2.BÖLÜM • YENİ OKUL

1.1K 34 3
                                    

Multimedya :Afra Şahin.

****

Bugün heyecanlıydım. Biraz korkmuş , biraz çekingen ama fazlasıyla heyecanlı.Tüm bunları aklımda tutarak yatağımdan kalktım.

Bugünün bana ne getireceğini bilmiyorum ama üç gün önce yaşadığım olay benim hayatımın merkezine oturmuştu. Bunlara hazırlıklı bir kız değildim.

Ama ne olursa olsun baş edecektim. Böyle safoz olup ortalıkta gezersem okulda bile bana böyle davranırlardı. O yüzden kendine gel dedim sinirle.

Her zamanki gibi hazırlığımı yaptım. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra çantamı alıp evden ayrıldım. Canım kahvaltı yapmak istemiyordu bu yüzden biran önce okula gitmek istiyordum.

Ablam yeni işine başlamıştı. Aslından ne iş yaptığını henüz bende bilmiyorum ama yeterince paramız olacağını söyleyip durdu.

Okula geldiğimde şok geçirmem uzun sürmedi. Okul değilde sanki Teksas eyaleti gibiydi. Şaşkınca bakmak istemiyordum ama kendimi de aşırı zorluyordum.

Çok tuhaf ve komik kız tipleri vardı. Vücudunun çeşitli yerlerinde faça olan kızlar, saçlarını kazıtanlar, nerdeyse dövmeden geçilmeyen erkekler...

Etrafımdaki izlemeyi bırakıp içeriye girdim. Yalnız girişimle beni fark etmemeleri imkansız gibi bir şey olmuştu. Tüm herkes şaşkınca dönüp 'Buda nereden geldi ki' der gibiydi.

Kendinden emin bir dik duruş sergiledim ve özgüvenle yürümeye devam ettim. Bakışlara yada erkeklerin konuşmalarına muhattap olmadan müdürün odasını arıyordum.

'Neredeydi bu adamın odası?'

Bence birine sormak en iyisiydi. Koridorda duran bir çocuğun yanına gittim. Tebessümle bakarak "Pardon! Müdürün odası nerdeydi?"

Çocuk kendisine sormamdan çok memnun olmuş gibi bana heyecanlı gözlerle bakmaya başladı. "Sen yeni geldin galiba okula?"

"Evet."

"Ben Tolga. Eşit ağırlık sınıfındayım eğer aynı sınıfta olacaksak yardımcı olurum sana. Memnun oldum."

"Memnun oldum bende Afra.Henüz sınıfımı bilmiyorum ama."

"Umarım aynı sınıftayızdır.Müdürün odası üçüncü katta koridorun sonundaki oda."

"Teşekkür ederim."

Yanından ayrılarak müdürün odasını bulmaya çalıştım. Çocuğun tarif ettiği yere gelmiştim ve biraz etrafa bakınınca bulmuştum. Kapıyı hafif tıklattım ve içeriye girdim.

Müdür bey içerdeydi. Yalnız odada biri daha vardı. Müdürün odası baya genişti ama her taraf toz içindeydi. Camdan dışarıya bakarak telefonla konuşuyordu. Sanki bir işi çözmeye çalışıyor gibiydi.

Onu beklerken gözlerim bir anda koltukta oturan tehditkar ama bir o kadar sıcak bakışlarla buluştu. Adam nerdeyse beni baştan aşağı süzüyordu.Ondan gözlerimi saniyesine kaçırıp yeri incelemeye başladım.

Bu resmen bir kabalıktı. Bana baktığını anlamıyorum mu zannediyordu acaba?

Biran önce müdür konuşmasını bitirse iyi olacaktı çünkü tedirgin olmuştum. Buradaki insaların nesi vardı böyle. Niye herkes bana bu şekilde tuhaf bakıyordu anlamıyorum. Oturacak bir yerde yoktu ki.

Ne biçim bir müdür odasıydı böyle. Sanki hapisane kaçaklarının yeri gibiydi. Tanımadığım adam yumuşak bir ses tonuyla "Oturmak istersen.." sanırım bana yer vermek istiyordu.

ÇIKMAZ SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin