◈ 176 ◈

634 58 7
                                    

   Dwa lata temu z okazji swoich urodzin, których data jest ściśle chroniona przez TARCZĘ, Nick Fury otrzymał od Bartona piłeczkę antystresową o kształcie kobiecej piersi, pieszczotliwie nazywaną "ściśnij cyca". Afroamerykanin sięgał po tę piłeczkę w ostatniej ostateczności, czyli teraz. Niecałą godzinę temu baza została zaatakowana przez dobrze znaną mu osobę, o ile może tak ją nazwać. W końcu przeczytał tylko wszystkie akta, które o niej miał, a było ich niezwykle mało, tak samo było z informacjami, które zostały w nich zawarte. Blondynka była duchem. Data urodzenia, miejsce zamieszkania czy prawo jazdy, każda z tych rzeczy prowadziła do nikąd. Najdziwniejsze było jednak kiedy mężczyzna postanowił złożyć wizytę jej matce. Owa kobieta twierdziła, że jej córka nie żyje od dobrych dziesięciu lat i to niemożliwe, żeby ot tak się pojawiła. Nawet zaprowadziła go na jej nagrobek, by upewnić i jego i siebie, że dziewczyna nie żyje. Cała ta historia z każdą chwilą robiła się coraz bardziej zagmatwana, a częstsze wizyty Falls w jego placówce niczego nie ułatwiały.

   Fury odłożył piłeczkę na miejsce, zamknął oko i wziął kilka wdechów. Nie miał pomyslu, jak może się pozbyć dziewczyny. Właściwie, to nie miał pomysłu na nic.

   — Nic nie zginęło, a wszyscy ludzie są cali. Przyszła tylko się rozejrzeć, pewnie szukała tesseractu. — Maria weszła do pomieszczenia, trzymając w dłoni tablet. — Przy okazji uszkodziła dwie kamery.

   — Tesseract jest w Asgadzie, po co tu przyszła?

   — Może chciała się upewnić, że go tu nie ma? — Widząc znużone spojrzenie szefa, kobieta z hukiem położyła na jego biurku tablet. — Poinformuj Avengers.

   — Jeszcze nie teraz.

   — Jak nie teraz to kiedy? Na chwilę obecną mamy w posiadaniu Kamień Umysłu, możemy ją tu zabić, Nick — odwróciła się na pięcie i ruszyła w stronę drzwi. — Powiadom Avengers.

   — Od kiedy ty jesteś taka hop do przodu, Hill?

   — Powiadom Avengers, inaczej ja to zrobię.

   — Mam dar do znajdowania ostrych kobiety — jednooki delikatnie się uśmiechnął, kiedy usłyszał donośne "słyszałam!".

   Maria miała rację, powinien powiadomić Avengers o tym co się dzieje, a pomysł ze zwabieniem kobiety do którejś z baz za pomocą Kamienia mógł być niezwykle skuteczny. Po dłuższym gdybaniu chwycił swój telefon, a następnie po kilku kliknięciach odpalił chat z Mścicielami. Najwyższa pora przekazać im złe wieści.




━━ daddy cool family group chat ━━

Nick Fury dołączył/a do grupy


fury
nie chciałem, żebyście o
tym wiedzieli, ale bez
waszej pomocy, możemy
być w dupie

carol
co jest?

fury
falls znowu się do nas
włamała, ale razem z
agentka hill mamy
plan jak to wykorzystać

steve
Chcecie ją zwabić?

tony
a nastepnie zabic??

bruce
tony nie

tony
pff

fury
powiedzmy, że plan
jest w fazie tworzenia

natasha
im szybciej go skończycie,
tym szybciej wkroczymy
do akcji

fury
dobra

za piętnaście minut w
avengers tower

macie być wszyscy

𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘 𝐂𝐎𝐎𝐋  ─  𝗆𝖺𝗋𝗏𝖾𝗅 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖺𝗀𝗋𝖺𝗆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz