Bölüm 1.

3.6K 294 29
                                    

"TUTAMIYOYUUUUUUM!!"

"SAKIN KAÇIRAYIM DEME YUL!"

"APPAAA! ACITIYOOYY!!"

"ÇABUK OL BAEK, GEÇ KALIYORUZ!"

"ÇIŞINI HER TARAFA AKITAN OĞLUN VE KESILESICE PIPISI YÜZÜNDEN BIRAZ BEKLEYIVER!!"

"TAKSI GELDI BILE, KAHRETSIN!"

"KÜFRETME BANA!!"

"BAĞIRMA BANA!!"

"SEN DE BAĞIRIYORSUN KOCA KAFALI!!"

"Ahh.. yahatladım.."

"Tanrım.. o halı daha 2 hafta önce alınmıştı... YUUULL!!!" Küçük çocuk ucundan sarı damlaları hala yere süzülen pipisi sallanırken sinirli babasından kaçma kararı aldı. Koşarken rahatlamaya devam ediyordu. Arkasından gelen çığlıklar ise birilerinin durumunun hiç de iyi olmayacağını gösteriyordu.

"BAEK HEMEN AŞAĞIYA GELMEZSEN SON 1 YILDA TATILI RÜYANDA GÖRÜRSÜN ANCA!!"

"BAĞIRMASANA BE! GELIYORUZ HERHALDE! ON TANE KOLUM YOK BENIM! GEL DE AL ŞU VELEDINI, BATIRDI GÜZELIM HALIYI!!" Chanyeol offlayarak merdivenlere yöneldi. Basamakları çıkıp tırnaklarını kemirerek gözlerini pisliğe batmış halıya diken kocasına doğru ilerledi. Arkadan tek elini beline sararak diğer eliyle gözlerini kapattı Baekhyun'un. Baekhyun büyük elin gözlerini kapatmasıyla elini ağzından çekip sızlanır gibi sesler çıkarmaya başladı.

Chanyeol boynuna minik öpücükler bırakmaya başladığında memnun mırıltılar dökülüyordu artık Baekhyun'un dudaklarından. Çocuk kıkırdamalarıyla birbirlerinden ayrılıp saniyeler önceki hallerine geri döndüler.

"ÇABUK OLSANA BAEK! DAHA NE KADAR SIZIN ÇIŞINIZI BEKLEYECEĞIM?!"

"TAMAM, KES BÖĞÜRMEYI! ODANA KOŞ YUL!"

"BAĞIRMA ÇOCUĞA!"

"ASIL SEN BAĞIRMA KOCANA!"

"Sıska herif."

"AYGIR!"

"AŞAĞIDA BEKLIYORUM! ÇABUK ININ!"

"Tanrım, benim suçum neydi de böyle koca ve oğul sahibi oldum huh? Öteki hayatımda ne bok yedim de şimdi karşılığını böyle çekiyorum?"

"Appaaa!"

"Geliyorum Yul!" Sızlanarak tekrar kendisini küçüğün odasına attı. Temiz birşeyler bularak aceleyle çocuğun üzerine geçirip oyuncağını kucağına verdi. Elinden tutup sürükler gibi aşağı taşıdı çocuğu. Chanyeol taksinin yanında ayağını yere vurarak bekliyordu. Kaşları çatıktı ve göz altları koyuydu. Çok fazla yorulduğunu farketmek zor olmuyordu.

Baekhyun Yul'u nazikçe itip taksiyi işret ederek babasının yanına gitmesini söyledi. Çocuk kafasını sallayarak oyuncağına daha sıkı tutundu ve Chanyeol'e doğru yürümeye başladı. Baekhyun kapıyı kilitledikten sonra sokak kapısını da hallederek taksiye ilerledi. Yul çoktan arka koltuğa kurulmuş köpeklerini kucağına almıştı. Baekhyun da arabaya bindiğinde Chanyeol kapısını kapatarak öne yerleşti. Taksici arabayı çalıştırıp sürmeye başladığında Chanyeol derin bir nefes aldı rahatlamayla. Bir an o evden hiç çıkamayacaklarını sanmıştı.

Mica ile Sica Paulo'nun kollarını ve ayaklarını dişleri arasına alıp çekiştirmeye kalktıklarında Yul ikisinin de kafasına birer tane geçirip ikizlerin iniltilerinin duyulmasına sebep oldu. Küçük köpekler oyuncaktan uzaklaşıp sessizce oturduklarında Yul gururla gülümseyerek saçlarını geriye yatırıp gözlüklerini ileriye itti.

Havaalanına vardıklarında hava kararmak üzereydi. Haliyle Yul ve ikizler de uykuluydular. Uçağa kadar Baekhyun Yul'u, Chanyeol ise bavulları taşımıştı. Küçük köpeklerden ayrılma sırasında Yul biraz zorluk çıkarıp ağlasa bile kuyruk tarafta köpeklerine iyi davranacaklarını söyleyip onu rahatlatmışlardı.

Saatler yorgunluğun getirdiği uykuyla çabucak geçmişti. Baekhyun son anonslarla omuzunda yatan yorgun adamı dürterek uyandırmıştı. Gözlerini açamayacak halde olan Chanyeol yanağına aldığı öpücükle uykulu şekilde gülümseyerek hafifçe gerindi. Sırtının tutulduğunu ve belinde acılar baş kaldırdığını hissediyordu. Baekhyun belini hafifçe ovarak öne düşmüş saçlarını geriye taradı parmaklarıyla uzun adamın.

Çocuk kıkırtıları ikilinin temasını yeniden yarım bırakmıştı. Yul babalarına doğru dönerek peluşunu kucağına bastırmış ikiliyi dikizliyordu. Baekhyun iç çekerek babalarına fanboyluk yapan oğlunu kucağına çekti. Küçüğün saçlarını okşayarak kafasına bir öpücük bıraktı.

Inişe az kaldığını öğrendiğinden beri Yul'un içi içine sığmıyordu. Köpekciklerini yeniden görecekti ve ayrıca bambaşka bir yerde 2 ay geçirecekti. Uçak indiğinde Sica ve Mica'nın heyecanlı havlamaları küçük çocuğun babasının elini bırakarak miniklere doğru koşmasına sebep olmuştu. Görevli köpekciklerin olduğu kutuyu yere bırakarak cocuğun onlara bakmasına izin verdi.

Baekhyun Chanyeol'ün koluna tutunarak oğullarının yanına yürüdü. Yul ikizlerle oynarken fazlasıyla mutlu gözüküyordu. Şimdi ise biraz kendilerini de düşünebirlerdi babalar. Taylant eski yakınlıklarına kavuşabilmeleri için bir umuttu.

Big FamilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin