Wczorajszy dzień był bardzo pokręcony, miałam nadzieję, że gdy to był tylko sen, ale niestety nie. Cóż z jednej strony jestem szczęśliwa no bo hah spotkałam w końcu BTS. Obecnie szykowałam się na uczelnie, do torebki zaczęłam chować wszystkie potrzebne rzeczy. Chwila. Gdzie mój telefon?! No nie wierzę, musiałam zostawić go u chłopaków. Kurwa! Co ja teraz zrobię? Dobra teraz pójdę normalnie na uczelnie, bez telefonu najwyżej później coś skombinuje.
~Time skip~
Po szkole zaczęłam myśleć jak odzyskać telefon. Zaczęłam sobie przypominać, na jakiej ulicy mieszkają chłopaki. Udało się! Przypomniało mi się. Szybko wzięłam, wyszłam z domu i próbowałam zatrzymać taksówkę, z początku mi się nie udawało, ale w końcu ktoś się zatrzymał, szybko wsiadłam.
— Witam, poproszę na ulicę XXX — facet nic się nie odezwał, tylko ruszył. Kilka minut byłam już pod domrmem chłopaków. Zaczęłam dzwonić domofonem, żeby ktoś mi otworzył, ale nic z twego. Po chwili pod dorm podjechał czarny bus, szczerze przestraszyłam się trochę. Z samochodu wysiadło czterech mężczyzn.
— Kim jesteś i po co tu przyszłaś? — zapytał jeden z mężczyzn.
— Jestem Min Soo Young — odpowiedziałam — Jestem dziewczyną Sugi i gdy byłam tu wczoraj, zostawiłam telefon — dodałam.
— Każdy może sobie powiedzieć, że jest dziewczyną Sugi — drugi mężczyzna złapał mnie mocno za rękę.
— Jak nie wierzycie, zapytajcie się jego i mnie łaskawie puśćcie, bo to boli! — krzyknęłam.
— Dobrze, ale jeżeli on powie, że cię nie zna, to dzwonimy na policje — jeden z mężczyzn poszedł po Sugę do samochodu — Znasz tę dziewczynę? - zapytał, a ja patrzałam mu głęboko w oczy.
— Tak to moja dziewczyna, jak wy możecie ją tak traktować?! — powiedział.
— P-p-przepraszamy myśleliśmy, że to kolejna fanka, która wie, gdzie mieszkacie — facet mnie puścił, a ja poczułam ulgę.
— Następnym razem zawołajcie najpierw któregoś z nas, a później tak róbcie — powiedział Suga łapiąc mnie za rękę — Zrobili ci coś? — szepnął mi na ucho.
— Jedynie co to ścisnęli rękę tak mocno, że teraz mnie cholernie boli — powiedziałam, cały czas trzymając się bolącego miejsca.
— Dobra, a po co tak w ogóle tu przyjechałaś? — zapytał.
— Bo zapomniałam wczoraj telefonu i no nie miałam nawet jak do ciebie zadzwonić no bo nie miałam telefonu to po pierwsze, a po drugie nie miałam twojego numeru — wytłumaczyłam.
— Spoko rozumiem — uśmiechnął się lekko — Wejdź do środka — weszłam razem z chłopakiem i resztą zespołu do środka — Chcesz coś do picia?
— Nie dzięki wezmę tylko telefon i jadę do domu — powiedziałam, stojąc przed chłopakiem.
— Czemu? Przecież jeśli chcesz, to możesz zostać — powiedział.
— No dobrze — powiedziałam - Suga poszedłbyś ze mną po telefon? — zapytałam.
— Tak jasne — poszłam razem z chłopakiem do jego pokoju po telefon — Może tutaj sobie posiedzimy?
— Dobrze — usiadłam na łóżku, a chłopak obok mnie.
— Chciałem z tobą porozmawiać o tamtej imprezie i...
— Ale wiesz, że ja z niej nic nie pamiętam? — przerwałam mu.
— Spróbujemy, chociaż sobie cokolwiek przypomnieć — odpowiedział, patrząc mi w oczy.
CZYTASZ
𝑶𝒏𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕//𝑴.𝒀𝑮
RomanceMin SooYoung to dziewczyna, która mieszka w stolicy Korei Południowej. SooYoung na jednej z imprez spotkała swojego idola i jak się później okazało, pod wpływem alkoholu, spędziła z nim jedną noc. Ta jedna noc odmieniła całe jej życie, ale czy to do...