(Lilla)
Annyira el akartam tűnni otthonról, hogy eszembe sem jutott, semmi váltó cuccot nem raktam el.
- Megkapom a kulcsot? - kértem Gergőt, mert az utolsó reményem abban volt, hogy a csomagtartóban találok valami használhatót.
- Aha. - matatott a zsebében, végül előhalászta. - Majd nyomd meg a kaputelefont, ha végeztél. - tette hozzá, én pedig rohantam az autómhoz.
Kinyitottam a csomagtartót, de csak a lovaglós cuccom volt benn. Átkutattam, de semmi nem volt benne. Már kezdtem feladni a dolgot, amikor bevillant, hogy a hátsóüléseknél van a hátizsákom, amiben biztosan van váltó ruha, mert éppen haza igyekeztem volna a lovaglás után. Mármint haza, apáékhoz, mert Vera megkért rá. Úgyhogy kikaptam a táskát a hátsóülésről és csengettem.
(Geri)
Nemet kellett volna mondanom. Rossz megérzésem van, bár lehet, hogy csak azért mert már jó régen járt csaj a lakásomban. Annyira hirtelen jött az ötlet, hogy nálam akar aludni. Kupi nem volt sehol. Ami azért pozitív. De keresnem kell neki takarót, párnát, meg mindenfélét, amit én napokkal az előtt szoktam megtenni, hogy valaki vendégségbe jön.
Idegesen kapkodtam a lakásban a szerteszét hagyott dolgaim. A kaputelefon csengése zökkentett ki a pakolászásból és csak reméltem, hogy semmi ciki nem maradt elől. Megnyomtam a gombot, ezzel beengedve a lépcsőházba.
- Képzeld! Majdnem rossz lakásba mentem be. - csukta be maga után az ajtót, majd egy táskát tett a kanapé mellé.
- Előre kitervelted, hogy itt alszol?! - néztem meglepetten a táskára és kicsit tartottam a választól. Nem is tudtam hirtelen, mitől érezném furcsábban magam.
- Úgy volt, hogy a húgommal töltöm a hétvégét.
- És nem érzed úgy, hogy most csalódni fog? - kérdeztem bizonytalanul, mert nem szerettem volna megsérteni.
- Dobok neki egy üzit. Meg fogja érteni. - válaszolta.
(Lilla)
Volt már, hogy nem mentem haza. Persze nem így léptem meg, csak kicsit elvonultam pár órára kiszellőztetni a fejem. Bár amúgy sem nagyon vonnak kérdőre. Nagylány vagyok, ezt a családom is tudja. Ahogy azt is, hogy nem szeretem, ha dirigálnak, vagy épp bugyuta tanácsokat osztogatnak, beleszólnak a dolgaimba. A saját fejem után megyek, ezzel pedig tisztában vannak.
- Khm. Én akkor elmennék lezuhanyozni, ha nem baj. - mondtam zavartan, és kivettem a szükséges cuccaimat.
- Csak nyugodtan. - intett az ajtó felé, és ő is zavarban volt. Egy kicsit már meg is bántam, hogy bekönyörögtem magam hozzá. Kínos volt az egész hangulat.
(Geri)
Lövésem sem volt, Lilla mit szeretne az este folyamán, így amíg ő zuhanyzott kikészítettem az ágyneműt, meg néhány filmet is előkapartam, de nem döntöttem el, hogy hol aludjon, vagy melyik filmet nézzük. Már egy kicsit későre is járt, így vacsorát sem volt érdemes készítenem, hogy egy kicsit ezzel is feldobjam.
- Gyors voltál. - jegyeztem meg, mikor kilépett a hatalmas párafelhőből.
- Igyekeztem. - válaszolta, majd leült a kanapéra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
PORSZEM
FanficA nevem Szakács Gergely. De a legtöbben Gerinek, vagy Gergőnek szólítanak. A nevem Nagy Lilla és, hát ja. A legtöbben Lillának vagy Lilnek szólítanak. Egy lány, a maga depressziós világában, a szürke mindennapjaiban, a múlt és az emlékek rabjaiként...