O kanlı gece hiç bitmemeliydi .
O kanlı geceye sabah olmamalıydı. Ve o karanlık geceden kimse sağ çıkmamalaydı.
Herşey olmasından daha ters olup, dünya cehenemin inine düştü. Hayır hayır ,dünya cehenneme düşmedi: iblis meleği şeytana dönüştü...O gece çok sessizdi, kurbanını bekleyen katilin sessizliğinde boğulmuştu belkide . Bardaktan boşanırcasına yağan yağmur çıplak duvardan sırtına temas ediyor, uzun paltosundan aşağı sel gibi akıyordu.
Elindeki soğuk metal karanlığın içinden geçen araçla bir kez parlamış ardından o görünmez gölgede kaybolmuştu.
Karanlık bütün bedenini sarmalıyor ,yağmur acımasızca uzun kirpiklerini ezip kurbanını incelemesini engelliyordu. Elindeki deri eldivenle yüzünü sildi, yağmur onu umursamadan bir kez daha döküldü aşağı.
Ela gözlerini küçük dükkana diktiğinde içerideki hareketlilik dışarı çıktı. Mümkünmüş gibi biraz daha sindi duvara.
Herşey çok ters ilerdi.
Kurbanı işlediği cinayetin ardından huzurlu bir nefes alıyordu. Elindeki soğuk metali iyice sıktı ela gözlü adam.
Arkasından çıkan küçük kıza kaydı irisleri. Karanlığı bir kez daha yaran aracın ışıkları sırtlarına düştüğünde kurbanın önünde ki genç kızın yüzü aydınlandı.
İşte kurban ilk kez ikinci kurbanını gördü...
Toprak gözlerinden usulca bir yaş tanesi süzüldüğünde ,iki kaşının arasında çukur oluştu ela gözlü katilin.
Işık bu sefer katilin üstüne düştüğünde elindeki soğuk metal havalandı.Kurbanının gözünde kavuran bir duygu vardı: merhamet .
Kollarına çektiği kızın buğday renkli saçlarını okşadığında oldukça acı çekiyordu. Can bile aldığında yanmayan adam, okuduğu romanın etkisiyle hüzünlenen kıza merhametle yaklaşıyordu!
Merminin hedefi değişti,
Soğuk metal kurbanını değiştirdi,
Ve kurşun küçük bir bedene acıyla saplandı...
22 temmuz pazartesi 2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANESİ
Teen FictionO kanlı gece hiç bitmemeliydi . O kanlı geceye sabah olmamalıydı. Ve o karanlık geceden kimse sağ çıkmamlaydı. Herşey olmasından daha ters olup, dünya cehenemin inine düştü. Hayır hayır dünya cehenneme düşmedi: iblis meleği şeytana dönüştü...