~4~

102 11 0
                                    

Κοίταξα αδιάφορα το ρολόι το οποίο έδειχνε 6:17.
"Τέλεια πάλι δεν έκλεισα ματι" σηκώθηκα και άνοιξα την πόρτα για να πάω στο μπάνιο όμως μια φιγούρα στο πάτωμα με έκανε να ανασηκωθω.
"Πριγκίπισσα" ακούστηκε αχνά η βαριά φωνή του και μπορούσα να καταλάβω πως είχε συνερθει
"Είναι εντάξει μπαμπά..." Είπα για ακόμη μια φορά στην ζωή και χαμογελασα όσο πιο πειστικά μπορούσα. Σηκώθηκε γρήγορα και έβαλε μια τουφα πίσω από τα μαλλιά μου. Φίλησε το μάγουλο μου τόσο κοντά στο στόμα μου αλλά το υπομεινα για ακόμη μια φορά. Κάποια στιγμή θα έβαζα τέλος σε αυτό.
"Σε αγαπαω" τον άκουσα να λέει και ήξερα πως μιλάει το ποτό. Δεν γίνεται να αγαπούσε το παιδί στο οποίο φέρεται έτσι. "Της μοιάζεις τοσο" συνεχισε και χαιδεψε το μάγουλο μου κάνοντας με να αηδιασω αλλά το εκρυψα καλά. Συνήθεια...
"Πήγαινε τώρα" είπε αυστηρά και ένιωσα πως άνοιγε ξανά ο διακόπτης που με τα μανιας προσπαθούσε να κρατήσει κλειστό. Έτσι μη χάνοντας χρόνο έτρεξα προς το μπανιο και κλειδωσα βιαστικά μένοντας για λίγο πάνω στην πόρτα προκειμένου να αφήσω ελεύθερα τα δάκρυα μου. Κοίταξα το είδωλο μου. Δεν θύμιζε σε τίποτα 17χρονη αλλά είχε ρουφηξει κάθε νεανικοτητα από πάνω μου.
Άκουσα τα νύχια του στην πορτα και κατάλαβα πως το θηρίο από μέσα του παλεύε να ξεσπασει. Έκλεισα τα μάτια μου από αγανάκτηση.
"Πριγκίπισσα σου έχω πει να μην κλειδωνεις" είναι τρελός Μελίνα θα σε καταστρέψει.
"Συγγνώμη πατέρα" ειπα και ξεκλειδωσα γρήγορα ενώ αμέσως παρατήρησα τα μάτια του να γυαλιζουν ξανά.
"Έλα " με προσταξε και μου έδωσε το χέρι του με καθοδηγησε στο δωμάτιο ενώ εγώ δεν μιλούσα καθόλου. Με ξαπλώσε και με σκεπασε ενώ έπεσε δίπλα μου και με αγκαλιασε σφιχτά χωνοντας το κεφάλι του στον σβέρκο μου. Ήξερα πως μόνο έτσι θα κοιμοταν ενώ ήταν σίγουρο πως ούτε αύριο θα πήγαινα σχολείο...

Ήταν η ρουτίνα μας πια...

ΠΑ-ΤΕΡΑΣWhere stories live. Discover now