1. Να κοιμάσαι αργά και να ξυπνάς αργά.
2. Το αλάτι της θάλασσας που έχει καθίσει στα φρύδια σου.
3. Το φρουτώδες άρωμα από το αντηλιακό σώματος.
4. Τα πανηγύρια του Δεκαπενταύγουστου στο χωριό.
5. Η λαστιχένια μυρωδιά του μαγιό.
6. Η τσιρίδα κάποιου μωρού στην παραλία.
7. Κατεβασμένα παράθυρα στο αυτοκίνητο και να αερίζεσαι από καυτές ριπές Λίβα.
8. Τα τζιτζίκια το πρωί και τα τριζόνια το βράδυ.
9. Οι αδέσποτες πιτσιλιές της ντουζιέρας της παραλίας που έρχονται πάνω σου με τον αέρα, κι ας κάθεσαι τρεις ομπρέλες πιο κάτω.
10. Η άμμος που κολλάει παντού και το ανακαλύπτεις στο μπάνιο του σπιτιού σου.
11. Η γκριμάτσα που κάνεις όταν η πατούσα σου συναντάει κατά λάθος φύκια στον βυθό.
12. Παγωμένη μπίρα μετά από μεσημεριανό μπάνιο.
13. Οι μεζέδες που κερνάει η μαμά σου τους επισκέπτες που ισοδυναμούν με ένα χορταστικότατο πιάτο φαγητό.
14. Το τσούξιμο που νιώθεις από το αντηλιακό που πήγε στα μάτια κατά τη διάρκεια της τελευταίας βουτιάς.
15. Το κάψιμο του ηλίου που μεταφράζεται σε αλλόκοτα σχήματα πάνω στο δέρμα σου.
16. Λιωμένο παγωτό που κολλάει στο χέρι! (Κι όμως είμαι ακόμα εδώ, κι αυτό το καλοκαίρι 😂)
15. Το φυσικό σχήμα που αποκτούν τα μαλλιά σου μόλις στεγνώσει πάνω τους το θαλασσινό νερό.
16. Ο ξαφνικός αέρας που σηκώνει φορέματα, πετσέτες θαλάσσης και καπέλα από ανυποψίαστους παραθεριστές.
17. Νυχτερινό μπάνιο στην παραλία με την παρέα.
18. Οι βαλίτσες που δεν κλείνουν ακόμα κι αν κάτσεις πάνω τους.
19. Σημάδια στο σώμα από το λάστιχο του μαγιό και το λουράκι της σαγιονάρας.
20. Θαλασσινοί μαζέδες και ούζο σε παραθαλάσσιες ταβέρνες.
21. Το καυσαέριο του πλοίου που εισπνέεις όταν φεύγει από το λιμάνι και βγαίνεις στο κατάστρωμα.
22. Η ανησυχία ότι έχεις ξεχάσει κάτι να πάρεις, πριν φύγεις για διακοπές, αλλά δεν μπορείς να φανταστείς τι.
23. Τα κόκκινα σημάδια από τσιμπήματα κουνουπιών.
24. Να μαστουρώνεις από το αναμμένο φιδάκι για τα κουνούπια.
25. Η άνεση της ξαπλώστρας της παραλίας.
26. Οι βουτιές από κάποιον βράχο ή από τον βατήρα της πισίνας.
27. Το ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα.
28. Οι ανέμελοι περίπατοι σε γραφικά σημεία της πόλης, του χωριού, του νησιού.
29. Η Ανατολή του ηλίου από την ξαπλώστρα της παραλίας.
30. Η ραγδαία αυξανόμενη συλλογή από κοχύλια.
•••
Τι σημαίνει καλοκαίρι για κάποιους άλλους:
Θεοδώρα:
1. Κατασκήνωση
2. Ξεκούραση, δεν είχα διάβασμα
3. ΠαγωτόΕλευθερία:
1. Υπνος.
2. Φαΐ.
3. Και λιγοτερο στρες.Χαρά:
1. Η θάλασσα
2. Οι βόλτες με την τωρινή μου παρέα που θα διαλυθεί εν ευθέτω χρόνω.
3. Τα απίστευτα ηλιοβασιλέματα από το μπαλκόνι μουΧριστίνα:
1. Θαλασσα.
2. Διακοπές (όχι δουλειά).
3. Και το καλοκαιρινό δροσερό αεράκι (όταν έχει).•••
Υπόσχομαι αυτό να είναι το τελευταίο καλοκαιρινό κεφάλαιο για τον άμεσα επόμενο καιρό! 😂
Είχα κατά νου να ανεβάσω άλλου είδους κεφάλαιο, αλλά σκέφτηκα ότι κάνεις δεν θα ήθελε να διαβάζει για ανεμελιές και καλοκαιρινές αναμνήσεις όταν έξω θα βρέχει και θα κυκλοφορούμε με μπουφάν! Εμένα βέβαια μου αρέσουν περισσότερο αυτές οι καταστάσεις, αλλά επειδή είμαστε αισίως στην προτελευταία μέρα του Καλοκαιριού, προτίμησα να ανεβάσω το συγκεκριμένο κεφάλαιο.
Θεωρώ πως γυρνάτε ή έχετε ήδη γυρίσει οι περισσότεροι από τις διακοπές σας, οπότε ας είναι αυτό η τελευταία καλοκαιρινή ιδέα! 😘
Ευχαριστώ τα κορίτσια που αναφέρθηκαν παραπάνω για τις απαντήσεις τους σχετικά με τα τρία πράγματα που θα τους λείψουν από το καλοκαίρι, γιατί σίγουρα έχει ενδιαφέρον να μαθαίνεις τι εκτιμούν οι άλλοι αυτήν την εποχή του χρόνου. ❤️
Τα λέμε σύντομα πάλι! 😘
ESTÁS LEYENDO
É n o u e m e n t
Historia CortaÉnouement (γαλλικά, ουσιαστικό): το γλυκόπικρο συναίσθημα όταν φτάνεις στο μέλλον και βλέπεις πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, χωρίς να μπορείς να το πεις στον παρελθοντικό εαυτό σου. [Αναλυτικότερη περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο]