•Μπορείτε να βάλετε το τραγούδι να παίζει όση ώρα διαβάζετε :) •
Να περπατάς κάτω από κτίρια γραφείων στην Πατησίων και να στάζει νερό ο εξαερισμός του κλιματιστικού πάνω στα γυμνά μπράτσα σου.
Η πράσινη επιγραφή νέον στο Σινέ Θησείον.
Ο συνεχής βόμβος του επιδαπέδιου ανεμιστήρα που σκαλώνει σε κάποιο σημείο των στροφών και παράγει ένα επαναλαμβανόμενο κλακ κλακ.
Οι τουρίστες που περπατάνε μπροστά σου ανέμελοι με τεράστια καπέλα και σου κλείνουν τον δρόμο, ενώ εσυ βιάζεσαι να πας κάπου.
Οι τουρίστες που έχουν έρθει οικογενειακώς, με γονείς, θείους, παππούδες, ανήψια, παιδιά, ξαδέρφια, δεύτερα ξαδέρφια και φίλους και πιάνουν τρία τραπέζια στα σουβλατζίδικα του Μοναστηρακίου.
Οι τουρίστες που κουβαλούν ένα σακίδιο στη πλάτη, μεγαλύτερο και από τους ίδιους, φορούν απαραιτήτως Birkenstock ή σαγιονάρες και έχουν τσουρουφλιστεί από τον ήλιο ήδη από το πρώτο εικοσάλεπτο που πάτησαν το πόδι τους στην Ελλάδα.
Οι τουρίστες - ερωτευμένα ζευγαράκια που φασώνονται στη μέση του δρόμου και βγάζουν φωτογραφίες την κατάλευκη οδοντοστοιχία τους με φθηνά σελφι στικ που αγόρασαν από αλλοδαπούς μικροπωλητές.
Οι τουρίστες γενικά!...
Το μεγάλο H&M της Ερμού που έχει τόσο δυνατά τον κλιματισμό που δροσίζει και όλο τον πεζόδρομο μπροστά του.
Οι καλλιτέχνες του δρόμου που διασκεδάζουν με πάθος τους περαστικούς.
Οι έφηβοι που έχουν μόλις τελειώσει τις εξετάσεις και τρέχουν στις παραλίες της Βούλας και της Βουλιαγμένης με το μαγιό και το ίδιο σακίδιο που κουβαλούσε βιβλία και τετράδια όλη τη σχολική χρονιά.
Η μυρωδιά του τραμ· ιδρώτας και κακοσυντηρημένο κλιματιστικό.
Τα ροδάκια από τις βαλίτσες που σκαλώνουν στις σπασμένες πλάκες του πεζοδρομίου.
Η απογευματινή κίνηση στην παραλιακή και τα χρώματα του ηλιοβασιλέματος πίσω από τα κτίρια και του φοίνικες.
Να περιμένεις στην ουρά για ένα χωνάκι παγωτό με περίεργες γεύσεις στο Da Vinci, και γύρω σου... τουρίστες.
Η συνομιλία που έχεις με τους μικροπωλητές στο πεζόδρομο του Θησείου και η προσπάθεια που καταβάλεις για να καταλάβεις αν έχουν καπνίσει κάτι πιο πριν.
KAMU SEDANG MEMBACA
É n o u e m e n t
Cerita PendekÉnouement (γαλλικά, ουσιαστικό): το γλυκόπικρο συναίσθημα όταν φτάνεις στο μέλλον και βλέπεις πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, χωρίς να μπορείς να το πεις στον παρελθοντικό εαυτό σου. [Αναλυτικότερη περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο]