3/bad mother-in-law

16.5K 1K 716
                                    

kesinlikle her şey çok hızlı gelişmişti
Bir anda hamile kaldığımı öğrenmiştim üstelik daha 18 yaşındayım aynı gün bunu Taehyung da öğrenmişti o da yetmezmiş gibi bir gün sonra yani bugün ailem ve onun ailesi öğrenmişti.

O gerçekten çok hevesli görünüyordu ve bu sinirimi bozuyordu.

Şuan bizim evin salonunda Taehyung, annesi, babası ve abisi Namjoon ile eşi Jisoo bir tarafta ben babalarım ve chanyeol hyung - inanın o neden bu akşam geldi bilmiyorum - biz bir taraftaydık.

Alfa babam bana sinirle homurdanırken omega babam onu susturmaya çalışıyordu. Ben ise başımı havuçlu çoraplarıma bakmaktan başka tarafa çevirmiyordum. keşke mucizevi şekilde buradan ışınlansam kuzey ışıklarına falan.

Taehyung'un annesi ise bana öyle soğuk bakıyordu ki kafamı kaldıramamamın en büyük sebebi oydu. Pislik kadın Taehyung'u baştan çıkarmıştım, suçu tek başıma işlemişim gibi bakıyordu.

"Yahu ne ara oldu bu iş?! Moonje ben bu çocuğu büyütürken nerede hata yaptım?"

"Aşkım olmuş işte bir kaza. Üstüne gitme çocuğun, bundan sonra ne olacak bunu tartışalım"
Omega babam onu yatıştırmaya çalışıyordu, Kim ailesi ise sessizce uzun zamandır tartışan ebeveynlerimi dinliyordu.

"Üstelik bunu kendi oğlumdan değil başkalarından öğreniyorum!"

"Jeongdae-"

"Resmen benim çocuğum hamileymiş! Hemde 2 aylık-"

"Ayh Yarım saattir susmuyorsun! Sende beni evlenmeden hamile bırakmamış mıydın?! Ben bu çocuğu doğurduktan sonra evlenmedik mi biz? Şuan oğlumun nasıl kötü hissettiğini en iyi ben anlarım. daha fazla üzerine gitme yoksa kendini yeni bir ev ararken bulursun."

Babamın söyledikleri ile hızla başımı kaldırmıştım. Moonje babam tepkimi ölçmek ister gibi bana döndü.Yuh hani! Bu zamana kadar bunun konusunu bile açmamışlardı. Resmen ailemle ilgili şeyleri kim ailesi ile birlikte öğreniyordum. Yoksa.. Babamlarım düğün fotoğraflarında moonje babamın kucağında ki bebek ben miydim?!

"Babasına bak oğlunu al işte."
Taehyung'un annesi en sonunda ağzını açtığında keşke açmamış olmasını isterdim.

"Pardon bayan Kim? Ne dediniz anlamadım?!"
Moonje babam tek kaşını kaldırıp sinirli olduğunu göstermemeye çalışırken sordu. Şuan Tek Dileğim Buradan ışınlanıp gitmek.

"Dedim ki bu omega'nın karnındaki şeyin benim oğluma ait olduğundan emin misiniz?"

Harika.

Çok güzel ! Şuan herkesin içinde bana orospu muamelesi yapılıyordu. Sinirden titreyen elimi alnını kaşıyormuş gibi yapıp bir müddet dolan gözlerimi saklarken babamın sinirle ağzını açtığı anda Taehyung konuştu

"Anne ne saçmalıyorsun? Karnında taşıdığı bebek de benim ve karşındaki omega da benim. Bu konuyu evde kapattığımızı sanıyordum?"

Feci derecede ağlamak istiyordum tamam bebek onun olabilirdi ama ben nereden onun oluyordum?

"Oğlum nereden biliyorsun belki başka birinden peydahladı deltasın diye sana yamamaya çalışıyor."

"Aaaa yeter ama! Artık Sözlerine dikkat et omega Kim! yemin ederim misafir falan demem kalkıp saçını başını yolarım senin!! benim oğlum hakkında düzgün konuşacaksın ANLADIN MI BENİ?!!"

"A-ah şuna bak-"

"Anne! Onun Karnında benim çocuğum var artık kabullen çünkü bir kaç gün sonra evleneceğiz."

Şokla havalanan kaslarımla ve dolu olan gözlerimle Taehyung'a baktım. O da keskin bakışlarını annesi olacak şeytan kılıklıdan bana çevirmişti. Ne bir kaç gününden bahsediyordu daha annesinin söylediklerini sindiremeden yeni şoklar yiyordum.

"Bundan benim haberim var mı oğlum?"

Alfa babam çatık kaşları ile Taehyung'a sorduğunda Taehyung'un başkasına karşı kesinlikle bu kadar efendi ve alttan alan bir konuşma yapmadığına emindim. Onu tanıyan herkes emindi. Taehyung boğazını temizleyip konuşmuştu.

"Efendim, annemin kusuruna bakmayın her şey çok hızlı gelişti ve eminim ağzından çıkanlardan dolayı şuan çoktan pişman olmuştur da- o sırada ağzını açan bayan Kim'in kocası tarafından çimdiklenip susturulduğunu gördüğüme yemin edebilirdim- değil mi annecim?"

Bayan Kim pardon düzeltiyorum 'suratsız şeytan bayan Kim' zorundan olduğu belli bir şekilde olumlu anlamda kafa sallarken pişman falan olmadığını karnımdaki bebek bile anlamıştı.

"Biz Jeongguk'la bir hata yaptık evet ve artık karnında bana ait bir bebek taşıyor ben de o bebeğin babası olarak bir kaç gün içinde Jeongguk'la evlenmek istiyorum efendim tabii izin verirseniz."

Taehyung oturduğu yerden kalkıp babamın önünde saygıyla eğilip yerine geri oturdu. Bu tavırların sadece bu güne özel olduğunu ve başka bir zaman görmeyeceğimizi biliyordum.
Babam ise şaşırsada belli etmeyip dik tuttuğu başını ilk bana sonra Moonje babama çevirdi. Ben Taehyung ile evlenmek istiyor muydum? Hayır ama daha dün öğrendiğim bebek işin içine girince durum değişiyordu.

"Moonje... Sen ne diyorsun tatlım?"

"Ben evlenmelerinde bir problem görmüyorum hayatım. Tabi son karar Jeongguk'un"

Tırnak etlerimle oynarken çok gergindim. Dün sabaha kadar uyuyamamış bu meseleyi düşünmüştüm. Ben daha evlenmek için küçük olsamda bu bebeğin babasız büyümek için hiçbir suçu yoktu. Üstelik şanslıydım ki babası bu çocuğu istiyordu. Sadece bu günahsız varlık için onunla evlenecektim. benim düşüncem sadece kâğıtta evlilik olacaktı hiçbir zaman onun gerçekten eşiymiş gibi davranmayacaktım.

Olumlu anlamda kafa salladım. Bu bence bir cevaptı. Çünkü uzun zamandır konuşmadığım sesimin güçsüz çıkmasını istemememiştim.

" Jeongguk'ta onayladığına göre şu düğün ayrıntılarını konuşalım o halde"

Geldiğinden beri bir kaç defa göz göze geldiğim Taehyung- ki bu benim kafamı kaldırmayışımdan kaynaklanıyordu- şimdi ise bana yan bir gülüş gönderip göz kırpmış ve babamı dinlemeye başlamıştı ben ise yaptığı hareketten sonra şaşkın ördek gibi ona bakakalmıştım.








Geldiğinden beri bir kaç defa göz göze geldiğim Taehyung- ki bu benim kafamı kaldırmayışımdan kaynaklanıyordu- şimdi ise bana yan bir gülüş gönderip göz kırpmış ve babamı dinlemeye başlamıştı ben ise yaptığı hareketten sonra şaşkın ördek gibi ona ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
my sweet omega |kooktae|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin