1. Το να αγοράζεις σχολικά και διάφορα χαρτικά, αγνοώντας πόσα τελικά θα χρειαστείς μέσα στη χρονιά.
2. Η μυρωδιά του βρεγμένου χώματος στα πρωτοβρόχια.
3. Ένα αρωματικό κερί που καίει στο σαλόνι το απόγευμα.
4. Η αλλαγή των καθημερινών ντυσιμάτων και η εισαγωγή των κασκόλ και των χοντρών ζακετών.
5. Η έναρξη της χειμερινής τηλεοπτικής σεζόν.
6. Η ευχαρίστηση με την οποία ο οργανισμός δέχεται ένα ζεστό τσάι ή έναν ζεστό καφέ.
7. Να ρίχνει ξαφνική βροχή και να μην έχεις ομπρέλα.
8. Τα φύλλα που χάνουν σιγά σιγά το φύλλωμά τους.
9. Το γεγονός ότι ειναι 8 η ώρα το απόγευμα και συνειδητοποιείς πως έχει ήδη βραδιάσει.
10. Η ανυπομονησία να δεις τις καινούργιες ταινίες στο σινεμά, αγκαλιά με ένα κουτί ποπ κορν.
11. Τα κουλουράκια με κανέλα της γιαγιάς.
12. Το να πηγαίνεις σε καφετέρια και να μην συζητάς πλέον αν θα κάτσετε μέσα ή έξω.
13. Οι ταινίες του Χάρι Πότερ που παίζουν σε επανάληψη στην τηλεόραση.
14. Οι τελευταίες καλοκαιρινές προσφορές.
15. Το να βλέπεις μέσα στη μέρα σκίσιμο στο καλσόν και να μην μπορείς να θυμηθείς πότε και πού έγινε.
16. Το φερμουάρ της ζακέτας που πιάνει τα μαλλιά σου, όταν το ανεβάζεις.
17. Το να μην "λιώνει" το μακιγιάζ πάνω στο πρόσωπο μετά από μία ώρα στον ήλιο.
18. Το να αρχίζει να ξεθωριάζει το καλοκαιρινό μαύρισμα.
19. Το να καθυστερείς την επόμενή σου αποτρίχωση, γιατί οι τρίχες αποφάσισαν να ρίξουν τον ρυθμό αύξησής τους.
20. Να ανοίγεις την συλλογή φωτογραφιών του κινητού σου και οι πιο πρόσφατες να είναι οι σημειώσεις που έστειλες σε κάποιον φίλο.
21. Η πρώτη μέρα που ανοίγεις την θέρμανση του σπιτιού.
22. Η τσάντα που γίνεται πιο βαριά, γιατί πλέον περιέχει και μια σπαστή ομπρέλα.
23. Το να μην αποχωρίζεσαι το καινούριο κασκόλ που αγόρασες ή σου πήραν δώρο.
24. Το να ξεκινάς τη μέρα σου με μια ζακέτα, να καταλήγεις το μεσημέρι με ένα κοντομάνικο και το βράδυ να χρειάζεσαι μπουφάν.
KAMU SEDANG MEMBACA
É n o u e m e n t
Cerita PendekÉnouement (γαλλικά, ουσιαστικό): το γλυκόπικρο συναίσθημα όταν φτάνεις στο μέλλον και βλέπεις πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, χωρίς να μπορείς να το πεις στον παρελθοντικό εαυτό σου. [Αναλυτικότερη περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο]