5.BÖLÜM • KARANLIK

991 24 8
                                    

Multimedya : Alp

****

Eğlence gittikçe artıyordu. Herkes müziğin eşliğinde dans ederken ben sessiz sedasız bir köşede kola içiyordum.

Harika!

Sıla bana dönerek "Nasıl ama beğendin mi?"

"Güzel ama biraz bana göre değil baksana."

"Aman alışırsın zamanla. Hem bak sana kimi göstereceğim."

Gösterdiği kişiye doğru baktığımda Alpler'in masasındaki çocuklarından birini gösteriyordu.

"Çok yakışıklı ama dimi? Hoş Alp'in yanındakilerin hepsi böyle."

"O kim ki?"

"Alp'in en çok güvendiği kişi Toygar!"

"Bana bunların tehlike olduğunu söylemiştin. Şimdi ise onları beğeniyorsun?"

"Canım öyle dediysek beğenmiyoruzda demedik."

Gözlerim sebepsizce ortadan kaybolan Alp'i arıyordu. Peki ya o nerdeydi?

Neden şu an ona bakınıyordum ki? Kendime çok kızıyorum. Böyle tehlike bir çocuğa karşı hissettiğim şey neydi?

Korku muydu? Yada hoşlantı mı?

Bunu bilemeyecek kadar bile beceriksiz bir kızın tekiydim. Hem onunla ilk karşılaştığımızda yaptığı davranışı da unutmamalıydım.

Bir anda gözlerim onu görmüştü. Kalbim neden bu kadar çarpıyordu ki şu an. Ama bir saniye yanında bir kız daha vardı.

Biraz daha dikkatli baktığımda bu kızı sima olarak hatırlıyordum. Bu o kızdı!

Alp'in beni sıkıştırdığı gün , sokağın ortasında duvara yaslayıp resmen hunharca öptüğü kişi.

"Hey! Nereye bakınıyorsun?"Sıla'nın sesiyle bir anda irkildim. Ne kadar daldıysam artık, korkmuştum.

"Bir yere bakmıyorum.."titrek bir ses tonuyla.

Sıla bana alaycı bir gülümseyle baktı. Buna inanmadığı her halinden belliydi. "Hadi ama kimi kesiyorsun söyle."

"Şu Alp'in yanındaki kız kim?"

Sıla şaşkınca bana dönüp bakmıştı. "Neden sordun ki?"

"Ya biz buraya ilk taşındığımızda ben dışarıya çıkmıştım. Bunların ikisini tenha bir yerde öpüşürken gördüm. Ama kız hiç rahatsız değildi. Ben öyle onları görünce biraz şok olmuştum. Sonra bu Alp bana pis pis bakıp güldü."

Sıla istemsizce bir dudak bükerek onların olduğu tarafa doğru baktı.

"Çünkü o sürtüğün tekidir. İnanamıyorum ya bu sürtük Buseyle asla sevgili değiller. Resmen kızla yiyişiyor."

"Neden öyle diyorsun ki belki de seviyordur o da." Hadi ama Afra. Bu söylediğine kendin bile inandın mı?

"Saçmalama! Alp'i az çok tanıdım. O böyle bir insan."

"Haklısın.İkili ilişkileri pek anlamıyorum."

Sıla içkisinden bir yudum alıp bana döndü. "Üf bırak şu utangaç tavırları. Bakarsın bugün birini beğenirsin belki tanışırsınız."

Kalbim sanki yerinden çıkacak gibiydi. Böyle konuşmalar bile beni korkutuyorken ben bir erkekle nasıl konuşacaktım ki?

"Ben bu işlerde beceriksizin tekiyim."

ÇIKMAZ SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin