6.Bölüm: "BEKLENMEDİK TEHDİT"

147 54 0
                                    

🎈Keyifli okumalar 🎈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎈Keyifli okumalar 🎈

NF-Paralyzed

Bir ses tonundan ne kadar anlam çıkarılabiliyorsa bende o kadarını çıkarmıştım. Ağzından çıkan cümlenin ağırlığını iliklerime kadar hissedebiliyordum. Sanki öfke dışında en çok acısını saklamıştı. Adamı tam anlamıyla göremesem de varlığıyla içeriyi buz kestirmişti. Kucağımda duran kabanımı elimle daha çok kavrayıp Barın'a baktım.

O da benim gibi kapıya anlamsız bakışlar atıyordu. Benim ona baktığımı anlamış gibi bana dönünce kaşlarımı çattım. "Çekil önümden," diye tekrar konuşan adamla Çağan birkaç adım öne çıktı. "Gel kardeşim konuşalım," dedi. Çağan'ın ortamı yumuşatmak için sakin bir ses tonu kullanmasına ifadesiz bir şekilde izledim. Efkan adamın önünden çekilip kenara geçince genç adam da sonunda içeri girmişti.

Uzun boylu, açık kahverengi kıvırcık saçları ve koyu kahverengi gözleriyle oldukça küçük duruyordu. Ama gözleri ilk hedefi olarak bizi seçerken bile hiç iyi bakmıyordu. "Bizi ne zamandır dinliyorsun?" Efkan'ın sert sesi adamın bize doğru yürümesine neden olduğunda merakla ne yapacağını bekliyordum. "Babalarının ablamın ölümünde parmağı olduğunu duyduğum yetmez mi?"

Tek bir mimiği dahi hareket etmeyince bende konuşmaya dahil oldum. "Emin olmak için birlikte hareket etmemiz gerekiyor eğer birlik olursak her şeyi öğrenebiliriz," derken oldukça samimi davranmıştım. Belki bizden bir zarar gelmeyeceğini anlardı. "Bunlar çok ciddi duruyor." Adam sorudan daha çok bizimle alay etmek istiyormuş gibi duruyordu.

"Aktan, avukat hanım doğru söylüyor sırf öfkeden dolayı bu olayı açığa çıkartamayız eğer herkes bunu öğrenirse olay büyür ve o adam da bundan faydalanır," diyen Çağan elini Aktan'ın omzuna koymuştu. "Yarın Barın bey babasının yakın arkadaşlarına gitsin belki bir şey öğrenir. Bende Erkan beyle Ahmet beyi araştıracağım birlikte ne iş yaptıklarını öğrenmeliyiz, avukat hanım da Erkan beyin avukatına gitsin bakalım." Çağan kafasında yarın yapılacakları toparlarken Aktan sertçe omzundaki elini itekledi.

"Onlara nasıl güvenebilirsin ya, bizi kandırıyor olabilirler belki bizi ortadan kaldıracaklar," dediğinde istemsizce güldüm. "Haklısın biz iki salak bütün işlerimizi bıraktık annemi aldatan babamla ve katil olan arkadaşıyla iş birliği yapıp size zarar vereceğiz. Nasıl güzel düşünüyorsunuz." Karşılık vermem bana dönmelerine sebep olurken Barın'da en sonunda konuşmaya dahil oldu. "İkimiz de adaletin yerini bulmasını istiyoruz, babam annemi kaç kere darp ettiğinde polis yardım etmedi belki bu sayede ceza evinden çıkamaz. Babalarımızın artık bizim hayatımızda yeri yok sizin kadar bizimde aklımız çok karışık," dedi.

Omuzlarım çökük bir şekilde öylece onları izlerken Efkan bir adım atmaya çalıştı. "Çağan'ın dediği gibi yapalım, biz de Aktan'la babalarınızın iş yerlerine gidip müşteri gibi davranırız eğer vaktimiz kalırsa Ayliz'in arkadaşlarının yanına da gideriz. Belki Erkan'ı daha önce görmüşlerdir," deyip ellerini beline koydu. "Ayliz'in karşısına çıktığını mı düşünüyorsun?"

EFTALYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin