7. Rész

142 12 0
                                    

(Geri)

 - Tudod... - kezdtem el hirtelen a mondani valómat, de rájöttem, hogy kaja van a számban és úgy nem illik pofázni, szóval gyorsan lenyeltem. - Láttam egy videót. - mondtam a videóra utalva, amin táncolt, de persze ő nem tudhatta, hogy mire gondolok.

 - Milyen videót? - kérdezte kíváncsian és beleharapott egyet a hamburgerébe. 

 - Egy olyan videót, amin te is szerepelsz. - húztam az agyát, mire egy pillanatra megállt benne az ütő. Mintha azt mondtam volna, hogy láttam a pornófilmjét. Úristen, lehet hogy van? Mondjuk én nem ítélkezek. De az durva lenne. 

 - Évek óta nem hagytam, hogy levideózzanak. - bökte ki végül. 

 - Nem mostani. - ráztam a fejem. - Elég régi. Nem mondtad, hogy táncoltál. - mondtam, ő pedig meglepetten nézett vissza rám, azokkal a csodaszép szemeivel. Aztán, mintha fejbe vágták volna, megvilágosodott, hogy valóban van videó, amin táncol. 

 - Sosem volt téma. - vont vállat, majd beleszívott a kólájába. 

 - Akkor most az. - vigyorogtam. - Marha jól táncolsz. - dicsértem meg.

 - Az már régen volt. - legyintett. - Nem fért bele, hogy folytassam, szóval abbahagytam és a sulira kezdtem koncentrálni. 

 (Lilla)

 - Szerintem hiba volt abbahagynod. - rázta a fejét. Valóban, imádtam táncolni, de a tanulás rovására ment, és akármennyire is kitudtam vele fejezni magam, meg kellett váljak a hip-hop-tól. - Gondoltál már rá, hogy újra elkezd?

 - Nem. - vágtam rá. - Most a lovaglásra figyelek a nyáron, aztán az érettségire. Nem lenne időm eljárni órákra. Azt a korszakot lezártam. - és ezzel a témát is szerettem volna ejteni. Imádtam táncolni, de annak már vége.

 - Hát, jól van. - biztosan látta rajtam, hogy nem szeretnék erről vitázni és beszélni. Elengedtük a dolgot és ettünk tovább. - Amúgy mikor lesz az első edzésed? - érdeklődött. 

 - Ma már szeretnék lenézni egy kicsit. Csak hogy barátkozzak a lóval, meg megpróbálok felülni rá. Ha van kedved, eljöhetsz te is, nem tervezek sokat ott lenni. - vontam vállat. Mindig ő hív minden hova. Eljött az ideje, hogy végre én is elhívjam. Mintha megakadt volna a kaja a torkán egy pillanatra, majd nyelt egy nagyot és mosolyogva visszakérdezett. 

 - Jól hallottam? Azt mondtad elmehetnék veled? - kezdtem zavarba jönni. Nem tudtam eldönteni, hogy ennyire bunkónak tűnök, vagy mi? Válaszul csak bólintottam.

 - Nem nagy dolog. Csak egy edzés. És amúgy is egyedül lennék lent. - magyaráztam, hogy nem kell felfújni a dolgot. - Szóval, van kedved? 

 - Persze. Úgysincs dolgom. - vont vállat, majd még elvigyorodott, mielőtt ismét beleharapott a hambijába.

(Geri)

 - Tesókám, este parti van ám. - huppant le mellém Csabi. Gyorsan beugrottam pár szöveg meg dalkezdeménnyel a srácokhoz.

 - Kihagyom. - mondtam félig rá, félig pedig a gépre figyelve. Pillanatok alatt sikerült átmásolnom a begépelt dalszövegeket, már csak azzal volt gond, hogy nem találtam a mappámat. - Geri, Geri, Geri... Hol van? - kutakodtam, Csabi pedig próbálta visszatartani a röhögést. - Már megint átnevezted a mappámat?! - sóhajtottam fel. Mindig ez van. Átnevezi a mappám és én meg keresgélem. Szerinte ez vicces. Szerintem, egy kicsit unalmas. Először, bevallom, jó poén volt. De egymás után a huszadik alkalommal egy cseppet unalmas. Dátum szerint sorba rendeztem a mappákat, mert pontosan megjegyeztem, melyik napon használtam a saját mappám és így hamar meg is lett. 

PORSZEMOnde histórias criam vida. Descubra agora