Το παλιό μου παλτό, το χαρίζω σε εσένα.
Να προσεχείς μικρή μου, γιατί μοιάζεις σε μένα.•••
Την είχε φοβηθεί το μάτι μου. Όχι επειδή είχε καμία τρομακτική εμφάνιση, ούτε επειδή ήταν αυστηρή, αλλά επειδή είχαν φροντίσει όλοι να μας πουν κάτι αρνητικό γι αυτήν.
«Είναι στρίγγλα και στριφνή!»
«Εγώ δεν την είχα, αλλά ξέρω ότι δεν τα πάει καλά με τους φοιτητές.»
Καθόμασταν στο σκαλί στην είσοδο του κτιρίου Τ σκεπτικοί, με χαμηλωμένο βλέμμα, αναγνωρίζοντας πως δεν είχαμε καμία ελπίδα να μας επιλέξει ο καθηγητής της πρώτης μας επιλογής. Ο Παύλος και ο Μάρκος κοιτούσαν προβληματισμένοι το κενό ανάμεσα στα διασταυρωμένα πόδια τους και το μαρμάρινο πάτωμα. Η Κατερίνα και η Θάλεια πάλευαν να μας συμπονέσουν, παρόλο που εκείνες ήταν σίγουρο ότι δεν θα "τραβούσαν" το ίδιο ζόρι με εμάς, ενώ ο Γιάννης και ο Μάριος προσπαθούσαν να καταλάβουν γιατί ήταν τόσο άσχημο το γεγονός ότι για ένα ολόκληρο εξάμηνο θα είχαμε καθηγήτρια την κυρία Μ. Γ.
«Ίσως και να μην είναι τόσο άσχημα!» είπε αισιόδοξα ο Παύλος, στην προσπάθειά του να πιστέψει και ο ίδιος αυτό που είχε πει.
«Πίστευα ότι θα μας έπερνε στην ομάδα του ο καθηγητής της πρώτης μας επιλογής...» μουρμούρισα αναστενάζοντας. «Αλλά, τώρα που συνειδητοποιώ ότι τον ζήτησε όλο το έτος, μάλλον δεν έχουμε καμία ελπίδα!»
«Έλα μωρέ,» ξεκίνησε με το γνωστό, πονηρό του ύφος ο Μάρκος, «πόσο κακή μπορεί να είναι;»
«Η Γεωργία είπε ότι οι φοιτητές δεν τη συμπαθούν!» του φώναξα αγανακτισμένη. «Και η Νεφέλη λέει ότι, όταν την είχε στο πρώτο έτος, ήταν πολύ στρίγγλα!»
Η Θάλεια πήρε αμυντική στάση και μόρφασε. «Καλά, η Νεφέλη πολλά έχει πει και είδες ότι τελικά τα μισά είναι αλήθεια. Εδώ μας έλεγε ότι τα Μαθηματικά τα περνάς εύκολα κι αυτή έχει δώσει δύο φορές και δεν ξέρω αν τα έχει περάσει ακόμα.»
Συμφώνησα με ένα νεύμα. Είχε δίκιο σ' αυτό.
«Στην τελική, δεν θα πάρει μόνο εμάς στην ομάδα της, οπότε δεν θα το τραβήξουμε μόνο εμείς όλο αυτό.» συμπλήρωσε ο Μάρκος.
Ο Πάυλος αναστέναξε. Ο Γιάννης συνοφρυώθηκε ακούγοντας την κουβέντα μας κι εγώ συνειδητοποίησα πως ίσως ήμουν η πιο απαισιόδοξη. Με επηρέαζαν οι απόψεις των άλλων και ειδικά εκείνη τη στιγμή, που κανένας δεν είχε βρεθεί να πει κάτι θετικό για την κυρία Μ. Γ. Δεν την είχα ακουστά σαν καθηγήτρια, όπως για παράδειγμα είχα τους υπόλοιπους καθηγητές και με τρόμαζε το γεγονός ότι ίσως είχαμε καταλήξει στην χειρότερη επιλογή καθηγητή.
YOU ARE READING
É n o u e m e n t
Short StoryÉnouement (γαλλικά, ουσιαστικό): το γλυκόπικρο συναίσθημα όταν φτάνεις στο μέλλον και βλέπεις πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, χωρίς να μπορείς να το πεις στον παρελθοντικό εαυτό σου. [Αναλυτικότερη περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο]