Συγγραφικό Σημείωμα

64 5 5
                                    

Γεια σας και καλώς ήρθατε!

Μετά από πολύ καιρό (για όσους δεν το είχαν παρατηρήσει) επέστρεψα! Ίσως όχι δυναμικά, αλλά επέστρεψα! Ελπίζω να συγχωρήσετε την πολυετή μου απουσία από το Wattpad και να είστε ολίγον επιεικείς με την ιστορία που πρόκειται να διαβάσετε, καθώς θεωρώ πως ίσως χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να ξαναβρώ τη φόρμα μου.

Χωρίς να μπω σε πολλή λεπτομέρεια, θα ήθελα με αυτό το σημείωμα, να σας εισάγω στην ιδέα της ιστορίας, ώστε να αποφύγουμε τυχόν συγχύσεις και να έχετε κι εσείς μια άποψη για το τι περίπου θα ακολουθήσει. Θα σας προτρέψω φυσικά να σχολιάσετε στα κεφάλαια που θα ακολουθήσουν τι σας άρεσε και τι όχι και ελπίζω να μην σας κουράσω με την συγγραφική μου φλυαρία! 😛

•••

Σχετικά με τα κεφάλαια: Τα κεφάλαια είναι αυτοτελή και δεν έχουν συγκεκριμένη σειρά. Μπορείτε να τα διαβάσετε με τη σειρά που είναι ανεβασμένα ή με όποια σειρά θέλετε εσείς.

Σχετικά με την ιστορία: Πρόκειται για ιστορίες, εμπειρίες και γεγονότα που έχουν συμβεί στην πραγματικότητα είτε σε εμένα προσωπικά, είτε σε άλλα άτομα που γνωρίζω. Έχετε υπόψη ότι σε πολλά κεφάλαια θα διαβάσετε προσωπικές απόψεις και σκέψεις, οπότε θα ήθελα να δικαιολογηθώ από τώρα και να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι τρελή! 😂 Το νόημα της συγκεκριμένης ιστορίας είναι να γίνει κάτι σαν "ημερολόγιο", παρόλο που τα κεφάλαια θα μοιάζουν σαν μικρά διηγήματα, και για όσες ιστορίες μπορώ να θυμηθώ ημερομηνίες, αυτές θα αναγράφονται στην αρχή του κεφαλαίου.
Έχετε υπόψη ότι σπουδάζω (Αρχιτεκτονική), οπότε πολλά από τα κεφαλαία θα αναφέρονται σε χώρους της σχολής μου, σε πρόσωπα της σχολής μου και σε μαθήματα/δραστηριότητες/γεγονότα της σχολής μου. Ελπίζω το γεγονός αυτό να μην σας φανεί βαρετό, γιατί (καλώς ή κακώς) οι σπουδές μου, μου έχουν φάει τη ζωή και είναι λίγα τα περίεργα γεγονότα που συμβαίνουν εκτός σχολής! 😛

Σχετικά με τα πρόσωπα: Τα πρόσωπα στις ιστορίες, όπως είπα και προηγουμένως είναι υπαρκτά, οπότε για ευνόητους λόγους τα ονόματα δεν θα ανταποκρίνονται στα πραγματικά. Εννοείται πως, όπου επαναλαμβάνεται το ίδιο όνομα, αναφέρομαι στο ίδιο άτομο, απλώς αρκεί να ξέρετε ότι το άτομο αυτό ονομάζεται διαφορετικά στην πραγματικότητα. Οι τοποθεσίες είναι επίσης υπαρκτές και θα αναφέρονται κανονικά.

Σχετικά με το ανεβασμένο υλικό: Οι φωτογραφίες, όπου υπάρχουν, είναι από προσωπικό αρχείο. Εάν σε κάποιο κεφάλαιο δεν ισχύει κάτι τέτοιο, θα αναφέρεται η πηγή της φωτογραφίας. Η μουσική και τα βίντεο δεν είναι δικά μου.

Λοιπές πληροφορίες:
Εξώφυλλο: Ryan Tippery, "A collection of recent works", 2016

Καλή ανάγνωση! ❤️

É n o u e m e n tWhere stories live. Discover now