12/spouse

10.5K 741 675
                                    


Mide bulantısı ve baş dönmesiyle uykumdan uyanırken yatakta zorlukla doğrulup elimi mideme götürdüm.
Tanrım lütfen kusmayayım lütfen lütfen...

Gözlerim büyük boş yatağa kayarken aklıma dün gecenin anıları doluşmaya başladı. Biz dün Taehyung'la sevişmiştik!

Bir saniye biz... Ben mühürlenmiştim!

Dün gecenin gerçekliğinden emin olmak için elim hızla mühür bölgeme gidip oraya dokunduğumda acıyla inledim. Karnıma tatlı kıramplar girerken yataktan kalkıp boy aynasına gittiğimde mühür izimi görmüştüm.

Dün gece yaşananlar gerçekti. Utançtan ellerimle yüzümü kapatıp sakinleşmeye çalıştım. Tanrım, dün gece Taehyung erkekte olmuş erkekliğini bacak arama sürterken kendimden geçmiştim. İkimizde dün gece yüklü bir orgazm yaşamıştık ve sonrasında beni mühürlemişti. Utanıyordum. Altında zevkten ağlamıştım!

Ve dün geceyi düşündükçe yine etkileniyor ve ıslandığımı hissediyordum. Boş yatakta uyanmak çok sikik hissettirse de bir yandan da iyi olmuştu çünkü eğer beraber uyanmış olsaydık utançtan saçma sapan şeyler yapabilirdim. Ama şuan biraz daha mantıklı düşünebiliyordum ve Taehyung'la karşılaştığımda nasıl davranmam gerektiğini planlıyordum.

Kendimi banyoya atıp hızlı bir duş aldıktan sonra saçlarımı kuruttum. Altıma gri bir eşofman geçirip üzerine beyaz bir tişört geçirdim ve yavaş adımlarla merdivenlerden indim.

Taehyung'a içimden nasıl geliyorsa öyle davranacaktım. Artık tamamen bir eştik ve ona göre davranmam gerekiyordu. O beni sevdiğini bana çok iyi gösteriyordu ve bende ona onu sevdiğimi gösterecektim. Aşık olduğumu sanmıyordum fakat ondan delicesine hoşlandığımı farkedeli çok olmamıştı.

Aşağı kata inip salona baktığımda Taehyung'u görmemiştim lakin baskın feromonlarından çokta uzakta olmadığını anlıyordum.

"Günaydın Jeongguk. Gelsene."

Salonda dizi izleyen Jisoo bana seslendiğinde yanına gidip oturdum.

"Günaydın."

Acaba dün bizi duymuşmuydu ki? Yanaklarım alev alev yanıyordu.

"Mühürlenmişsiniz. Bak bu iyi oldu, aranızdaki bağ dahada kuvvetlenecek. Bu bebeğiniz içinde iyi bir şey."

Elim hafif çıkık karnıma gittiğinde yavaşça okşadım. Karnıma bakıyorken yüzümde küçük bir tebessüm oluştu. Daha 3 aylıktı. Minicik. Taehyung ve benim bebeğim...

"Umarım öyle olur Jisoo."

"Açıkçası, çok şanslısın Jeongguk, O gece Taehyung dışında başka birinden hamile kalabilirdin ve kötü biriyle evlenmek zorunda kalabilirdin. Ama Taehyung'tan hamilesin ve o seni seviyor. O gerçekten senin için en iyisi Jeongguk. Farkında olsanda olmasanda."

Taehyung'un iyi bir eş olabileceğini biliyordum. Kötü bir alfa ya da deltadan hamile kalsam evlenmezdim ki. Ben Taehyung'un bana ve bebeğime iyi davranacağını bildiğim için evliliği kabul etmiştim.

"Aramızda kalsın, Taehyung sabah yanıma gelip cinsel ilişkiden bebeğin zarar görüp görmeyeceği hakkında bilgim olup olmadığını sordu. Ve dün gece tam olarak birliktelik yaşamadığınızdan bahsetti."

Şaşkınlıkla kaşlarım havalandı. Dün gece Taehyung demekki bu yüzden benimle şey yapmamıştı. Zevkten gözü dönmüşken bile bizi düşünmüş olması çok güzeldi. Ona olan güvenim gitgide artıyordu.

"Yinede gözlerinin içi parlıyordu konuşurken. Benim bildiğim kadarıyla bir sıkıntı olmadığını ama tabii sizin kendi doktorunuza başvurmanızın daha doğru olacağını söyledim."

my sweet omega |kooktae|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin