonra derin bir nefes aldım Neden herkes bu aralar sinir bozucuydu?

"Hayır.Ben her zaman haklıyım"

"Sen bu şekilde davranmaya devam edersen Taehyung'u Soojin'e kaptıracaksın"

Son dediğini duymazdan gelip aramayı sonlandırdım. telefonumu yemek masasının üzerine bıraktım. İçimi dökmeme rağmen hiç rahatlamış gibi hissetmiyordum. Tae'yi Soojin falan kapamazdı tamam mı? Keşke Jimin'i aramasaydım. İçime kuşku düşürmüştü.

Mısır gevreğimi kaseye döküp üzerine sütümü döktüm. Taehyung'un feromonlarını çok net bir şekilde hissedebiliyordum. Bu biraz tuhaftı çünkü daha önce hiç bu kadar net hissetmemiştim Kaseyi ve kaşığı elime alıp endişeyle masadan kalkarken Gevreğimi yiyerek üst kata çıkmaya koyuldum.

Üst katta 4 oda vardı. sağ tarafta koridorun başındaki oda namjoon ve jisoo'nundu. Bizim odamız koridorun en sonundaki sol tarafta olan odaydı. Bay ve bayan Kim'ler ise alt katta kalıyorlardı. Gevreğimi yerken sessizce koridorun sonundaki odaya ilerledim.Erkeksi feromonları onun orada olduğunu açıkça belli ediyordu
aralık olan kapıyı biraz daha açıp yavaşça odaya adımladım Taehyung geniş yatakta üstü çıplak, yastığa sarılmış bir şekilde uyuyordu. Sıkıca sarıldığı yastığın yerine orada ben olduğum düşüncesi aklımı ele geçirmeden hemen toparlanıp biraz daha yakınına ilerledim. Baş ucuna geldiğimde gözlerim yavaşça yüzünü turladı. Koyu kahve saç tutamları alnına yapışmış, dudakları daha bir pembeleşmişti,
Bir şeyler mırıldanıyordu fakat o kadar kısık biçimde söylüyordu ki anlayamıyordum.

Uyurken bile mükemmel gözükmesi sinirimi bozuyordu.

Ama o benim kocamdı.
benim eşim. Hangi sebeple evlenmiş olursak olalım sonuçta bebeğimin babasıydı. Gevreğimi yanımdaki komidinin üzerine bıraktım. Bu kadar mükemmel olması, Soojin'in Taehyung'a yanlış gözlerle bakması her şey moralimi bozuyordu.
Taehyung'un benimle ne kadar mutlu olduğunu kayınvalideme ve o boynuzlu yılanın gözüne sokacaktım! Taehyung'un suyuna gidecektim. Tam bir eş gibi davranacaktım ve ona istediklerimi yaptıracaktım. Planım kesinlikle buydu.

Elim sıkıca sarıldığı yastığa gidip kolları arasından çekip aldım. Kaşlarını çatıp dudaklarını birbirine bastırırken gözlerini yavaşça araladı. derin bir nefes aldım. bu manzara hep bana ait olmalıydı.
"Jeongguk?"

kalkmaya yeltendiğinde göğsünden itip tekrar uzanmasını sağladım ve yavaşça kendimi yanına atıp çıplak göğsüne sokuldum. Fazla sıcaktı.

"J-jeongguk, napıyorsun?"
Uykudan uyandığı için daha erkeksi çıkan sesine karşılık yumuşak bir sesle konuştum.

"Hiç, kocamın yanına yatıyorum"

"Kalk"
Elleri belimi bulup beni üzerinden kolaylıkla kaldırırken şaşkınlıkla bakakaldım.

"Ne?"
dün için bana trip mi atacaktı? gerçekten mi?
Reddedilmenin hissettirdiği kırgınlıkla birlikte yataktan kalktım.
Taehyung oturur pozisyona gelip yüzünü iki eli arasına alıp kapadığında tek kaşımı kaldırdım.

"Trip mi atacaksın? Üstelik buna hakkın yokken?"

Derin bir nefes verip tek elini saçlarından geçirip geriye itti. Gözlerini ben hariç her yerde gezdirmesi ayrıca sinirimi bozuyordu.

"Trip falan attığım yok Jeongguk, bir an önce odadan çık"

"Ne saçmalıyorsun sen? Ayağına geldim beni çeviriyorsun amacın ne senin? Gözlerime bile bakmıyorsun trip değilde ne bu?!"

"Anlayamıyor musun cidden"

"Neden bahsediyorsun?"

Kaşlarım çatılı yüzünü inceliyorken diliyle yavaşça ıslak pembe dudaklarının üzerinden geçti. Hâlâ yüzüme bakmıyordu.

"Neden bana inatla bakmadığını sorabilir miyim?"

"Lanet olsun çünkü dün gece kızgınlığa girdim! Kendime hakim olamamaktan korkuyorum."

Çenesini sıkarak konuştuğunda dudaklarım şaşkınlıkla aralandı. Tabi ya demek bu yüzden kokusu bu kadar yoğundu. Üstelik Taehyung yanıyordu. Bende gelmiş çocuğun koynuna yatıyordum.

"İlk gün fazla yoğun geçmiyor ama karşımda durduğun için beni tetikliyorsun"

"A şey ben... bilmiyordum. Imm yardım etmemi ister misin?"

kafasını kaldırdırıp koyu kahve gözleri gözlerimle buluştuğunda dediğim şeyin yanlış anlaşılma ihtimalinin olduğunun farkına vardım. Tanrım yüzüm alev atıyordu

"Yani su falan getireyim?içmen için"

Ne saçmalıyordum ben

"Sadece odadan çık"

"Tamam, ben çıkayım."

Taehyung'un keskin bakışları ile birlikte gerisin geri kapıya yürüyordum. Arkamı dönüp kapıdan çıkmaya yeltenmiştim ki beni durdurdu.

"Jeongguk"

Lütfen tahmin ettiğim şeyi söylemesin tanrım lütfen lütfen lütfen

"Annemler geldiğinde aynı odada kalmak zorundayız. Ve bugün geliyorlar biliyorsun değil mi"

Tahmin ettiğim şey olmadığı için rahatlarken kafamı olumlu anlamda salladım.

"Evet. A-ama nasıl olacak. sen şeysin"

Titreyen sesime lanet ederken Taehyung derin bir nefes aldı. Yataktan sükunetle kalkıp odanın içindeki banyoya ilerleyip beni cevapsız bıraktı.
Öküz işte.

Yatağın yanındakiler komidinin üzerinde gözüme çarpan gevrek kasemi gördüğümde odaya adımlayıp onu aldım ve yiyerek odadan çıktım. Düşündüğüm şey ise gecenin ikimiz içinde zor geçeceğiydi.






°°°°°°°°°°°°°°°°°

Selam beybiler
Az önce hikayeyi tamamlamadan yanlışlıkla yayımladım dkkdxixi
İnş kimse görmemiştir.
🐞

Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin😘🐞
Öyle yaratıcı yorumlar yapıyorsunuz ki gülmekten kendimi alamıyorum 😂
Öhöm herneyse bir dahaki yb de görüşmek üzere👋🍰🍰

my sweet omega |kooktae|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin