Sprawdziany, kolokwia, prace semestralne, poprawy ocen. To wszystko ciążyło teraz na mnie, ale żeby mieć spokojne ferie trzeba ciężko pracować i ze wszystkim się wyrobić. Nieraz szłam spać dopiero godzinę przed wykładami by wszystko skończyć lub po to żeby na następny dzień mieć mniej do roboty. Nie miałam czasu nawet na odpoczynek, to już ostatnie dwa dni przed zaskoczeniem semestru dlatego dopinam wszystko na ostatni guzik. Jest godzina 6:50 ja nadal nie śpię, a o 8:00 mam zajęcia. Odkładam wszystko i idę się umyć by chociaż na chwile zasnąć.
Godzina 7:40 wychodzę z akademiku i ostatni raz przed oddaniem czytam swoją pracę. Powinnam ją oddać wczoraj, ale jej zapomniałam i kiedy chciałam po nią iść pan profesor powiedział mi, że mam przynieść to jutro. Dlatego zrobiłam tak jak kazał. Co tu dużo mówić kontakt z Sugą przez to wszystko mam dość słaby, są takie dni gdzie w ogóle nie piszemy co trwa później dość długo. Ostatni raz widziałam się z nim miesiąc temu i już wtedy pracowałam, ale nie tak ciężko jak teraz.
Przechodziłam przez próg szkoły i szłam w stronę sali profesora Kim Jeamina by oddać mu prace, po drodze spotkałam KaKi która dopiero co przyszła z domu. Przywitałam się z nią i szybko poszłam do gabinetu.
— Witam profesorze przyniosłam prace - powiedziałam lekko się kłaniając i kładąc prace na biurko
— Dzień dobry pani Min SooYoung - powiedział profesor - Dziękuje za oddanie pracy - mężczyzna lekko się uśmiechnął, a ja lekko się ukłoniłam i wyszłam
Dzisiaj musze zaliczyć jeszcze kolokwium by mieć szóstkę z medycyny dziecięcej. Dzisiejszy dzień jest ostatnim dniem na zaliczenia ja na szczęście mam do zaliczenia dzisiaj jedynie kolokwium inaczej nie dałabym sobie rady.
Obecnie powtarzam sobie cały materiał by się w niczym nie pomylić. Ze względu na to, że zaraz będzie moja kolej zamknęłam już wszystko, podeszłam do biurka i zaczęłam odpowiadać.
— Dobrze panno Min pierwsze pytanie
— Dobrze
— Jak leczyć grypę u dzieci? - zapytała
— Leczenie grypy u dzieci polega na łagodzeniu objawów choroby. Leki na grypę dla dzieci to preparaty przeciwgorączkowe i przeciwbólowe. W zależności od objawów towarzyszących, można zalecić także leki przeciwkaszlowe czy łagodzące nieżyt nosa
Profesorka zadała mi jeszcze kilka pytań i udało mi się zaliczyć na szóstkę. Wyszłam z sali szczęśliwa i odrazu poszłam do akademika by przygotować się na jutrzejsze zakończenie semestru. Wyciągnęłam z szafy piękną elegancką czarną sukienkę i powiesiłam ją na drzwiach od szafy. Poszłam spakować się na jutro do szkoły i sprawdzałam jeszcze dziennik, odłożyłam telefon i poszłam się wykapać. Po umyciu ubrałam się w zwykłe dresy i nałożyłam odżywkę na mokre włosy. Usiadłam na łóżku i zaczęłam czytać książkę „Nasze Szczęśliwe Czasy".
Godzinę później odłożyłam książkę na półkę i poszłam do kuchni zjeść obiad, zrobiłam sobie najprostszą sałatkę i usiadłam przy stole zaczęłam przeglądać social media. Usłyszałam nagle pukanie do drzwi, więc wstałam i poszłam zobaczyć kto to.
— Masz czas? - zapytał
— Tak, jak ja cie dawno nie widziałam - ucieszona przytuliłam chłopaka
— Przebierz się jedziemy gdzieś - zmarszczyłam brwi
— Gdzie? Po co?
— Zaraz zobaczysz - powiedział, a ja poszłam się ubrać
— Ej, ale ja jeszcze nie zjadłam - oznajmiłam
— Kupię ci coś po drodze - kiwnęłam lekko głowa założyłam buty i wyszłam z mieszkania
CZYTASZ
𝑶𝒏𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕//𝑴.𝒀𝑮
RomanceMin SooYoung to dziewczyna, która mieszka w stolicy Korei Południowej. SooYoung na jednej z imprez spotkała swojego idola i jak się później okazało, pod wpływem alkoholu, spędziła z nim jedną noc. Ta jedna noc odmieniła całe jej życie, ale czy to do...