3. Bölüm "Mahşer "

38 21 5
                                    

Selamlar...

Bölüme kocaman bir kalp bırakalım .

Canım okurum için medyaya : model ,sarı kurdele bıraktım .  Dinleyerek okuyalım lütfen. 

Iyi okumalar
...

Iyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3. Bölüm " Mahşer "

"Nabzı dursa , kalbim mahşer olurdu ..."

Dünyanın kaç bucak olduğunu kim bilirdi ki öfkeden birbirine dar edeceğini söyleyen insanlar olurdu  ?

Dünya iki bucaktı: nefessiz bir bucak ve ölümsüz bir bucak.

Biz dünyanın nefessiz bucağına sığınan ölümlü birer bedenin sahibi ruhlardık. Sıkıca sarıldığım bu adam az önce bana aşk-ı ilan da bulunmuştu. 

"Söylesene," dedi atalay. " Sende  beni seviyor musun?"

Düşündüm.

Bu çıkmaz sokağın sonunda onun canını yakarak çıkacaktım ancak. Sanki bir tek onun canını yakınca gökyüzündeki bulutlar ve güneş bir olup  beni o mahzenden çıkaracaktı.

Çıkmam gerekiyordu ve benim yolun engellerini derhal aşmam gerekiyordu. Son gündü, geçmişteki büyük duvarları üstüne yıkmış ve iliklerine kadar acı çektirmiştim. Şimdi de ona elimi uzatmak, onu o enkazdan yaralı çıkarmaktı.

Hayır, onu yeniden mezara gömecek kadar kötü değilim.  Onu ben ittim, yeniden kaldırıncaya kadar tutamam elini.

"Sessizliğin,  çok yoruyor beni. Sanki nefesimi kesiyor. "Dedi ,atalay.  Sessizliğim anlam yüklüydü.  Ve bu anlamlar içinde bir adam taşıyordu. Bir adamın ruhu, bir kadının çığlığı yatıyordu sessizliğimde  .

"Sana yalan söylemek canımı yakıyor.  Seni seviyorum ama..." başımı göğsünden kaldırıp gözlerine baktı. "Ben sana aşık değilim. "Ah o çimen gözleri:  ruhumu kefene sarıp üstüne meşale yakan gözleri...Ölümden pranga saran gözleri.

"Ben  düşündüğün kadar masum  değilim . Senin sevgini de hak etmiyorum." Bir katil vardı karşımda. Emin olmasam da diliyle itiraflarda bulunan bir katil.

Benim doğum günümde bir cinayet işlemiş bir katil vardı.

O katil benim helalim. O katil benim . O katil anne babamla birlikte toprağa bir can vermişti.

KAR TANESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin