6/hallelujah

14.5K 853 1.4K
                                    

Düğün biteli bir saati buluyordu.
RESMEN AZ ÖNCE TAEHYUNG İLE EVLENMİŞTİM! Aman tanrım!
Davetliler sülük gibi yapıştığından düğün zar zor bitmişti. Tüm davetliler dağılmıştı. Sadece Taehyung ben kalmıştık. Bayan Kim'lerin nereye kayboldukları hakkında hiçbir fikrim yoktu.

"Seni kapıdan kucağımda geçirmem gerekiyor sanırım."

"saçmal-Taehyung napıyorsun! İndir beni!"

Sırtım ve bacağımın altından geçen kaslı kollarına karşı omuzlarına sıkıca tutundum. Düşebilirdim! Merdivenlerden çıkarken Beni hiç dinlemiyordu bile.

"Ne yapayım bebeğim, adet böyle. Ayrıca seni yatağımıza kadar taşımaktan zevk alırım."

Ardından eğilip burnuma küçük bir öpücük kondurduğunda araba farı görmüş tavşan gibi kalakaldım.

"Ne yapıyorsun"

"Eşimi seviyorum"

"Taehyung beni her istediğinde öpemezsin"

Cevap vermeyip odamıza kadar geldiğimizde o beni yatağa bırakmadan inmek için harekette bulundum ve beni yere bıraktı.

"Ben duşa giriyorum."

Bunu neden Tae'ye söyledim ki lanet olsun. Taehyung'a ne benim duş almamdan.

"Yani şey.. ilk ben giriyorum demek istedim."

"Ben ortak banyoda alırım. sen rahat rahat bizim odamızdaki banyoda duşunu al."

Tam kapıdan çıkacağı anda kolunu tutup durdurdum. Bana döndüğünde kolundan elimi çektim. Taehyung'a her dokunduğumda bir elektrik akımı vücudumu sarıyordu sanki.

"Şey abinleri falan göremedim. Neredeler biliyor musun?"

Artık aynı evde yaşıyorduk ve onları görememiştim. Bir yandan Jisoo ile beraber olacağım için sevinirken bir yandan moralim bozuluyordu çünkü her gün bayan Kim'in meymenetsiz suratını görecektim.

"Bu gecelik bir otelde kalacaklar"
Kaşlarımı merakla havaya kaldırdım
"Neden ki?"
"Bilmem bizim daha rahat olabilmemiz için herhalde."

gözlerindeki renk değişimine an bean şahit olurken hiçbir şey anlamadığımı belli edercesine bakıyordum gözlerine
Bizim niye rah-
O an aklıma gelen şeyle gözlerimi büyüttüm.

"Taehyung!"

Tüm kanın yüzüme toplandığını hissederken hızla arkamı dönüp banyoya ilerledim. Tanrım! Bizim sevişeceğimizi düşünüyor olamazlardı!
Arkamdan Taehyung'un kıkırtılarını duyarken hızla kendimi banyoya atıp kapıyı kapattım. Pekâlâ artık o benim kocamdı. Fakat aramızda duygusal bir evlilik yoktu. En azından benim açımdan! Ayrıca bunun için kendimi hiçbir şekilde hazır hissetmiyordum ve korkuyordum. Malum! İlkinde sağolsun bir kaç gün yürüyememiştim bile! Hem ben hamile bir omegaydım. Hamileyken o şey yapılıyor muydu ki?

Olabildiğim kadar yavaş bir şekilde duşumu alıp banyodaki benim için asılı olan-yanında da Taehyung'un bornozu vardı- lacivert bornozu alıp üzerime geçirdim. E ben bunun neresiyle kurulanacağım. Tanrı aşkına mini bornozu ilk defa bugün görüyordum. Acaba kasada küçük bir çocuğun bornozuyla falan karışmış olabilirmiydi?

Derin bir nefes alıp üzerime geçirdim ve banyodaki boy aynasından kendime baktım süt beyazı pürüzsüz bacaklarım tamamen ortadaydı. Bornoz kalçamın biraz aşağısında bitiyordu. Sexy gözüküyordum. acaba Taehyung beni bu şekilde görse ne düşünürdü..

Ah Tanrım neler düşünüyorum. Aklımdaki fantazileri zorla kovup kapıyı açtım. Şansıma Taehyung odada değildi. Sanırım hâlâ duş alıyordu. Hızlı ve küçük adımlarla gardiroba ulaşıp gözüme ilk çarpan mavi yatak pijama takımını alıp kolumun altına sıkıştırdım.

my sweet omega |kooktae|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin