4

16.4K 646 35
                                    

Hellllooooo🤗

Yeni bir bölüme hazırmısınız?

Doğu ( Büyük Abiler Serisi II ) okumayı unutmayın.

İyi okumalar dileriz❤

Sinirle çıktım restorandan ve eve geçtim.
Dila ile biraz konuştuktan canım sıkıldığı için evimde çok özel bir odaya girdim.

Odanın duvarlarına çeşit çeşit tesbihler asılmıştı ve ortasında camdan bir masa vardı.
Camdan masanın içerisindede çeşitli ve nadide taşlardan oluşan tesbihler vardı.

Koltuğuma oturup bu tesbihlerin arasına yeni bir tesbih eklemeye karar verdim.

Aklımdam bir saniye bile çıkmayan siyahlar içindeki adama yapıyordum bu tesbihi.

Ona layik siyah inciden taşları tek tek diziyordum.
Gösteremediğim, dile dökemediğim herşeyi bu tesbih anlatacaktı.
İşim bittiğinde yaptığım şeyin güzelliğine baktım.

Odadan çıktıktan hemen sonra telefonumun çalmasıyla salon'a geçtim ve telefonumu alıp kimin aradığına baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Odadan çıktıktan hemen sonra telefonumun çalmasıyla salon'a geçtim ve telefonumu alıp kimin aradığına baktım.

Arayan Tuval...

Telefonu yanıtlayıp kulağıma götürdüm.
"Buyur Tuvalciğim?"dedim.
"Bebeğim ne zaman geleceksiniz bana ? You know ben çok dolu bir kadınım."dediğinde baş parmağım, işaret ve yüzük parmağımla başıma masaj yaptım.

"Tuval Dila burda değil canım bir dahaki hafta yanına gelirim ben senin ok?"diye sordum.

"Tamam can kuşum! Şimdi asıl konuya gelelim .
Canın mı sıkkın? Sesin niye böyle bozuk geliyor hı? Sag mir baby ( söyle bana bebeğim)"

Tuval yarı Türk ve yarı Alman olduğundan almancada konuşuyordu benimle.
Bende Avusturya'da doğup yedi yaşıma kadar orada olduğum için almanca biliyordum.
Oflayıp koltuklara oturdum.
"Nein, alles ist gut. ( Hayır herşey yolunda)"
"Okey Süße .... du weißt ich bin immer hier . Auch wenn es 3 Uhr abends ist ruf mich an. İch würde mein Sex mit heißen Jungs abbrechen und zu dir kommen ( Tamam tatlımn biliyorsun ben hep burdayım . Gece'nin 3 bile olsa ara beni .
Yakışıklı erkeklerle sevişmemi böler yanına gelirim)" yüzümü buruşturdum.

Bu kadını çok seviyordum ama fazla açık sözlüydü filtresi yoktu.

"Tuval dünyada tanıdığım en açık sözlü kadınsın"dedim.

Tuval'in sırıttığına dair sesler geliyordu.
"Sen açık sözlü kadın görmemişsin bebeğim.
Sana yataktaki marifetlerimi anlatmadığıma şükret"dediğinde elimi mideme bastırdım.
"Çok sağol ilgilenmiyorum hatta telefonu kapatıyorum . CİAO!"

Karadeniz ( Büyük Abiler Serisi I )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin